Gå til innhold

Gratis hjemmeside

Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter å ha fulgt med i div. tråder her på KG, har jeg fått med meg disse tre stedene som tilbyr gratis hjemmeside: piczo, geocities og freewebs.

Det er lite info å finne om de forskjellige, så jeg lurte på om det er noen av dere som har noen erfaring med ett eller flere av disse stedene?

Tips mottas med takk :)

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_Anneli_*
Skrevet
Etter å ha fulgt med i div. tråder her på KG, har jeg fått med meg disse tre stedene som tilbyr gratis hjemmeside: piczo, geocities og freewebs.

Det er lite info å finne om de forskjellige, så jeg lurte på om det er noen av dere som har noen erfaring med ett eller flere av disse stedene?

Tips mottas med takk :)

Hei!

Jeg har hatt hjemmside før, og da brukte jeg piczo. Synes den var helt ok egentlig. Man kunne bruke diverse koder for å få effekter på bilder eks. Bildeopplastingen var et hakk tregt.

Lykke til!

Skrevet

Burte kanskje nevne at jeg er helt grønn, har aldri laget hjemmeside før... :sjenert:

Skrevet

Du har kanskje allerede hjemmeside hos din nettleverandør? Sånn helt enkelt kan du jo bare laste opp fra word etc.

Skrevet

Hmm, kan jeg ha det uten å vite det? Har NextGenTel.

Skrevet

Vet ikke om NGT har, men mange netleverandører tilbyr plass, så sjekk velkomstpapirene, eller mailen.

Skrevet

Har freewebs selv - denne er veldig grei og enkel. Har en liten stripe med reklame.

Piczo er forferdelig irriterende med popups. Når jeg klikker på linker til hjemmesider fra Piczo krysser jeg dem tvert ut igjen. Orker bare ikke være der med popups og irriterende blinking.

Geocities vet jeg ingenting om....

Mener det er en enkel og gratis tilbud - weebly.com. Tror jeg ville sjekket denne...

Lykke til!

Skrevet

Jeg vil anbefale one.com. Der kan du lage din egen webside. Ikke gratis, men så godt som. 10 kroner i måneden. Og der får du ganske mye for den lille summen du betaler! Er verdt å ta en titt ivertfall, kanskje det faller i smak :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...