Gjest Anonymous Skrevet 23. juni 2003 #1 Skrevet 23. juni 2003 er på jakt etter en kjole til et bryllup jeg skal i. Men må opp i størrelsene, og har problemer med å finne noe i vanlige butikker. Er det noen som vet om noen butikker i Oslo med klær i store størrelser? De vanlige klærne mine kjøper jeg i stormote-avdelingene på HM, Lindex, Kappahl etc. Men nå trenger jeg altså en fin kjole... Noen som har gode tips?
Gjest Mayamor Skrevet 23. juni 2003 #2 Skrevet 23. juni 2003 http://www.kvinneguiden.no/Forum/viewtopic.php?t=36097 Har vært oppe før... Her er flere adresser. Mayamor
Gjest Anonymous Skrevet 23. juni 2003 #3 Skrevet 23. juni 2003 En ting du kan gjøre er å sjekke i brudebutikkene. Da jeg var og kjøpte brudekjolen min, var min tante med. Hun er en stor og stilig kvinne. Hun gikk i selskapsavdelingen der, og kom ned med en stilig jakke. Det skal ikke forundre meg om de har kjoler der også. Du kan jo ringe og høre. Dette var på Kristins i Lillestrøm. Ellers vet jeg de har selskpstøy på Aina K på Sagene. I Lillestrøm ligger også en butikk som heter Gerd's store mote. Håper du finner deg en kjole, og kos deg i bryllupet! Klem fra meg.
Molanya Skrevet 23. juni 2003 #4 Skrevet 23. juni 2003 DesignForum har mye stilig for store damer. Mitt Skattkammer har mye spesielt, og syr selv, så der er det sikkert mulig å få noe som passer perfekt, uansett størrelse.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå