Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har vært i forhold i maaange år og har dermd ikke datet på like lenge............ nå lurer jeg på hvordan man merker kjemi? Jeg er utadvent og har det ofte veldig hyggelig med mange jeg møter, uten at jeg er tiltrukket av dem...................

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Du vet det når den er der...

Jepp, tro meg. Du vet når den er der og ikke.

Gjest jente 29
Skrevet
Har vært i forhold i maaange år og har dermd ikke datet på like lenge............ nå lurer jeg på hvordan man merker kjemi? Jeg er utadvent og har det ofte veldig hyggelig med mange jeg møter, uten at jeg er tiltrukket av dem...................

Hei, og godt nytt år! :)

Det merker man uten at man helt kan sette fingeren på hva det er. Det blir en ekstra "gnist", får en interesse for å bli bedre kjent med personen, kribler i magen, at man kan få øyekontakt og på en måte glemme tid og sted et øyeblikk.

Jeg har vært singel i et par år nå, og har møtt mange gutter. Det er kanskje 2-3 av de jeg har hatt denne kjemien med.

Sist var for et par helger siden. Da var jeg ute med en venninne. Vi skulle møte noen venner av henne. Hun sier på forhånd at det var en av kompisene som passet meg og at han også var singel. Var veldig skeptist til han/spleise tingen. Han møtte oss utenfor dette utestedet. Så han på lang avstand, men merket jeg likte han når jeg gikk mot han.. Det var bare en sånn ubeskrivelig kjemi mellom meg og han. Kanskje en type energi, at vi var på bølgelengde (vanskelig å forklare) osv.. aner ikke. Men vi hang sammen hele kvelden og har kontakt på sms nå. ;)

Han sa det samme selv. At jeg utstrålte en god energi. Tror bare man merker det når man møter noen på "den måten"..

Som sakt, jeg har møtt mange gutter.. men kun et par som jeg kan si jeg har hatt denne kjemien med.

Skrevet

hvor sterk må den seksuelle tiltrekningen være første gang man møtes? i første forhold var den sterk fra første stund, i de fire andre forholdene var den ikke sterk.........

Skrevet

Må ikke nødvendigvis seksuell tiltrekning. Det merker man kanskje ikke så mye av på første date? Om det da ikke er en ONS. :lol: Men helt enkelt: Er kjemien der VET du det bare.

Skrevet

nå vet jeg hvorfor jeg er så forvirret mht denne kjemien........ jeg pleier veldig ofte å få folk til å prate mye, åpne seg.......... så derfor så er det er en viss kjemi........ men jeg må vel tenke over om jeg er seksuelt tiltrukket i tillegg, og om jeg ikke bare er den åpne, utadvente mannen jeg er som liker å snakke med folk, men om jeg er ekstra interessert i akkurat denne jenta? og, jeg setter seksuell tiltrekning som ganske viktig vd første møte jeg... er ikke det vanlig..?

hva tror dere jenter?

Gjest jente 29
Skrevet
nå vet jeg hvorfor jeg er så forvirret mht denne kjemien........ jeg pleier veldig ofte å få folk til å prate mye, åpne seg.......... så derfor så er det er en viss kjemi........ men jeg må vel tenke over om jeg er seksuelt tiltrukket i tillegg, og om jeg ikke bare er den åpne, utadvente mannen jeg er som liker å snakke med folk, men om jeg er ekstra interessert i akkurat denne jenta? og, jeg setter seksuell tiltrekning som ganske viktig vd første møte jeg... er ikke det vanlig..?

hva tror dere jenter?

Hvis jeg kysser en gutt, merker jeg fort om det er en den type kjemi der.

Jeg bruker kyssing for å se om det er noe mer der.. Da kjenner man jo om det er en seksuell tiltrekking til den andre personen? Eller hva?

Det er jeg som har skrevet innlegget litt lenger opp her.

Jeg kysset han med den kjemien første kveld. Det var veeeldig bra! Man merker det bare.. kiler i kroppen, og får lyst til å kysse leeeeenge og fortsette.. hihi ;)

Gjest mann 26
Skrevet

......og jeg som ikke kan kysse henne fordi jeg ikke vet om det er en date engang............... så uerfaren jeg er blitt! må jammen ta meg sammen før dette, men hun er så innmari vakker!!!!!!

hvor vanlig er det å kysse på første date?

Gjest Tanita
Skrevet

Hvis du ikke engang "vet" om det er en date er det nok ikke rette jenta for deg da du ikke engang er sikker på det. Er du sikker på om du vil ha henne?

Gjest Tanita
Skrevet

Og man kysser vel ikke før andre eller tredje date.

Gjest Gjest_Jenny_*
Skrevet
......og jeg som ikke kan kysse henne fordi jeg ikke vet om det er en date engang............... så uerfaren jeg er blitt! må jammen ta meg sammen før dette, men hun er så innmari vakker!!!!!!

hvor vanlig er det å kysse på første date?

Det merker du dersom det er stemning for kyssing.

Er det ikke stemning for det, men ønsker å møte henne igjen så sier du det til henne.

Husk at det ikke er noen fasit svar på noe. :)

Gjest Gjest_Jenny_*
Skrevet

Jeg har opplevd begge deler. Altså å kysse på første date, eller etter andre -tredje date.

:)

Gjest Tanita
Skrevet

Har også gjort det på første date, men "regelen" (den uskrevne) sier vel helst ikke før tredje date.

Skrevet
Hvis jeg kysser en gutt, merker jeg fort om det er en den type kjemi der.

Jeg bruker kyssing for å se om det er noe mer der.. Da kjenner man jo om det er en seksuell tiltrekking til den andre personen? Eller hva?

Det er jeg som har skrevet innlegget litt lenger opp her.

Jeg kysset han med den kjemien første kveld. Det var veeeldig bra! Man merker det bare.. kiler i kroppen, og får lyst til å kysse leeeeenge og fortsette.. hihi ;)

Helt enig,enkelte kyss er magiske. Man vet om man har kjemi, man lurer nemlig ikke på det :)

Gjest feil farge
Skrevet

æh tull. Man gjør det man føler for. Han ble med meg hjem på første date, og dro ikke før nå nettopp, sju år etterpå.

Gjest Tanita
Skrevet
æh tull. Man gjør det man føler for. Han ble med meg hjem på første date, og dro ikke før nå nettopp, sju år etterpå.

Ok.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...