Gjest Fluksi Skrevet 31. desember 2008 #21 Del Skrevet 31. desember 2008 Tror jeg ser alt for snill og søt ut. Hmm.. er dere en haug med innbilske fjortisser alle sammen eller? Det første innlegget var om gubber som skreiv til yngre damer, og jeg mente at det er jo lov å prøve seg. Nettet er en åpen verden med uendelig av muligheter. Og som jeg har skrevet tidligere, det er bare å trykke Slett. Men dere er kanskje ikke så datakyndige.. Anyway, så ble det snakk om gutter og gubber og hvordan de ikke skjønner at de ikke har sjangs på dere what so ever når dere er ute på byen! Hmm.. tror dere ville sittet med surleppe om alle disse Ikke Verd Dere I Det Hele Tatt guttene og gubbene hadde stoppet opp flørtinga for det er nok de som har gjort at dere makter å sitte hær å snakke om hvor mye bedre dere er enn dem. Hihi, dere hadde nok sittet samlet på jentetoaletten og tutet over hvor lite dere blir lagt merke til Tips: Lag deg et visittkort som du kan gi til guttene du møter der det står alle kriteriene din feks. må ligne en supermodell og være like blond som meg...!? Så kanskje tar disse andre guttene hintet og finner noen andre å ta kontakt med Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 31. desember 2008 #22 Del Skrevet 31. desember 2008 Vel, ung og vital gjelder bare kvinner. Mannens idealer er helt annerledes. - Menn er som vin, jo eldre årgang, desto bedre. Har du ikke hørt det? Hehehehe PS: Jeg er bare 26, hahaha. Jeg opplever ihvertfall at min kollega på 60 år hadde rett. Jo, eldre man blir jo verre blir det å treffe de som holder seg ung...og gamle gubber ville ikke hun ha. Hun så ut som hun var 40. Og det var ikke noe hun desperat prøvde å være. Altså hadde hun ikke et skrukketryne med trange jeans. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DingDong Skrevet 31. desember 2008 #23 Del Skrevet 31. desember 2008 Anyway, så ble det snakk om gutter og gubber og hvordan de ikke skjønner at de ikke har sjangs på dere what so ever når dere er ute på byen! Hmm.. tror dere ville sittet med surleppe om alle disse Ikke Verd Dere I Det Hele Tatt guttene og gubbene hadde stoppet opp flørtinga for det er nok de som har gjort at dere makter å sitte hær å snakke om hvor mye bedre dere er enn dem. Hihi, dere hadde nok sittet samlet på jentetoaletten og tutet over hvor lite dere blir lagt merke til Hahahahahahahahaha, vittig! Det der er så på kornet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hinata Skrevet 1. januar 2009 #24 Del Skrevet 1. januar 2009 Irriterer meg også over det samme som stjernedryss, er veldig irriterende å få meldinger av menn som er 20 år over den øvre aldersgrensa som man har satt. Jeg som er 21-åring får meldinger av menn på over 50, og svarer selvfølgelig ikke. Jeg forstår ikke at de gidder å prøve seg engang. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 1. januar 2009 #25 Del Skrevet 1. januar 2009 Nå som forbudet mot sexkjøp har trådt i kraft, blir det sikkert enda mer av dette på vanlige nettsteder. Lysten vil ikke forsvinne selv om den nektes utløp noen steder. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hinata Skrevet 1. januar 2009 #26 Del Skrevet 1. januar 2009 Nå som forbudet mot sexkjøp har trådt i kraft, blir det sikkert enda mer av dette på vanlige nettsteder. Lysten vil ikke forsvinne selv om den nektes utløp noen steder. Mer enn det det er nå? Vurderer å bli lesbisk jeg nå.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Stjernedryss Skrevet 1. januar 2009 #27 Del Skrevet 1. januar 2009 Hmm.. er dere en haug med innbilske fjortisser alle sammen eller? Det første innlegget var om gubber som skreiv til yngre damer, og jeg mente at det er jo lov å prøve seg. Nettet er en åpen verden med uendelig av muligheter. Og som jeg har skrevet tidligere, det er bare å trykke Slett. Men dere er kanskje ikke så datakyndige.. Anyway, så ble det snakk om gutter og gubber og hvordan de ikke skjønner at de ikke har sjangs på dere what so ever når dere er ute på byen! Hmm.. tror dere ville sittet med surleppe om alle disse Ikke Verd Dere I Det Hele Tatt guttene og gubbene hadde stoppet opp flørtinga for det er nok de som har gjort at dere makter å sitte hær å snakke om hvor mye bedre dere er enn dem. Hihi, dere hadde nok sittet samlet på jentetoaletten og tutet over hvor lite dere blir lagt merke til Tips: Lag deg et visittkort som du kan gi til guttene du møter der det står alle kriteriene din feks. må ligne en supermodell og være like blond som meg...!? Så kanskje tar disse andre guttene hintet og finner noen andre å ta kontakt med Det handler da ikke om at vi absolutt må ha en supermodell, men når en mann som er 20 år eldre enn meg skal prøve å sjekke meg opp på et utested, jeg gir klar beskjed om at jeg ikke er interessert i noen drink, danse eller lignende, så gir de seg liksom ikke. Jeg synes det er ubehagelig. Dersom det er unge gutter som prøver å sjekke meg opp synes jeg det bare er hyggelig, med mindre de kommer bakfra på dansegulvet og starter med kroppskontakt før man en gang har sett vedkommende...også er det de som holder deg fast i armene når du prøver å unslippe da.... Det jeg mente med at jeg ser snill og søt ut er jo at det antakeligvis er veldig lett å trosse meg når jeg sier nei, i og med at jeg ikke ser skummel eller tøff ut liksom. Mener ikke at dette er et stort problem, men er jo litt merkelig at 90 % av de som skriver til meg på nettsteder er over alderskravet mitt.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 1. januar 2009 #28 Del Skrevet 1. januar 2009 Det jeg mente med at jeg ser snill og søt ut er jo at det antakeligvis eDr veldig lett å trosse meg når jeg sier nei, i og med at jeg ikke ser skummel eller tøff ut liksom. Mener ikke at dette er et stort problem, men er jo litt merkelig at 90 % av de som skriver til meg på nettsteder er over alderskravet mitt.... Det handler nok neppe om at de tror de møter liten motstandskraft hos deg...Det handler nok mer om perverse menn som gjerne kan tenke seg ei søt og uskyldig ei! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 1. januar 2009 #29 Del Skrevet 1. januar 2009 I nyttårsaften så sa en jente til meg at hun syntes jeg er kjekk. Da ble jeg veldig gla å jeg sa til hene at hun var også kjekk hahahaha Hene ble skikkelig sur da å slo meg på skulderene. Hahahaha!! Eterpå så kom ei anen jente til meg å hene sa også til meg at jeg ser veldig bra ut å sånt, hahahaha Jeg diger norske jenter dere er de beste jentene i hele verden! Jeg er 35 og har profil på et par steder, med bilder. Jeg ser nok en del yngre ut enn 35. Får også masse mail fra menn som er mye eldre enn meg. Jeg har satt at jeg søker noen fra 30 - 36 (heller litt yngre enn eldre, hehe), men menn helt opp til femti (og til og med litt over) skriver til meg. Høflige, normale brev - men leser de ikke profilen min? Har dessuten to småttiser under fire som jeg er alene med det meste av tiden, jeg trenger ingen bestefar til dem, heller en farsfigur. Jeg har til og med haket av for at jeg gjerne vil ha felles barn med ny partner. Noen kjenner ikke sin besøkstid! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde K S Skrevet 1. januar 2009 #30 Del Skrevet 1. januar 2009 Jeg er 37 og blir kontaktet av menn i alders-spennet 20-60. Ikke så mange tjueåringer og ikke så mange sekstiåringer, men de er der. I utgangspunktet tror jeg at mange menn tar kontakt med omentrent alt av damer som er regget på slike steder. Sånn er det med mange damer også. Innimellom får jeg sånne "standardbrev" osv. Jeg kunne ha lagd en lang rapport om ting som foregår på nettsjekkesteder, det er jo en hel sosial studie. Likevel, selv om jeg synes det er mange platte mennesker der, er jeg jo registrert, så noe må det vel være? Kanskje en erfaring om at det finnes en del oppegående mennesker der også? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Natalie_* Skrevet 1. januar 2009 #31 Del Skrevet 1. januar 2009 Det jeg mente med at jeg ser snill og søt ut er jo at det antakeligvis er veldig lett å trosse meg når jeg sier nei, i og med at jeg ikke ser skummel eller tøff ut liksom. Mener ikke at dette er et stort problem, men er jo litt merkelig at 90 % av de som skriver til meg på nettsteder er over alderskravet mitt.... Tror du bare må øve deg på å se tøff og iskald ut. Det er i grunnen ganske morsomt å vise en sånn side når det er noen som fortjener det. Se for deg at du er en diva som kun fortjener det beste og ikke finner deg i noe tull. Vis attitude, tror du bare vil tjene på det. Hvis du ikke vet hvordan, så forestill deg noen som har det: f.eks. Lucy Liu (i Ally McBeal), Alicia Keys o.a. Gjør ingenting om du føler at du spiller, du vil bare oppdage at det er morsomt. Da vil du ikke trenge å rømme til motsatt side av lokalet, det er for feiginger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Mann_* Skrevet 1. januar 2009 #32 Del Skrevet 1. januar 2009 Det handler nok neppe om at de tror de møter liten motstandskraft hos deg...Det handler nok mer om perverse menn som gjerne kan tenke seg ei søt og uskyldig ei! Er man pervers om man liker søte og snille damer? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Natalie_* Skrevet 1. januar 2009 #33 Del Skrevet 1. januar 2009 Er man pervers om man liker søte og snille damer? :klø: He he, heldigvis ikke. Gjesten som skrev det tenkte vel på den høye alderen til disse mannfolkene. Det kan kanskje gis assosiasjoner til gamle griser når gubber på 50-60 skriver til søte, yndige jenter på 25. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 1. januar 2009 #34 Del Skrevet 1. januar 2009 Er man pervers om man liker søte og snille damer? :klø: Damer? Jeg tenker menn her heller tenker på ungjenter, meeeeget unge og uskyldige. Det er så utrolig mange gamle, stygge, dratte, rynkete, feite, kvapsete mannfolk som ser ut som de er 60 - 70 år når de sier de er 40. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 1. januar 2009 #35 Del Skrevet 1. januar 2009 Damer? Jeg tenker menn her heller tenker på ungjenter, meeeeget unge og uskyldige. Det er så utrolig mange gamle, stygge, dratte, rynkete, feite, kvapsete mannfolk som ser ut som de er 60 - 70 år når de sier de er 40. Og så har vi de som er fanatiske treningsnarkomane og som tror det er sexy med sykkelbukse....og de som må vise seg mest mulig naken.....for ikke å snakke om de som tror det er attraktiv å være jeger... Æsj, ikke mange bra mannfolk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gutten Skrevet 1. januar 2009 #36 Del Skrevet 1. januar 2009 Jeg er i tjue-åra, og når jeg er på byen kommer ofte fulle, ekle kjerringer på 35+ bort til meg og prøver seg. Æsj! Kvalmt! Tenk litt på det, dere kvinnfolk som er litt oppi åra (over 35). Jævla kjerringer! Bare jenter på maks 25 er aktuelt for meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Natalie_* Skrevet 1. januar 2009 #37 Del Skrevet 1. januar 2009 Jeg er i tjue-åra, og når jeg er på byen kommer ofte fulle, ekle kjerringer på 35+ bort til meg og prøver seg. Æsj! Kvalmt! Tenk litt på det, dere kvinnfolk som er litt oppi åra (over 35). Jævla kjerringer! Bare jenter på maks 25 er aktuelt for meg. Det hørtes jo litt ekkelt ut hvis det er fulle kjerringer. Når det gjelder yngre gutter tar jeg ikke selv kontakt, men lar dem komme bort til meg. Det er jo nok av de som er 10 år yngre som er interessert... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 1. januar 2009 #38 Del Skrevet 1. januar 2009 Hmm.. er dere en haug med innbilske fjortisser alle sammen eller? Jeg er ingen fjortis, jeg er 38 og jeg er ikke spesielt innbilsk, tror jeg. Men jeg skjønner greia, jeg har også profil med bilde og får stadig henvendelser fra menn over 50 (til tross for at jeg i profilen min har satt "grensen" til 40. Og gjennomgangstonen er at jeg ser så snill og søt ut... Det første innlegget var om gubber som skreiv til yngre damer, og jeg mente at det er jo lov å prøve seg. Nettet er en åpen verden med uendelig av muligheter. Og som jeg har skrevet tidligere, det er bare å trykke Slett. Men dere er kanskje ikke så datakyndige.. Det er lov å prøve seg, og jeg har ikke fått noen småfrekke henvendelser (verken fra yngre menn, menn på min alder, eller noe eldre menn), men jeg har gjort det ganske klart i profilen min at jeg søker jevnaldrende. Jeg får meg ikke til å bare ignorere og slette, til det er jeg altfor høflig. Føler at jeg må svare på henvendelser, og forsøker å være høflig, men ikke oppmuntrende. Men altså, jeg skjønner ikke at de gidder. Anyway, så ble det snakk om gutter og gubber og hvordan de ikke skjønner at de ikke har sjangs på dere what so ever når dere er ute på byen! Hmm.. tror dere ville sittet med surleppe om alle disse Ikke Verd Dere I Det Hele Tatt guttene og gubbene hadde stoppet opp flørtinga for det er nok de som har gjort at dere makter å sitte hær å snakke om hvor mye bedre dere er enn dem. Hihi, dere hadde nok sittet samlet på jentetoaletten og tutet over hvor lite dere blir lagt merke til Veldig, veldig feil. Jeg synes det er fryktelig slitsomt med kontakt fra menn som er minst ti år eldre enn meg. Hvem sier at man snakker om at man er bedre enn dem?? Det er snakk om at man ønsker seg en partner på egen alder, som er på samme sted i livet og man har felles referanserammer med. Sier ikke at det overhodet ikke kan skje med en som er femten år eldre enn meg, men jeg kjenner meg selv godt nok til at jeg vet at jeg vanskelig tiltrekkes av menn i den aldersgruppen. Jeg skulle nok ikke tutet på toalettet, nei, jeg skulle blitt lettet. (Med det samme kunne jeg jo ønsket at jeg slapp disse "frimerkene" som såvidt har passert tyve også, som ser ut til å føle det som intet mindre enn en triumf om de får oppmerksomhet fra oss over 35.) Tips: Lag deg et visittkort som du kan gi til guttene du møter der det står alle kriteriene din feks. må ligne en supermodell og være like blond som meg...!? Så kanskje tar disse andre guttene hintet og finner noen andre å ta kontakt med :klø: Hvem snakker om blonde supermodeller?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 1. januar 2009 #39 Del Skrevet 1. januar 2009 Jeg er i tjue-åra, og når jeg er på byen kommer ofte fulle, ekle kjerringer på 35+ bort til meg og prøver seg. Æsj! Kvalmt! Tenk litt på det, dere kvinnfolk som er litt oppi åra (over 35). Jævla kjerringer! Bare jenter på maks 25 er aktuelt for meg. Vel, det er de menn på 25 som kommer til meg da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Stjernedryss Skrevet 1. januar 2009 #40 Del Skrevet 1. januar 2009 (endret) Jeg er i tjue-åra, og når jeg er på byen kommer ofte fulle, ekle kjerringer på 35+ bort til meg og prøver seg. Æsj! Kvalmt! Tenk litt på det, dere kvinnfolk som er litt oppi åra (over 35). Jævla kjerringer! Bare jenter på maks 25 er aktuelt for meg. Da regner jeg med at du er under 25 selv, siden du sier det. I så fall forstår jeg deg. Litt irriterende at det liksom skal være greit at mannen er mye eldre, mens det er uvanlig hver gang kvinnen er eldst. Endret 1. januar 2009 av Stjernedryss Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå