Gå til innhold

Hvordan komme over eksen min?

Anbefalte innlegg

Gjest gutt22tromsø
Skrevet

Hun dumpet meg. Vi var sammen litt over 1 år. Hun vil oppleve livet og være singel en stund. Kanskje kan vi prøve igjen seinere sier hun. Jeg elsker henne utrolig mye, men vet innerst inne at vi aldri blir sammen igjen, og at hun bare gir meg falske forhåpninger.

Nå vil hun at vi skal fortsette og ha sex og være gode venner, men ikke noe mer. Jeg vet dette blir utrolig vanskelig for meg, ivertfall den dagen hun finner seg en ny.

Egentlig burde jeg bare kutte henne helt ut, for min egen del, men dette er ikke noe alternativ. Vi deler vennegjeng og bor sammen i et studentkollektiv. Hvis jeg skal kutte henne ut, så må jeg brenne alle bruer, flytte til en annen by og starte på et nytt studie.

Jeg har brukt hele julen på å tenke på dette, og er utrolig langt nede akkurat nå. En av de verste juleferiene jeg har hatt, og jeg gruer meg sinnsykt til å treffe henne igjen når skolen starter opp igjen.

Videoannonse
Annonse
Gjest Skjønner deg
Skrevet
Hun dumpet meg. Vi var sammen litt over 1 år. Hun vil oppleve livet og være singel en stund. Kanskje kan vi prøve igjen seinere sier hun. Jeg elsker henne utrolig mye, men vet innerst inne at vi aldri blir sammen igjen, og at hun bare gir meg falske forhåpninger.

Nå vil hun at vi skal fortsette og ha sex og være gode venner, men ikke noe mer. Jeg vet dette blir utrolig vanskelig for meg, ivertfall den dagen hun finner seg en ny.

Egentlig burde jeg bare kutte henne helt ut, for min egen del, men dette er ikke noe alternativ. Vi deler vennegjeng og bor sammen i et studentkollektiv. Hvis jeg skal kutte henne ut, så må jeg brenne alle bruer, flytte til en annen by og starte på et nytt studie.

Jeg har brukt hele julen på å tenke på dette, og er utrolig langt nede akkurat nå. En av de verste juleferiene jeg har hatt, og jeg gruer meg sinnsykt til å treffe henne igjen når skolen starter opp igjen.

Dette er en kjiiip situasjon, spesielt siden dere deler både vennegjeng og kollektiv. Anbefaler deg sterkt å gå videre med en gang. Få de nærmeste studiekompisene dine til å bli med på noe gøy, og vær ute som singel.

Dersom du får tak i ei "rebound-girl", så kan det lette litt på sorgen...

Skrevet (endret)

Huff trist :(

Synes du absolutt ikke skal være pulevennen hennes, uansett hvor mye det kommer til å friste deg! Da kommer du aldri til å komme over henne + hun får i pose og sekk. (dvs, deg og andre gutter).

Reis hodet, og si at dere kan være venner. Så får dere se hva som skjer... :)

Kanskje du også kan utforske litt senere (møte en annen) når du føler deg klar :)

Endret av Betty89
Skrevet

<heia,så kjipt det er jo som helt verden raser i huet på oss alle når men sitter igjen der alene...Du må ALDRI finne på å være pulevennen hennes!!For vær gang du er med henne ville alle følesene bare blusse enda sterkere fram og da er du fra beg.igjen med å prøve å glemme henne /gå videre i livet!!Det er jo som å ha en kjærlighetsorg flere ganger.Du må ikke plage deg selv med det for det er deg som kommer til å sitte igjen å ha det pytonjævlig.Egentlig burde du kutte henne helt ut til følesene er borte men om ikke det går, så vær kun venner om det går!Lykke til!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...