Gjest rudolfen Skrevet 31. desember 2008 #1 Del Skrevet 31. desember 2008 Ja, - ble plutselig syk og holder meg hjemme på nyttårsaften selvom jeg ble invitert til flere fester. Men er ikke krise da ............ Ligger hjemme alene med søt kattunge som liker å slikke på armen min, og så er det mange bra filmer på tv, - og skal lage god middag Musikk. Klager ikke ;D Vel, de som er alene, kan dra på byn å treffe andre folk og blir kjent med de da :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest rudolfen Skrevet 31. desember 2008 #2 Del Skrevet 31. desember 2008 Ja, - ble plutselig syk og holder meg hjemme på nyttårsaften selvom jeg ble invitert til flere fester. Men er ikke krise da ............ Ligger hjemme alene med søt kattunge som liker å slikke på armen min, og så er det mange bra filmer på tv, - og skal lage god middag Musikk. Klager ikke ;D Vel, de som er alene, kan dra på byn å treffe andre folk og blir kjent med de da :D SORRY, en tabbe...Skulle stå inn på Alene på nyttårsaften-tema, *litt rotehue* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå