Gjest Gjest Skrevet 31. desember 2008 #1 Skrevet 31. desember 2008 Hvor får man tak i en ringetone på nettet uten å betale for tre stk i en sleng eller abbonere i månedvis? Èn ringetone til 20kr (?), ferdig med det...
Gjest Gjest Skrevet 31. desember 2008 #2 Skrevet 31. desember 2008 Hvis du vil ha sanger som ringetone kan du jo bruke iTunes. En sang koster vel i underkant av 10kr tror jeg. Hvis du vil ha "vanlige" ringetoner, har jeg desverre ikke peiling.
Scorpina Skrevet 31. desember 2008 #3 Skrevet 31. desember 2008 Hos Inpoc.no betaler du bare for èn sang (men det koster 29,-)
Gjest Pascale Skrevet 31. desember 2008 #4 Skrevet 31. desember 2008 Hvor får man tak i en ringetone på nettet uten å betale for tre stk i en sleng eller abbonere i månedvis? Èn ringetone til 20kr (?), ferdig med det... Hvis du har usb og kan koble til mobilen og har stort minnekort kan du sjekke her: Download mp3
Visiter Skrevet 1. januar 2009 #5 Skrevet 1. januar 2009 Kan du ikke bare sende en låt du vil bruke fra Mac-en din til telefonen med bluetooth? Det gjør jeg - funker som bare det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå