Salt Skrevet 23. juni 2003 #1 Del Skrevet 23. juni 2003 Jeg har ikke vært så veldig flink til å investere i hudpleie, rimelige produkter fra Loreal har funket helt greit for meg, men nå har jeg begynt å vurdere om jeg skal begynne å bruke 3- trinnsserien til Clinique. Men: - Er slike typiske "merkevarer" mye drøyere i bruk enn slike du finner i hylla på H&M? - Hvor lenge vil disse produktene vare? - Må jeg bruke sminkefjerner i tillegg? - Vet noen hvor mye disse produktene koster? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Adina Madeleine Skrevet 24. juni 2003 #2 Del Skrevet 24. juni 2003 Jeg har ikke vært så veldig flink til å investere i hudpleie, rimelige produkter fra Loreal har funket helt greit for meg, men nå har jeg begynt å vurdere om jeg skal begynne å bruke 3- trinnsserien til Clinique. Men: - Er slike typiske "merkevarer" mye drøyere i bruk enn slike du finner i hylla på H&M? Ja. Fordi disse produktene ikke er "utvannet" som rimelige produkter er. - Hvor lenge vil disse produktene vare? Umulig å svare generelt på. Men dyrere produkter varer i mange måneder ved normalt bruk. - Må jeg bruke sminkefjerner i tillegg? Det kommer an på hvilken make-up du bruker og om den er vannfast. - Vet noen hvor mye disse produktene koster? Fra ca. 140 - 400 kroner, kan jeg tenke meg. (pr.stk) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå