Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

har tastet litt med ei jente på nettet og skal på date på mandag. kan jeg skrive til andre rå jenter på nettet før dette og etterpå, selv om daten går bra og vi avtaler å møtes igjen?

kan jeg legge opp til flere dater nå, før jeg møter den første daten?

hvilke kjøreregler finnes?

vil ikke føre noen bak lyset, men heller ikke knytte meg til ei jente for tidlig

Videoannonse
Annonse
Skrevet

En date er en date, du har ikke lovet henne noe. Legg opp så mange du orker, men så snart man har hatt en rekke dater, bør man kanskje bestemme seg for hvem man vil prioritere og gå ett trinn videre med. :)

Skrevet

Det finnes ingen regler for daten egentlig.. eller ingen fasit. Du må lage dine egne regler. Det går helt fint å date flere på en gang men pass på!

Skrevet

så man kan kjøre flere samtidig frem til det begynner å bli avorlig med en av dem........?

etter hvor mange dater blir det alvorlig? tre-ti eller tjue? (jeg venter med sex'en)

Skrevet
så man kan kjøre flere samtidig frem til det begynner å bli avorlig med en av dem........?

etter hvor mange dater blir det alvorlig? tre-ti eller tjue? (jeg venter med sex'en)

Det er forskjellig fra person til person. Men om du føler at dere har kjemi og at det "er noe der" så er det kanskje best å bare date DEN ene personen. For å finne ut om det kan bli noe forhold ut av det.

Gjest Gjest_Jenny_*
Skrevet

Hva hadde du likt da- dersom hun du dater, dater andre samtidig?

Skrevet

jeg vet ikke hva jeg ville følt, er så mange år siden jeg har datet........

Skrevet

det skal tilføyes at jenta jeg skal date... vi har ikke flørtet og jeg vet ikke engang om det er en date..................... så derfor blir jeg vel litt mer i tvil om hva som er greit

eneste jeg vet er at jeg vil møte henne og hun vil møte meg.........................

Skrevet
det skal tilføyes at jenta jeg skal date... vi har ikke flørtet og jeg vet ikke engang om det er en date..................... så derfor blir jeg vel litt mer i tvil om hva som er greit

eneste jeg vet er at jeg vil møte henne og hun vil møte meg.........................

Det er en start!

Skrevet

ja, det er det og je ggleder meg.... første date på maaaaaange år, så det blir inngangen til noe nytt i livet, etter samboerskapet.

Gjest Gjest_Jenny_*
Skrevet
ja, det er det og je ggleder meg.... første date på maaaaaange år, så det blir inngangen til noe nytt i livet, etter samboerskapet.

Jeg mener du kan ha kontakt med flere frem til du møter en du virkelig liker. Da bør du hvertfall spille med åpne kort, hvis du fremdeles ønsker å ha kontak med flere.

Har selv datet på nett og opplevd mye rart, hyggelig og morsomt. Endte med at jeg deaktiverte siden min for jeg møtte en del useriøse gutter..

Husker det var en jeg skrev med en periode, han ønsket å møte meg med jeg var ikke klar for det. Etter en stund tok jeg kontakt med han og viste min interesse. Da sa han til meg at han datet en annen, men at han ville kontakte meg dersom det ikke var noe for han.

Jeg syntes dette var veldig ok. Viste for meg at han var seriøs og tok for seg en date av gangen.

Jeg er selv ute etter noe seriøst, og setter da ekstra pris på at gutta ikke kjører dobbelt eller holder på med flere samtidig. Ønsker i såfall at han forteller meg at han spiller med åpne kort.

Selv ønsker jeg å møte "han" i rel life, da nettdating ikke er noe for meg.

Dating er spennende og koselig! Kos deg og nyt det.. du blir tryggere i det, og lærer noe nye for hver date du er på!

Gjest mann 26
Skrevet

jeg ser at jeg skal fortsette å kjøre kun en dame om gangen....... er sånn det funker best for meg.... takker for alle svar :-)

Skrevet

reglene for hva som er rett for deg, skaper du selv.

Treffer du jenta igjen flere ganger, og dere snakker om dette med å date flere, vær ærlig.

Når du kjenner du treffer en som gjør deg interessert i å date litt mer eksklusivt, og hun er enig, så slutter du å date flere og slutter å skrive med rå jenter på nettdatesider.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...