Gå til innhold

Sleazy's hjørne

sleazejenta

Anbefalte innlegg

Jeg fikk plutselig et innfall om at jeg burde hive meg på dette dagbok-opplegget, så da gjør jeg det :)

Nå for tiden føler jeg for å klage over at det er kaldt. Det er så himla kaldt ute at jeg veit nesten ikke hvor jeg skal gjøre av meg. Blir jo frossen ute etter 2 minutter.

Kommer ikke på noe mere å skrive her på denne tiden av døgnet, så da får man bare ta det senere da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Fortsetter under...

Livet er kjipt i disse dager. Jeg er blakk som en kjerkerotte, fortsatt litt forkjøla, håret mitt er forferdelig etter mislykket forsøk på å bleke det, og jeg har et monster av et munnsår på overleppa....Det er ikke spesielt morro nei!

To-do-list:

*skaffe jobb!

* få gjort noe med håret

* storoppryddning på mitt lille rom

* Bli sunn

Hah! Må jo ha litt oversikt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 måneder senere...

Oi, her var det lenge siden jeg har vært, gitt!!

Akkurat som min "fysiske" dagbok det, den jeg skriver i sånn kanskje en gang i halvåret, fordi jeg glemmer at jeg har den :fnise:

Nå er jeg veldig sliten. Jeg har nemlig tatt sommerryddingsen! Hele gårsdagen gikk med, og jammen brukte jeg hele formiddagen i dag også. Men fint har det virkelig blitt, rent og pent. Så nå koser jeg meg litt her, med litt Lita Ford på stereoen, og lader opp til Sweden rock festival. Forhåpentligvis drar jeg, min kjære, og noen venner av oss nedover til Sölvesborg allerede på søndag kveld, så vi er der nede på mandag og får et par campingdager før selve festivalen starter :) Gleder meg noe så sinnsykt!

Etter den festivalen, så er det jammen meg også Bergentur. For da er det Mötley Crüe konsert, og siden det er mitt nr1 yndlingsband, så er det vel ikke vits i å si at jeg gleder meg noe sinnsykt til det også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Argh!! Jeg blir så...demotivert... har gått arbeidsledig i over et halvt år nå. Søker, søker og søker... Enten får jeg ikke et eneste lite svar en gang, eller så vil de ha noen med mer erfaring... Til og med på alle sånne jobber som liksom skal være relativt "lette" å få...

Fikk en telefon nå, fra en jobb jeg var på intervju til for noen dager tilbake.. neida, meg ville de ikke ha de heller. Synd, for jeg vet jeg ville ha gjort det bra. Sålangt er det den eneste jobben jeg har søkt på som jeg virkelig kunne tenke meg, skikkelig drømmejobb.

Er så lei av å bare få avslag på avslag på avslag... :snurt:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå skal jeg dra til min kjære :rødme:

god helg alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

reiser nedover til festival om 12-13 timer! gleder meg som en unge!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 uker senere...

Annonse

Damtidam, jeg kjeder meg, er fortsatt sliten etter gårsdagens lille bursdagskalas for et par venninner av meg. Det var veldig hyggelig da, ser ikke den gjengen der særlig ofte. Hver gang så blir det liksom sagt "vi må finne på noe sammen snart, kan ikke gå såå lang tid mellom hver gang..." men det blir jo aldri noe av. Rart det der. Jeg og en av mine beste venninner delte en slik en 3-liter med hvitvin. Er ikke rart jeg ikke har vært i form i dag, ettersom hun dro tidlig, og drakk ca 1/4 del av den, og allikevel så er den ikke langt unna tom :sjenert: ...skummelt egentlig. Men ble bare godfull da, så toleransenivået må ha vært unormalt høyt til meg å være. Og, note to self: la noen andre passe på mobilen når man er på fylla, ellers driter man seg ut. 'nuff said!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 uker senere...

Føler meg slapp og tiltaksløs om dagen, vet ikke om noen spesiell grunn til det heller :lete:

Kanskje det bare blir sånn når man har gått hjemme og slengt altfor lenge?

Skulle så gjerne ha vært på trening også, men får bare ikke somlet meg ut av døra til det heller.

Men ellers er alt bra :)

Ser stoooort frem til å dra til London med kjæresten min, 18 dager igjen nå :) Vi må finne ut litt mer hva vi kan finne på der. siden vi jo egentlig skulle på en viss konsert der, så fikk vi plutselig en ekstra kveld, fyller den sikkert opp med pub-besøk eller noe sånt noe tenker jeg:)

tjohei!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååå så koselig med besøk! :biggrin:

Idag har jeg vært på en liten shoppingrunde med min mor :) fikk meg en tøff bukse og et par fine topper :) Egentlig skulle modern reise på ferie i dag, og jeg hadde planlagt å ha en liten fest, men så kunne hun ikke reise før i morgen, så da blir man pent nødt til å ta festen en annen dag... Snart skal jeg ut en liten tur med en god venninne, så da blir det nok skitsnakk og latter til de grader, som det alltid blir :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ble nå til en liten sammenkomst i går da, med gode drinker og masse morsomt sladder. Og jeg lurer på om jeg skal slenge meg på noe lavkarbo-opplegg igjen, det funket jo egentlig veldig bra sist, til jeg falt helt av. Nå er det nemlig ikke lenge igjen til min 20-årsdag, bare i overkant av en mnd, og jeg har jo i grunn lyst til å starte mitt voksne liv som...litt slankere :) Tror faktisk jeg skal ta en treningsøkt i morgen også, prøve å komme inn i det igjen.

Nei, nå begynner det å bli relativt sent her, får vel prøve å finne senga snart :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoh! Det er varmt i leiligheten nå... Prøvde å legge meg og sove, men det funka rett og slett ikke, koker ihjel. Udigg.

Har ikke gjort noe som helst fornuftig i dag, bare sett på tv, og sett film, og surret rundt på nettet. Jeg tror jeg trenger å skaffe meg et liv :sjenert: Men det er jo ikke min skyld at alle vennene mine alltid har diverse planer samtidig. De er forøvrig ledige samtidig også, så de dagene som er ledige, da blir det fullt kjør her, for de har en tendens til å ville møte meg samtidig også :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå vil jeg at det skal bli mandag altså!!! London! weeee! Har allerede begynt å pakke litt smått, bare noen klær jeg vet jeg vil ha med, som jeg ikke kommer til å bruke før vi drar. Praktisk å gjøre det litt sånn gradvis, for da finner jeg det enklere å komme på ting jeg kanskje hadde glemt om det hadde blitt søndagskveld-pakking.

Og så håper jeg virkelig turen til Torp går problemfritt...upraktisk at vi må fly derfra, men sånn går det når man flyr med Ryanair (skeptisk, egentlig)....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 5 uker senere...

Annonse

Hipp hipp hurra for meg :D endelig 20, og det er jeg glad for :) snart kommer heile familien + noen til, så da blir det masse kake og andre usunne ting :) namnam... og seinere ska jeg og kjæresten min på konsert på smuget, blir kult det også :)

Jeg har tydeligvis vært veldig snill også, siden det er så utrolig fint vær :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 måned senere...

Menn er svin!!!!!!!!!!!!!

Ble slutt med typen i går, han ville ikke ha meg lenger.... og sånn har det visst vært en stund. han har bare ikke klart å finne de rette ordene... Men åååh!!!!! hvorfor kan man ikke hvertfall droppe å la en person tro at alt er greit, for så å bare slippe bomben?? Og hva skjer med å være så sinnsykt...snill! når man gjør det slutt? altså greit å ikke være drittsekk heller, men det hjelper jo ikke akkurat så mye å få bevist nok en gang hvor fantastisk personen egentlig er... ååååååh.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper det går bra/bedre :hug: samme skjedde her, greit at vi har hatt et litt turbulent forhold (jeg er ikke den enkleste å være sammen med :P) men fikk ingen signaler på at han ville gjøre det slutt, før.. åja, han ville det visst likevel. :roll: håpløst!! Må nesten flire litt faktisk, haha.. og min eks (wow. rart å skrive det) er også så jævla SNILL. Trøster meg, sier at alt går bra, klemmer meg og er generelt sett så gentleman som det går an. Noe som er bra, men på en annen måte helt tåpelig, for som du sier, da beviser han jo bare for en bra fyr han faktisk er. Uff..

Klem til deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ikke sant... huff....

I dag er jeg faktisk i veldig godt humør, klarer liksom å se LITT positivt innimellom det kjipe :) vet ikke helt jeg, det er nok pga vennene mine, de har virkelig vært her for meg nå, og det er jo en bra ting :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 måned senere...

Update siden sist:

Det tok meg ca en uke å komme over exen :fnise:

Grunnen til det, er nok at jeg hadde litt småromantiske følelser for en annen, som oppsto relativt lenge før det ble slutt med exen, men som jeg på en eller annen måte klarte å fortrenge (men alle vennene mine, de kunne visst se det) frem til noen dager før bruddet. Merkelig timing det der...

Så nå er jeg i full gang med å satse på denne andre, og så langt har det vært gode fremskritt, men jeg tør ikke å håpe på noe ennå :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dæven. Heldig du :fnise: selv er jeg midt oppi det ennå. Eller, jeg har det ikke jævlig, har det helt fint egentlig, men merker at jeg tenker mer på eksen enn godt er :P uff.

Lykke til med "han nye" ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...