Gå til innhold

Hva er det med gamle gubber..

Gjest Stjernedryss

Anbefalte innlegg

Gjest Stjernedryss

Mange som ikke klarer å holde seg til alderskravet jeg har satt gitt. Jeg har skrevet at jeg ønsker kontakt med menn opp til 30 år, så skjønner ikke hvorfor i all verden menn i 40-50 åra driver å skriver. Snakke ikke om kjekke, rike menn heller. Det er skikkelig ekle gubbete men.. Oppgitt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjest_Natalie_*

Ja, det er nok av de ekle gubbene. Hvis du har lyst å være riktig slem, så skriv til en av dem nøyaktig hva du synes om han og at han tar kontakt med deg. Ikke spar på ordbruken. Det blir sikkert godt å få det ut! Og gubber som dette har godt av å få selvtilliten senket noen hakk. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gubbene er optimistiske og har kanskje erfart tidligere at alder ikke har så mye å si hvis en finner noen en virkelig liker :)

Det er lov å prøve seg og det beste du kan gjøre om du ikke liker det er å overse det... et lite trykk på Slett knappen, voila, ingenting ting å bekymre seg for mer.

Hva er vitsen med å drive å trakke ned på folk uansett?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Stjernedryss
Gubbene er optimistiske og har kanskje erfart tidligere at alder ikke har så mye å si hvis en finner noen en virkelig liker :)

Det er lov å prøve seg og det beste du kan gjøre om du ikke liker det er å overse det... et lite trykk på Slett knappen, voila, ingenting ting å bekymre seg for mer.

Jeg svarer aldri på sånne brev da, bare undrer meg litt over det. Det er jo ikke snakk om få brev heller, Sikkert 5-6 stk pr dag. Tror nok ikke møteplassen er stedet for meg egentlig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Natalie_*

Jeg synes disse gubbene burde holde seg for gode til det. Har fått en del slike svar på nettet, jeg også. Men om jeg går på et utested med blandet klientell, så kommer ikke disse gubbene bort til meg. Da FATTER de at de ikke har sjans. Virker som noen tror hva som helst er mulig på nettet. :klaske:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest_Natalie_*
Jeg er 40 og har som nedre aldersgrense 32. Men damer i 20-årenene prøver seg som bare det. ;)

Det er vel ikke så rart hvis du har et bra utseende. Utseendet på menn er veldig variabelt. Bedre med en kjekk 40-åring enn en mindre kjekk 25-åring.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Stjernedryss
Jeg synes disse gubbene burde holde seg for gode til det. Har fått en del slike svar på nettet, jeg også. Men om jeg går på et utested med blandet klientell, så kommer ikke disse gubbene bort til meg. Da FATTER de at de ikke har sjans. Virker som noen tror hva som helst er mulig på nettet. :klaske:

Jeg har opplevd det på utesteder også jeg. Det rare er at jeg er ganske liten og ser yngre ut enn det jeg er. Har til og med opplevd at de prøver å spandere drinker på meg som jeg ikke tar i mot, men tror du de gir seg? Neida. Gutter må lære seg å ta et nei for et nei, det har aldri noensinne skjedd at jeg har ombestemt meg etter å ha avvist en gutt, så skjønner ikke helt hva de tenker med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Natalie_*
Jeg har opplevd det på utesteder også jeg. Det rare er at jeg er ganske liten og ser yngre ut enn det jeg er. Har til og med opplevd at de prøver å spandere drinker på meg som jeg ikke tar i mot, men tror du de gir seg? Neida. Gutter må lære seg å ta et nei for et nei, det har aldri noensinne skjedd at jeg har ombestemt meg etter å ha avvist en gutt, så skjønner ikke helt hva de tenker med.

Trodde du snakket om guBBer... Er glad jeg ikke opplever at gubber klenger på utesteder. Jeg overser dem nok totalt, og hvis noen skulle finne på å gjøre fremstøt, er nok mitt isblikk nok til å få dem til å ombestemme seg. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Stjernedryss
Trodde du snakket om guBBer... Er glad jeg ikke opplever at gubber klenger på utesteder. Jeg overser dem nok totalt, og hvis noen skulle finne på å gjøre fremstøt, er nok mitt isblikk nok til å få dem til å ombestemme seg. :ler:

Ja, jeg snakker vel egentlig om både gubber og gutter. De gir seg liksom ikke når de blir avvist. Det er ekstra ille når det er gubber så klart, jeg overser dem jeg også, pleier å bare stikke av til motsatt ende av lokalet. Tror jeg ser alt for snill og søt ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ble også kontaktet av mye eldre menn enn aldersønsket mitt. Nå var ikke dette et absolutt krav, men når de var på alder med moren min svarte jeg dem ikke. Tror det er som gjesten på 40 skriver, at mange jenter/kvinner gjerne dater menn som er mye eldre enn dem, og derfor tror noen menn at dette gjelder for alle. Jeg, som er 39, hadde jo aldri tatt kontakt med en fyr på 20-25, samme hvor flott profilen hans var.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og herregud såååå gamle de som er i slutten av 40 åra ser ut....noen ser jo minst 20 år eldre ut! Så gamle og satte. ER det mulig??

Jeg har også vært sammen med menn i den alderen, men da har de sett minst 10 - 20 år yngre ut!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og herregud såååå gamle de som er i slutten av 40 åra ser ut....noen ser jo minst 20 år eldre ut! Så gamle og satte. ER det mulig??

Jeg har også vært sammen med menn i den alderen, men da har de sett minst 10 - 20 år yngre ut!

Men antagelig er det også det de er - 20 år eldre. Husker en som løy på seg 10 år yngre, han trodde visst ikke at bilde ville avsløre han...psykiater var han også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mange som ikke klarer å holde seg til alderskravet jeg har satt gitt. Jeg har skrevet at jeg ønsker kontakt med menn opp til 30 år, så skjønner ikke hvorfor i all verden menn i 40-50 åra driver å skriver. Snakke ikke om kjekke, rike menn heller. Det er skikkelig ekle gubbete men.. Oppgitt.

Æsj, er de ikke rike engang?

Hva er egentlig problemet? Kan du ikke bare la være å svare?

Uansett, tror det er veldig mange damer som føler seg ettertraktet etter å ha fått meldinger på datingsider. Disse bør være klar over at samfunnet vårt er helt feil skrudd sammen når det kommer til flørting og slikt. Alle, og da mener jeg absolutt alle damer er populære på datingsider.

Tror hele samfunnet vårt hadde hatt godt av et mer likestilt og mindre forskrudd syn på flørting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Stjernedryss
Æsj, er de ikke rike engang?

Hva er egentlig problemet? Kan du ikke bare la være å svare?

Uansett, tror det er veldig mange damer som føler seg ettertraktet etter å ha fått meldinger på datingsider. Disse bør være klar over at samfunnet vårt er helt feil skrudd sammen når det kommer til flørting og slikt. Alle, og da mener jeg absolutt alle damer er populære på datingsider.

Tror hele samfunnet vårt hadde hatt godt av et mer likestilt og mindre forskrudd syn på flørting.

Kan ikke akkuratt si at jeg føler meg attraktiv pga brevene jeg får på datingsider. For det er utrolig få brev som kommer fra interessante gutter. Min erfaring er i hvertfall at det er like vanskelig å møte noen der som på andre steder. Hva mener du med at samfunnet burde vært mer likestillt når det gjelder flørting? Vi jenter har det da ikke noe lettere enn det gutter har.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min erfaring er i hvertfall at det er like vanskelig å møte noen der som på andre steder.

Helt enig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Nei, si det.

Pene damer blir høye på all oppmerksomheten de får. De setter seg selv på en pidestall, og intet er bra nok. Derfor dømmes de til et liv uten fast partner.

En dag vil de bli gamle, og tidens tann vil ha revet og tært på utseendet deres. Da vil de være enslige gamle tanter som napper i trøya på unge 20-åringer, kun for å bli besvart med samme mynt.

Dette er hevnen fra naturens side. :D

Hehehehe, dette er selvsagt en fleip, til de som ikke skjønte det, men det er vel et snev av sannhet i det også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest 18.51

De fleste damene forventer å få de rette mannfolkene servert uten å måtte jobbe noe for det. På en eller annen syk måte har menn også godtatt at det er slik.

Vil du treffe interessante gutter så må DU jobbe for det. Det er iallefall slik det burde vært.

Å klage over at mennene (som tar mot til seg og gjør ett forsøk) ikke er rike eller kjekke blir bare for dumt.

At de overser aldersgrensen er vel ikke noe problem for deg vel? Du kan jo bare la være å svare de om de er for gamle for deg (med mindre de er rike da...).

:roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hvorfor holder folk seg så dårlig?? Ser jo ut som de er mye eldre enn de egentlig er. Det er få damer på 40 som ser ut som bestemora mi for å si det sånn. Men mannfolka ser ut som de er gamle bestefedre i en alder av 40.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hvorfor holder folk seg så dårlig?? Ser jo ut som de er mye eldre enn de egentlig er. Det er få damer på 40 som ser ut som bestemora mi for å si det sånn. Men mannfolka ser ut som de er gamle bestefedre i en alder av 40.

Vel, ung og vital gjelder bare kvinner. Mannens idealer er helt annerledes. - Menn er som vin, jo eldre årgang, desto bedre.

Har du ikke hørt det? Hehehehe

PS: Jeg er bare 26, hahaha.

Endret av DingDong
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...