Gå til innhold

Dette er ikke til dere som er i et dårlig forhold..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Men til dere som er i et bra, ok, fint..osv osv. forhold men som av og til tenker at "uff, savner litt singellivet.."

Jenter, av og til trenger vi å minne oss selv på at vi har det ganske bra med samboer/kjæreste/ektefelle.

Dette er noe å tenke på:

Hva er det første deres venninner gjør når de blir singel?

De prøver å finne seg type igjen.

Observer ;)

Videoannonse
Annonse
Gjest virvelvind
Skrevet

Svarer selv om jeg er singel jeg;)

Skriver under på det du sier. Jeg var i et bra forhold, men lengtet etter å flørte å være fri. Så ble jeg fri og alt jeg vil er å ha noen å kose med igjen :sukk::fnise:

Skrevet

Ja, det er bra du backer meg opp på dette :)

Jenter i forhold må passe seg litt for single venninner for de kan få singellivet til å virke veldig innbydene den første tiden.

Plutselig råder dominoeffekten der alle blir singel etter hverandre.

Skrevet

Jeg og min kjære har vært sammen i snart tre år (bodd sammen mesteparten av den tida), så vi har ennå ikke kommet til det punkt at det kan virke fristende å være singel. Men jeg skal huske rådet ditt når den dagen kommer. ;)

Gjest Gjest_Grete_*
Skrevet
Jeg og min kjære har vært sammen i snart tre år (bodd sammen mesteparten av den tida), så vi har ennå ikke kommet til det punkt at det kan virke fristende å være singel. Men jeg skal huske rådet ditt når den dagen kommer. ;)

Hadde vært morsomt å høre flere "råd" om hva en bør gjøre om tankene vandrer :)

Det går ann å sette opp en for og imot liste?

Skrevet
Hadde vært morsomt å høre flere "råd" om hva en bør gjøre om tankene vandrer :)

Det går ann å sette opp en for og imot liste?

Pluss:

En armkrok å sitte i

Ei skulder å gråte på

En varm kropp i senga

Delte utgifter

Delte sorger og gleder

Minus:

Eh... Har egentlig ingen minus! :) Men for å se på det som KAN være minus:

Mer husarbeid (hvis partneren er lat på området)

Mer utgifter til mat (hvis partneren er en storspiser og dere likevel deler likt)

Mindre frihet (hvis du har lyst til å flørte med andre)

Gjest Gjest_Nusse_*
Skrevet

var i et forhold der jeg savnet singellivet...klart; jeg slo opp med denne fyren...Nå er jeg gift og har aldri savnet singellivet... :)

Jeg går fremdeles ut med single venninner, og er mer enn gjerne villig til å hjelpe dem med å se etter kjekke gutter til dem...men ingen kan uanset måle seg med den fantastiske flotte, sexy og deilige mannen min ;)

Skrevet

Kanskje fordi man alltid vil ha det man ikke har :D

Gjest Gjest_carla_*
Skrevet

Ikke alltid sant...

Jeg var i ett forhold som fungerte bra og alt det der,hverdagen var fin og sexlivet var bra,men jeg visste at dette ikke var personen jeg ville dele resten av livet med,så jeg lot ham gå. Vi var sammen i nesten 4 år. Nå har jeg vært singel i snart 1 år,og ønsker på ingen måte å finne noen ny med det første.Jeg har heller ikke hatt noen forhold etter det,jeg nyter friheten og det å bli kjent med meg selv og utvikle meg selv

Gjest Gjest_Nora_*
Skrevet
Men til dere som er i et bra, ok, fint..osv osv. forhold men som av og til tenker at "uff, savner litt singellivet.."

Jenter, av og til trenger vi å minne oss selv på at vi har det ganske bra med samboer/kjæreste/ektefelle.

Dette er noe å tenke på:

Observer ;)

Jeg vil si jeg er i et ganske så bra forhold. Det hender ikke at jeg "av og til tenker at "uff, savner litt singellivet.."", ikke at jeg tror det er entydig dårlig at andre kanskje tenker slik. Det har bare ikke falt meg inn.

Det jeg noen ganger kunne tenkt meg mer av derimot er alenetid på dagen, men det har mer med det å være mor til en to-åring å gjøre enn det at jeg er gift.

Singeltiden hadde sine positive sider, og jeg gikk ikke å letet etter forhold slik du beskriver heller. Det var underholdende med mitt eget selskap, samt venners. Singellivet kan derimot virkelig ikke måle seg med det å ha en ubetinget støttespiller som elsker deg, så jeg lengter ikke tilbake, heller ikke når jeg finner brukte sokker i sofaen/på kjøkkenet(!)/overalt.

Skrevet

hmm.. er vel i et godt forhold jeg også.

Eneste gangen jeg savner singellivet er på lørdagskveldene og jeg skal på vorspiel med venner og de snakker om mannfolk.. :P

Men klokken halv tre på kvelden og jeg møter kjæresten og vi drar hjem til en av oss og har hyrdestund og jeg våkner på søndags morgen til frokost på senga og til en som sier jeg ser like bra ut med sminke som uten glemmer jeg fort av den tanken ;)

Skrevet

Singellivet er virkelig oppskrytt....

Jeg ble dumpa. Hadde aldri frivillig forlatt et godt forhold fordi "det fristet å flørte" etc...

Gjest KatarinaD
Skrevet

Er også i ett godt forhold, men er ikke singellivet jeg savner innimellom, det er den helt nye forelskelsen når man ikke vet hvordan det kommer til å gå, første kyss og slikt! Vet jeg aldri ville gått tilbake til det, men merker jeg "savner" det litt, spesielt når venner av meg er midt i det. :fnise:

Skrevet
Er også i ett godt forhold, men er ikke singellivet jeg savner innimellom, det er den helt nye forelskelsen når man ikke vet hvordan det kommer til å gå, første kyss og slikt! Vet jeg aldri ville gått tilbake til det, men merker jeg "savner" det litt, spesielt når venner av meg er midt i det. :fnise:

Da er vi to. Jeg er i et godt forhold. Kunne ikke falle meg inn i å velge singeltilværelse. Men jeg kan savne det også, alt er nytt, ferskt, spennende og glødende. Samtidig er jeg glad for hvor jeg er i dag forholdsmessig. Nå er det gått over til kjærlighet og innimellom er det småstore øyeblikk av forelskelse slik som det var i begynnelsen.

Skrevet
Ja, det er bra du backer meg opp på dette :)

Jenter i forhold må passe seg litt for single venninner for de kan få singellivet til å virke veldig innbydene den første tiden.

Plutselig råder dominoeffekten der alle blir singel etter hverandre.

Mine single venninner får meg i alle fall ikke til å savne singellivet. Om jeg møter dem/er med dem på fest så får jeg hele tiden høre "Åhh, hvorfor kan ikke vi også finne den rett og Han med sto H" osv. Og de er ofte på fest for å prøve å finne denne.

Jeg elsker min mann og jeg elsker å legge meg og våkne med ham hver dag. Vi har vært sammen i 4 år og det kribler fortsatt i magen min :rødme:

Skrevet

Ja, Strix, jeg kunne nok ha vært den single venninna di som sa det der.... Går sjelden på fest lenger, og da blir det enda vanskeligere å finne Ham.

Liker ikke å gå på fest med bare single venninner, for da føler jeg meg bare så übersingel! Føler andre oppfatter oss som en horde av single, desperate kvinner, helt ville i blikket, der vi står i kø på et utested. (De fleste single venninnene mine er yngre enn meg, og er som oftest sammen med enda yngre folk) Uff....

Synes det er vanskelig å finne skikkelige menn på utestedene, men samtidig er det jo vanskelig å finne menn dersom man ikke går ut heller... What to do? Hehe!

Skrevet

Dette er noe å tenke på:

Observer ;)

Så sant, så sant!

Sitter i skrivende stund å venter på at sambo skal komme hjem :rødme: savner han nå..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...