Gå til innhold

Lage veske eller pose til å oppbevare varm rettetang

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg vil ha med meg rettetangen på trening, men vet ikke om den kan pakkes i bagen når den er varm. Lurer derfor på å lage en pose eller veske den kan oppbevares i. Noen som vet om jeg trenger en slik pose? Tips til hvordan jeg kan lage en?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heia,det er vel ikke så enkelt akkurat..Du kan jo "binne"ledningen i stroppen på bagen så den henger uttenpå men ser jo kansje ikke helt "lurt"ut..Men må man så må man..He he

Skrevet

Få tak i et stykke brannteppe eller sveiseduk, og håndsy et penere stoff utenpå, om du må.

Skrevet

jeg fikk med en pose/veske til min remington rettetang. Den er forholdsvis enkel. den foret med et materiale som tåler varme og sikkert er brannsikert og den er litt paddet. Det er en enkel lomme til å putte inn selve rettetangen og en flapp med borrelås som holde den på plass. På utsiden på baksiden er det en sydde på en liten lomme i bunn og en litt bred strikk lengre oppe hvor man kan rulle/brette sammen ledningen og holde den samlet uten at den blir varm av selve rettetangen.

bilde av en tilsvarende pose Lommen og strikken liggere på baksiden av det du ser her.

en annen jeg fant

varriant 3

varriant 4

tror du finner en del hvis du søker litt på google med "bag straightener" eller lignende.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...