Gjest Gjest Skrevet 31. desember 2008 #1 Skrevet 31. desember 2008 Jeg vil ha med meg rettetangen på trening, men vet ikke om den kan pakkes i bagen når den er varm. Lurer derfor på å lage en pose eller veske den kan oppbevares i. Noen som vet om jeg trenger en slik pose? Tips til hvordan jeg kan lage en?
hufsa! Skrevet 31. desember 2008 #2 Skrevet 31. desember 2008 Heia,det er vel ikke så enkelt akkurat..Du kan jo "binne"ledningen i stroppen på bagen så den henger uttenpå men ser jo kansje ikke helt "lurt"ut..Men må man så må man..He he
Kamikatze Skrevet 31. desember 2008 #3 Skrevet 31. desember 2008 Få tak i et stykke brannteppe eller sveiseduk, og håndsy et penere stoff utenpå, om du må.
Gjest Gjest Skrevet 31. desember 2008 #4 Skrevet 31. desember 2008 jeg fikk med en pose/veske til min remington rettetang. Den er forholdsvis enkel. den foret med et materiale som tåler varme og sikkert er brannsikert og den er litt paddet. Det er en enkel lomme til å putte inn selve rettetangen og en flapp med borrelås som holde den på plass. På utsiden på baksiden er det en sydde på en liten lomme i bunn og en litt bred strikk lengre oppe hvor man kan rulle/brette sammen ledningen og holde den samlet uten at den blir varm av selve rettetangen. bilde av en tilsvarende pose Lommen og strikken liggere på baksiden av det du ser her. en annen jeg fant varriant 3 varriant 4 tror du finner en del hvis du søker litt på google med "bag straightener" eller lignende.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå