Gjest Gjest uten brukernavn Skrevet 23. juni 2003 #1 Skrevet 23. juni 2003 Hvordan betaler dere? Får dere faktura eller med visa? Hørt at noen nettsteder skriver at det er gave utenpå pakken dersom man betaler med visa over nettet. Da er tollgrensen på 500 kr. Men vet ikke om dette gjelder lookfantastic. Må prøve en gang tror jeg. Men hvordan betaler dere, og når må det betales?
missfidget Skrevet 23. juni 2003 #2 Skrevet 23. juni 2003 Det har jeg aldri hørt om...Du må nok betale med Visa...ikke faktura siden det er utelands...
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 23. juni 2003 #3 Skrevet 23. juni 2003 Skal du handle på lookfantastic må du bruke VISA. Minnie
Gjest Anonymous Skrevet 23. juni 2003 #4 Skrevet 23. juni 2003 Nei, man MÅ ikke bruke Visa. De tar også Mastercard, American Express eller du kan betale med sjekk. Regning får du ikke, og tollgrensa er 200 kr.
orakel Skrevet 23. juni 2003 #5 Skrevet 23. juni 2003 Jeg betaler med kredittkort som IKKE er et debetkort når jeg handler på nett. Butikken får sine penger med en gang men det blir ikke trukket fra konto og du får regning fra kredittkortselskapet tilsendt slik at du kan sjekke om alt stemmer før du betaler. Det er ikke så lett å protestere når summen allerede er trukket fra kontoen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå