Gjest Gjest Skrevet 31. desember 2008 #1 Skrevet 31. desember 2008 Altså, jeg har en nyydelig kjole til nyttårsaften i kveld, men den er svart og i et ganske tynt stoff så alt syns jo.. Føler megt feit i den!!! Kjæresten min sier at den er dritfin, men jeg har nå kjøpt en hold-in strømpebukse. da ser den superfin ut foran , men bak... Der får jeg sånn stor valk over der strømpebuksa slutter!! Så det er jo stygt uansett.. Huff:( Hva gjør jeg nå?:S
nanya Skrevet 31. desember 2008 #2 Skrevet 31. desember 2008 Du må rett og slett bare finne ut hvilket alternativ du føler deg minst ukomfortabel med. Kjenner problemet, for å si det sånn, siden jeg har mjuk mage og ikke liker å gå i bukser...
Gjest Gjest Skrevet 31. desember 2008 #3 Skrevet 31. desember 2008 dra strømpebuksa høyere opp, eller bruke stay-ups?
Gjest Gjest Skrevet 31. desember 2008 #4 Skrevet 31. desember 2008 Du må rett og slett bare finne ut hvilket alternativ du føler deg minst ukomfortabel med. Kjenner problemet, for å si det sånn, siden jeg har mjuk mage og ikke liker å gå i bukser... Ja, jeg må gå litt med og uten og se det an.. Kjip situasjon siden jeg er på besøk hos noen og ikke har med alternativer! Har også med noen dritfine sko men de er sååå vonde:S Og har bare en kjempestor veske som ikke passer til antrekket i det hele tatt, samme med jakka. huff, lite gjennomtenkt blei dette altså:S
Gjest Gjest Skrevet 31. desember 2008 #5 Skrevet 31. desember 2008 dra strømpebuksa høyere opp, eller bruke stay-ups? Jeg får den ikke høyere opp er det som er problemet. Foran får jeg den helt opp, men bak er den akkuratt for kort!:S Har stayups med meg faktisk, men da får jeg jo ikke noe hold in på magen..
Gjest Gjest Skrevet 31. desember 2008 #6 Skrevet 31. desember 2008 Finere med en naturlig liten bulk på magen enn en stram strømpebuksekant-valk bak.
Puselita Skrevet 31. desember 2008 #7 Skrevet 31. desember 2008 Been there, done that! Du kan ikke låne en pen cardigan slik at du får hatt noe over ryggen da? Men jeg er sikker på at du ser bedre ut enn du føler deg! Dans og drikk masse, å blås i hvordan kjolen ser ut i alle slags vinkler. Smil og vær glad:) Godt nytt år!
Gjest Gjest Skrevet 31. desember 2008 #8 Skrevet 31. desember 2008 Been there, done that! Du kan ikke låne en pen cardigan slik at du får hatt noe over ryggen da? Men jeg er sikker på at du ser bedre ut enn du føler deg! Dans og drikk masse, å blås i hvordan kjolen ser ut i alle slags vinkler. Smil og vær glad:) Godt nytt år! Jeg har bestemt meg for å bruke hold in. Valken syns ikke ifølge kjærsten. Men han ville heller at jeg skulla bruke stayups da, var litt mer sexy:P Men pytt pytt.. Godt nytt år til deg også og alle andre:D
Gjest Gjest_sol_* Skrevet 31. desember 2008 #9 Skrevet 31. desember 2008 Mange føler seg "verre" enn hva fakta egentlig er i noen plagg. Jeg kan stå tjue minutter og vurdere om dette her var jævlig eller ok nok til å gå i. Så spør jeg noen andre og de aner ikke hva det er jeg snakker om når jeg sier at "se her da.." og viser liksom det jeg synst er jævlig ... Jeg er bare litt for opphengt i hvordan jeg ser ut til tider
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå