Gå til innhold

Når føler dere at forholdet er eksklusivt?

Anbefalte innlegg

Gjest virvelvind
Skrevet

Jeg mener ikke når dere har blitt enige om det, men hvis du "har noe på gang" med noen uten at dere offesielt er sammen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Jeg mener ikke når dere har blitt enige om det, men hvis du "har noe på gang" med noen uten at dere offesielt er sammen?

Jeg ville rett og slett ikke hatt noe "på gang" med noen hvis jeg ikke trodde det var eksklusivt. :)

Skrevet

Egentlig ikke før vi har snakket om det; ikke nødvendigvis om å være kjærester, men at vi er enige om å ikke rote med andre så lenge vi har noe på gang (og at det vi har på gang er noe som gjentar seg forholdsvis ofte)... Har ikke hatt så mange forhold, og det er vel egentlig bare det ene (som jeg fortsatt er i, seks år etter) jeg VET har vært eksklusivt, et par andre vet jeg ikke, og hadde ikke noe særlig behov for å vite heller...

Skrevet

Hvem er det du ekskluderer da? Eller mener du at forholdet er utenom det vanlige preget av luksus? Eller...WTF, svar på dine egne kryptiske spørsmål! :ironi:

Skrevet

Av respekt til seg selv og den man "holder på med" roter man ikke med andre så lenge det er en potensiell sjanse for at noe kan utvikle seg med den man "holder på med"

Skrevet

Når det føles sånn for deg? Det kommer jo som regel et punkt der dere skjønner at det kommer til å lede en vei, og at dere er såpass mye sammen, at det blir eller hvertfall burde være ekslusivt. Da jeg holdt på med kjæresten min "visste" jeg jo at det var ekslusivt på måten vi var sammen, men det var ikke før han litt sjenert sa at han lurte jo fælt på hva jeg dreiv med når jeg var på revyfester eller lignende som er kjent for å være såkalte rotefester ( og ja, jeg er ung :P) at vi sa det fast.

Dersom dere ikke har pratet om det er det jo vanskelig å vite helt sikkert, men da er vel bare å hoppe i det dersom du vil vite. ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...