Gjest Gjest Skrevet 31. desember 2008 #1 Skrevet 31. desember 2008 På hus og hage forumet til nybakt mamma (som for øvrig er ganske så bra til tross for at det ligger på nybakt mamma) legger folk stadig ut bilder av eget hjem, det finnes masse husbyggingstråder, oppussingstråder osv. Her på KG virker folk veldig opptatt av at de ikke skal kunne identifiseres. Hva er det som gjør at det blir slik?
Gjest Tanita Skrevet 31. desember 2008 #2 Skrevet 31. desember 2008 (endret) Det er visstnok ikke lov til å legge ut så mye bilder her på KG så det er nok kanskje mest derfor. Jeg er ofte innom på nybaktmamma og leser på hus/hage-forumet der og det er veldig mye bra bilder og flotte tips! Savner litt det her på KG. Endret 31. desember 2008 av Tanita
Gjest Gjest Skrevet 31. desember 2008 #3 Skrevet 31. desember 2008 Det er visstnok ikke lov til å legge ut så mye bilder her på KG så det er nok kanskje mest derfor. Jeg er ofte innom på nybaktmamma og leser på hus/hage-forumet der og det er veldig mye bra bilder og flotte tips! Savner litt det her på KG. Okei, så kanskje det er grunnen ja. Jeg også savner det litt her på KG, her er mange folk med peiling her inne, men inspirasjon avhenger jo til en viss grad av bilder.
Gjest Elastica Skrevet 1. januar 2009 #4 Skrevet 1. januar 2009 Jeg har lagt ut bilder. Mest i dagboken, men også her i tråder på hus og hage. Etterhvert sletter jeg dem imidlertid.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå