Gå til innhold

Alltid sulten - hjelp!

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_abejita_*
Skrevet

Heisann:) I høst har jeg slanket meg å gått ned i vekt. Nå har det gått litt langt og jeg kunne gjerne tenkt meg å kommet tilbake til et "normalt" kosthold.. Gjør ingenting om jeg legger på meg litt, men vil gjerne gjøre det over tid og stabilisere vekten på et normalnivå. Er 1.60 og veier 44 kilo, mens min normalvekt er 47-50 alt etter tid på dagen o.l:) Har spist veldig mye i julen men sliter med at kroppen er vant med å spise veldig lite og blir veldig fort sulten, slik at jeg er sulten hele tiden. Alle som har vært i liknende situasjon vær så snill og hjelp for syndes det er sykt vanskelig å komme tilbake til ett normalt sunt liv og jeg savner det så veldig!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Jeg syns at det høres ut som at du veier veldig lite jeg. Jeg selv er 162 høy og omtrent 50 kg og da er jeg en str 34/xs og slank... 44 kg er altfor lite! Så grunnen til at du er sulten er nok ganske så naturlig. Kroppen trenger mer mat/kg! Mitt råd til deg: Spis til du blir mett og spis sunn og normal mat!

Endret av Tanita
Gjest Bolledeig
Skrevet

Du har en BMI på 17. Om du går rundt og er mye sulten er det trolig en god grunn til det - kroppen din trenger næring.

Skrevet

Du sier du har spist mer i julen og har da satt i gang forbrenningen din i kroppen, den gir beskjed når den trenger påfyll og det er dens måte å fortelle deg at den trenger næring. Du veier ganske lite og har ikke vondt av å legge på deg litt. Spis god næringsrik mat, gjerne 6 måltider per dag og den intense sulten du føler vil etterhvert føles mindre ekstrem. Anbefaler deg å legge på deg da 44 kilo for en på 166 cm er meget lite.

Kos deg og hør på kroppen din =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...