Gå til innhold

ENDELIG

Gjest punani-jani

Fremhevede innlegg

Gjest punani-jani
Skrevet

Dette har vært et grusomt år for meg... sorgens kapittel...

Hvordan var 2008 for deg? Hva håper du skjer i 2009?

Har du nyttårsforsett?

Videoannonse
Annonse
Gjest Tanita
Skrevet

Ja, et sørgeår.

Må 2009 bli mye bedre og mer levende. Håper på mer lykke og glede og opplevelser.

Skrevet
Dette har vært et grusomt år for meg... sorgens kapittel...

Hvordan var 2008 for deg? Hva håper du skjer i 2009?

Har du nyttårsforsett?

Heelt jævli!! Starter det nye året med hjemmeabort etter å ha funnet ut at babyen i magen er død. Så i morgen skjer det.

Så har bare grått i kveld :(

Året har vært veldig tøft, preget av sykdom og tøffe tunge stunder.

Jeg satser på et godt år nå! Tror 2009 er mitt år! Det må det være :)

Gjest Gjest_Hanna_*
Skrevet

Trist å høre, Lissi. La oss håpe 2009 blir et bedre år for deg!

2008 har vært et ok år for meg. Året startet tøft med en sykemelding som skulle vise seg å vare nesten året ut. Jeg ble stadig friskere ettersom året gikk, så nå er jeg helt frisk. Sykdommen har gjort ting unødvendig slitsomt og vanskelig, men jeg har hatt en fantastisk støtte av min herlige samboer, så året har blitt stadig bedre.

Økonomien har vært vanskelig, delvis pga sykdommen min. Men nå starter vi på ny frisk med ny jobb og lønnsøkning på oss begge. Vi går spennende tider i møte, og kanskje blir det huskjøp også. Og når prøvetiden er over på de nye jobbene så skal vi igang med en annen prøvetid: Håper på en baby.

Alt i alt har jeg gode grunner til å tro at 2009 blir et bedre år enn 2008.

Skrevet
Heelt jævli!!

Ut fra det jeg har fått med meg av dine tråder må jeg si meg enig,

Men av alle de menneskene jeg har lest innlegg av på internett, er det ingen jeg er sikrere på vil få en bedre fremtid enn deg, forhåpentligvis allerede neste år. Himmelen faller i hodet på deg gang på gang, men likevel ser du etter det positive hele tiden og jobber deg gjennom alt. Aldri noe drittslenging tilbake selv når du får pepper i bøtter og spann. I trådene du starter sprer du en sånn varme at det formelig lukter kakao og nybakte boller.

Du er min, og sikkert mange andres, internettinspirasjon.

Godt nytt år, Lissi. :)

Selv har jeg hatt mitt beste år på sikkert 15 år.

Skrevet (endret)
Ut fra det jeg har fått med meg av dine tråder må jeg si meg enig,

Men av alle de menneskene jeg har lest innlegg av på internett, er det ingen jeg er sikrere på vil få en bedre fremtid enn deg, forhåpentligvis allerede neste år. Himmelen faller i hodet på deg gang på gang, men likevel ser du etter det positive hele tiden og jobber deg gjennom alt. Aldri noe drittslenging tilbake selv når du får pepper i bøtter og spann. I trådene du starter sprer du en sånn varme at det formelig lukter kakao og nybakte boller.

Du er min, og sikkert mange andres, internettinspirasjon.

Godt nytt år, Lissi. :)

Selv har jeg hatt mitt beste år på sikkert 15 år.

Dette innlegget her varmet hjertet mitt og jeg fikk nesten tårer i øynene!

For en fin ting å skrive! Måtte lese dette opp for samboeren min og han ble imponert over at det går ann å skrive noe så fint :)

Har en tøff dag i dag med hjemmeabort, blør som en gris, men ble i veldig godt humør av å lese dette!!

Tusen takk skal du ha, hvem du enn er! :hug:

Dette innlegget ble kopiert over til dagboken min, det vil jeg ta vare på å lese når jeg er negativ :ler:

Håper 2009 blir like godt for deg som 2008!! :)

Endret av Lissi
Skrevet

I hovedsak har 2008 bestått av mye dritt!! Får jeg enda ett slikt år blir jeg tussete!!!

Nei, 2009 SKAL bli et bedre år for ALLE! :)

Gjest Raptuza
Skrevet

Ja, eg og trur det vil bli betre! Forhåpentleg meir inntekt og betre livskvalitet.

Skrevet

Har vert igjennom et tungt år.. :sukk:

Fysisk tungt med jobb og masse stress. Mye usikkerhet ift. samboeren og veien vår videre. Også hvor jeg vil med mitt eget liv.

Jeg har mistet flere som sto meg nær under tragiske omstendigheter. Denne høsten har tatt på psykisk.

Oppi alt dette blir det veldig klart hva som betyr noe, og hva som er rimelig trivielt i den store sammenhengen. Selv om det har vert tungt har det hjulpet meg å bli mer målrettet, og å fokusere riktig.

Jeg går inn i det nye året med en positiv innstilling og litt mer målbevissthet.

Skrevet

Ja, 2009 må bare bli bedre enn 2008. Iverfall høsten var ille.

En av mine nærmeste venner døde, og nå ser det ut som det kanskje kan være drap. Det ser og ut som om jeg har "mistet" en god venn til som jeg ble presentert for via henne. Hvorfor vet jeg bare delvis, men på sikt er det kanskje best... Jeg håper bare det går godt med han. Rett etter dette ble jeg singel, og på toppen av det hele har jeg vært mye fysisk syk.

Nei, nå må det gå oppover! (En start kan bli å bli kvitt denne hosten som river lungene ut av meg)

Skrevet

Jeg er også glad for at 2008 er over, og håper at 2009 blir ett bedre år. Men forbereder meg på at det ikke blir det, for å ikke bli skuffet.

Skrevet

Helt GRUSOMT år, det kan umulig bli værre,jeg oker det bare ikke.

Dødsfall, ondskapsfulle mennesker, hadde ikke mer jobb ( vikariat gikk ut ) tråkket på, skjøvet ut i kulden.

Det som reddet meg var mamma og smil fra en fremmed, rart med det men enkelte ganger må jeg nesten tro på skjebnen.

Skrevet
Heelt jævli!! Starter det nye året med hjemmeabort etter å ha funnet ut at babyen i magen er død. Så i morgen skjer det.

Så har bare grått i kveld :(

Året har vært veldig tøft, preget av sykdom og tøffe tunge stunder.

Jeg satser på et godt år nå! Tror 2009 er mitt år! Det må det være :)

Dette var veldig trist å høre. Håper og tror resten av året blir et godt år for deg.

Skrevet

For meg selv håper jeg at jeg får det bedre med meg selv i 2009. Jobber og jobber for å få det bedre.

Gjest Ningeborg
Skrevet

Jeg håper at alle dere får et fantastisk 2009.

For meg har 2008 vært preget av følelsen av at det kreves dype nedturer for å få oppturer.

Skrevet

Mens jeg antagelig har hatt det beste året i livet mitt hittil. Håper jo at 2009 topper det, da, men skal litt til. :)

Skrevet

Det har allerede startet dårlig, men jeg jobber på for at det skal bli bedre.

Skrevet

Det var da fælt så mange triste folk her inne?? 2008 har vært et år på linje med de fleste, men synes det har vært bedre enn året før; fordi jeg klarer å samarbeide enda bedre med min ex, min nye kjæreste (ikke så ny akkurat) er flink til å fortelle meg at han setter pris på meg og viser det overfor meg og barna. Jeg har to flotte friske barn som gjør det godt på skolen, jeg er ved god helse og jeg liker livet!!!

Til alle dere som har hatt et trist 2008, prøv å fokuser på det positive rundt dere, javisst er det mye dritt, sykdom og død, men det er endel av livet, jeg blir berørt og trist av slikt, men prøver ikke å la det dra meg ned.

Måtte 2009 bli et bra år for oss alle!!

Skrevet

Jada, frk Johansen. Vi vet at livet går opp og ned, men noen ganger er det bare ned og ned. Lenge. Før det går oppover.

Jeg er selv en av de som har hatt en beintøft år. Ikke bare en hendelse, men flere og store. Noen strakk seg også ut i tid. Noe er jeg ikke ferdig med, men ser en ende. Det gjør meg ingenting å si at 2008 var et tøft år. Det skjønner omgivelsene.

De tror meg også når jeg sier at 2009 ikke kan bli noe annet enn bedre. :-) Det velger jeg å tro. Det må jeg! Og ja. Jeg har planer for året. Noen nye og noen fulgte med på lasset fra i fjor.

Skrevet
Det var da fælt så mange triste folk her inne?? 2008 har vært et år på linje med de fleste, men synes det har vært bedre enn året før; fordi jeg klarer å samarbeide enda bedre med min ex, min nye kjæreste (ikke så ny akkurat) er flink til å fortelle meg at han setter pris på meg og viser det overfor meg og barna. Jeg har to flotte friske barn som gjør det godt på skolen, jeg er ved god helse og jeg liker livet!!!

Til alle dere som har hatt et trist 2008, prøv å fokuser på det positive rundt dere, javisst er det mye dritt, sykdom og død, men det er endel av livet, jeg blir berørt og trist av slikt, men prøver ikke å la det dra meg ned.

Måtte 2009 bli et bra år for oss alle!!

Jeg har min fulle rett til å klage over 2008, for det har hendt alt for mye til at jeg skal kunne klare å bare se det positivet. Men det er flott at du har hatt ett godt år, for jeg unner alle å ha det bra. Men beklageligvis blir det ikke alltid slik, go 2008 er ett år jeg håper vil gå i glemmeboken hos meg. At jeg rett og slett skal klare å glemme alt det som ahr skjedd, for å slippe å tenke for mye på alt som skjedde. Begynne på ny frisk, og det gjorde vi nyttårsaften. Og vi var veldig glad for at vi kom oss igjennom 2008, og overlevde alle sammen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...