Gjest TS Skrevet 30. desember 2008 #1 Skrevet 30. desember 2008 Ok, dette er litt sært, og rart å spørre om... Men jeg er nødt til å gjøre det. Går du på do for å gjøre nr. 2 når og hvor som helst? Jeg vet at jeg har et litt sykt forhold til det. Jeg er av den typen som omtrent får forstoppelse fordi jeg holder meg hvis jeg er sammen med kjærester og sånt. Har alltid holdt meg utover det som er normalt, både med avføring og luft. Og vet at jeg er overhysterisk. (selv om mange jenter er slik) Nå har jeg fått samboer, og vi har ingen problemer med å gå på do i samme hus. Vi snakker om det med den største selvfølge, og jeg må si jeg er veldig glad for det!! En stor lettelse. Min samboer har et veldig naturlig forhold til dette med avføring (det er sikkert derfor det har blitt naturlig mellom oss også), men jeg syntes til tider det kan bli litt for avslappet... Vi har vært på familieselskap hos hans familie i jula, og han har forvunnet inn på dass i en halvtime, og folk har begynt å spørre hvor det ble av han! Jeg har sittet igjen og vært dritflau, og håpet at han skulle komme neste sekund. Alle har jo skjønt hva han gjorde Jeg kan ikke noe for det jeg, jeg syntes det er utrolig pinlig, selv om alle bæsjer osv. Selv ville jeg holdt meg i et familieselskap, med mindre jeg hadde diare, eller det var helt krise. Og da ville jeg driti så fort jeg bare kunne, slik at man kunne tro jeg bare hadde tisset. Det har blitt slik nå, at jeg er redd han skal gjøre nr. to når vi er på besøk. Vi snakker om det uten problemer, men han syntes at jeg overdriver noe sinnsykt. Men han har gått med på å være så rask han kan. Ikke sitte å styre med iPhonen... Hva syntes dere? Hva gjør dere? Jeg har forøvrig aldri opplevd at våre besøkende har bæsjet på vår do, som jeg vet om. Enten har de ikke gjort det, eller vært jævlig raske.
Gjest Gjest Skrevet 30. desember 2008 #2 Skrevet 30. desember 2008 He he, skjønner hva du mener. Jeg har også fått forstoppelse i nye forhold og synes det er superdeilig å kunne være litt avslappet med samboer da... Har jo ikke stort annet valg, kan jo ikke plutselig la være å gå på do resten av livet liksom. Synes fortsatt det er flaut om jeg promper høyt og synes det at det lukter er det verste egentlig. Jeg blir ikke flau om han går på do rundt sin egen familie da, det kan han bare gjøre akkurat som han vil med. Blir kun flau på egne vegne, ikke på samboerens.
Fortunatus Skrevet 30. desember 2008 #3 Skrevet 30. desember 2008 (endret) Hmm.. Kanskje jeg er merkelig, men jeg har da aldri brukt en halvtime for å bæsje?? Jeg bruker vel omtrent like lang tid, kanskje et minutt lenger, maks to Men tror ingen fatter noe "mistanke", for er jo ofte jeg sminker meg inne på mitt eget eller andres bad. Men jeg liker best å gjøre nummer to i mitt eget hjem, det er klart.. Men holder meg ikke unaturlig lenge heller. Endret 30. desember 2008 av trixis
aline Skrevet 30. desember 2008 #4 Skrevet 30. desember 2008 Jeg har forøvrig aldri opplevd at våre besøkende har bæsjet på vår do, som jeg vet om. Enten har de ikke gjort det, eller vært jævlig raske. ingen besøkende har bæsjet på doen din? Hvordan i alle dager vet du det? Tar du tiden på dem? Ikke er det alle som bruker en halvtime på do pga avføring, og ikke er det alle som bæsjer så det synes i toalettet etterpå, så tror nok ikke du kan vite om deres besøkende gjør slikt når de er på besøk eller ikke. Personlig har jeg aldri skjønt den greia med å ikke kunne bæsje borte, og enda værre føler jeg det blir, at du sitter og skammer deg på din kjæres vegne, pga at han gjør noe som kan være helsefarlig å IKKE gjøre!! At han bruker en halvtime, fordi han i tillegg til å gjøre sitt fornødne, leker med mobil eller annet, er vel egentlig ikke noe noen har noe med. Når jeg er på selskaper, kan jeg godt være en av de som bruker litt tid på do, og det er totalt uavhengig av hva jeg må gjøre på do avføringsmessig. Jeg sliter gjerne litt med stress og psyke når jeg er i slike sammenhenger, og føler av og til at det å gå på do, er den eneste måten å få en liten stund alene og puste, prøve å få ned stressnivået. Hadde det vist seg at min kjære da satt å skammet seg ute blant de andre, fordi han var redd jeg skulle finne på å bæsje.... nei, det blir for rart for meg. Tviler nok sterkt på at hans familie spurte etter ham fordi de syntes det var ubehagelig at han bæsjet på doen deres, men at han ble borte så lenge, pga fraværet av ham, kan nok ha vært greia. De er jo familien hans, han har HELT sikkert bæsjet på den doen før. nei, ett tips fra en med en mage som er blitt tullet til uten grunn, ikke hold dere! Må dere på do, GÅ på do!. Det er helt normalt å gjøre det, vi er faktisk avhengige av det.
Gjest Gjest_meg_* Skrevet 30. desember 2008 #5 Skrevet 30. desember 2008 mange har gjort nr to her hos oss, hehe, enkelte må absolutt annonsere hva di skal også :-S hehe. "gutter" men jeg forstår komplekset. jeg og sambo har diskutert dette i alle rettninger etter hvert som jeg har våga meg ut på temaet.hehe. men jeg har også irritabel tarm og mye vondt. nå gidder jeg ikke å holde meg mer, hvorfor ha det vondt? f* heller alle gjør det jo. legg litt papir nedi først så blir det mer stille. skyll ned med en gang så lukter det lite og ingenting. de fleste do skyller fint to ganger. (å ja har studert dette du) eller si du er litt svimmel eller varm og må ha litt luft når du må slippe ut luft.. og det med typen, bare le av det. menn har som oftest ingen problemer med sånnt. si at han kanskje har vondt i magen, da får han nok bekymrede blikk og noen spør om det går bra etterpå, da blir det nok litt mer effektivt enn en halvtime neste gang
Gjest Gjest Skrevet 31. desember 2008 #6 Skrevet 31. desember 2008 Glemmer ikke en kjæreste jeg hadde en gang. Vi hadde nettopp blitt sammen og hadde overnattet hos en venninne av meg etter et nachspiel. En stund etter at vi hadde stått opp måtte han på toalettet. Han gikk inn og satte seg og gjorde nummer 2 med dodøra på vidt gap. Vi kunne høre han satt og trykket og at det 'pluppet' i do. Husker jeg syntes det var skikkelig uapetittelig. Spurte han etterpå hvorfor han hadde døra oppe, da fikk jeg til svar: Jeg har ingenting å skjule, så hvorfor skal jeg lukke døra!? Opplevde også senere at han ofte satt og prompet mens vi snakket i tlf. Han bare snakket videre som om ingenting hadde skjedd. For meg ble disse tingene skikkelig uapetittelig etterhvert!
aline Skrevet 31. desember 2008 #7 Skrevet 31. desember 2008 uh... hater mannfolk som sitter og fiser i hytt og pine, som om ingenting har skjedd.... en kjæreste som fiser overalt og skiter borte hos folk med døra åpen.. DET hadde vært for mye for meg, vi hadde helt klart vært for forskjellige.
Fluffie Skrevet 31. desember 2008 #8 Skrevet 31. desember 2008 Jeg har laert meg til aa gaa paa do naar jeg trenger det. Har irritabel tarm, og det er ikke noe alternativ aa holde seg i all evighet for meg, for da faar jeg sinnsvakt vondt i magen, og det orker jeg bare ikke. Men er saa kjapp jeg kan naar jeg er hos andre, saa pleier ikke ta saa lang tid.
BimboBirgitte Skrevet 1. januar 2009 #9 Skrevet 1. januar 2009 Glemmer ikke en kjæreste jeg hadde en gang. Vi hadde nettopp blitt sammen og hadde overnattet hos en venninne av meg etter et nachspiel. En stund etter at vi hadde stått opp måtte han på toalettet. Han gikk inn og satte seg og gjorde nummer 2 med dodøra på vidt gap. Vi kunne høre han satt og trykket og at det 'pluppet' i do. Husker jeg syntes det var skikkelig uapetittelig. Spurte han etterpå hvorfor han hadde døra oppe, da fikk jeg til svar: Jeg har ingenting å skjule, så hvorfor skal jeg lukke døra!? Hahaha! Så rett, så rett! Dessuten er det deilig å ha litt "utlufting" når man sitter og trøkker.
BimboBirgitte Skrevet 1. januar 2009 #10 Skrevet 1. januar 2009 Alle har jo skjønt hva han gjorde Hva da? Onanerte? Han burde gjøre som han andre som ble nevnt her, ha døren oppe om han skal bæsje så lenge, da kan han fortsatt ta del i selskapet og samtalene og ingen behøver å savne han eller lure på hva han driver med.
Gjest Gjest Skrevet 2. januar 2009 #11 Skrevet 2. januar 2009 Vi har vært på familieselskap hos hans familie i jula, og han har forvunnet inn på dass i en halvtime, og folk har begynt å spørre hvor det ble av han! Er han syk, eller noe...? Jeg tror ikke det er normalt å bruke en halv time på å bæsje...
Rosalie Skrevet 2. januar 2009 #12 Skrevet 2. januar 2009 Jeg bajser hvor som helst og når som helst, men kun bak lukket dør.
Gjest Gjest Tio Skrevet 2. januar 2009 #13 Skrevet 2. januar 2009 Snodig ting. Her er det faktisk sånn at jeg fysisk ikke får til å værken prompe eller bæsje når jeg er i lag med andre... Selv ikke hjemme hos meg selv. Jeg trenger egentlig aldri ta stilling til om det skulle være riktig eller ei å gjøre det , for jeg må bare faktisk ikke på do. Men det samme jeg er alene... Snodig. På hytteturer og lignenede kan det ta dager før jeg må på do. Det er altså ikke det at jeg holder meg bevisst. Men noe rart er det.
Gjest78 Skrevet 2. januar 2009 #14 Skrevet 2. januar 2009 Må jeg på do, så går jeg på do. Bruker 5 minutter, legger papir i do på forhånd, og vasker doen etter meg om det mot formodning trengs. Prøver å ikke fise høylytt da, det blir flaut. Men MÅ være alene. Låser ikke døren hjemme om bare mannen er der, men alltid ellers. Mannen min går på do gjerne i time eller to, så lenge han er hjemme, men begrenser seg vel til en halvtime om han er andre steder. Han sitter der med mobilen sin, en avis og/eller en laptop. Han spør også gjerne om lesestoff før han går. Mitt største ønske i verden er en do til, jeg er så utrolig lei av å banke på dodøra mens jeg krysser knærne fordi han er så utrolig treig. Dette snakker jeg gjerne om, så jeg er overhodet ikke flau på hans vegne. Men det er dessverre ikke han heller.
Leanne Skrevet 2. januar 2009 #15 Skrevet 2. januar 2009 Snodig ting. Her er det faktisk sånn at jeg fysisk ikke får til å værken prompe eller bæsje når jeg er i lag med andre... Selv ikke hjemme hos meg selv. Jeg trenger egentlig aldri ta stilling til om det skulle være riktig eller ei å gjøre det , for jeg må bare faktisk ikke på do. Men det samme jeg er alene... Snodig. På hytteturer og lignenede kan det ta dager før jeg må på do. Det er altså ikke det at jeg holder meg bevisst. Men noe rart er det. akkurat sånn har jeg det også... Når vi er på besøk hos svigers/ mine foreldre en helg (torsdag kveld til søndag morgen) så må jeg aldri på to for å bæsje... Prompe gjør jeg nok, men ikke i samme rom med andre enn min kjære
Gjest Gjest_ida_* Skrevet 2. januar 2009 #16 Skrevet 2. januar 2009 Jeg sliter også med å bæsje hos andre og på fremmede doer, holder meg ikke alltid bevisst men får forstoppelse likevel. Når jeg er på ferier så tar det alltid en del dager før jeg klarer å drite, uansett om jeg er alene eller med venner/familie. Med kjæreste er jeg mer bevisst på det, sover jeg hos han så gir jeg han en dårlig unnskyldning og stikker hjem hvis jeg er vond i magen (noe som ofte skjer dagen derpå), til nøds kan jeg drite hos han med papir i skålen, vasken rennende og så tar jeg en dusj etterpå. Deler vi hotellrom sammen - hvor man alltid hører alt som skjer på do - så holder jeg meg til vi er ute og jeg får gått på et offentlig toalett hvor jeg vet han ikke hører meg og ikke skal inn etterpå! Har hatt flere menn som har gjort det samme, så det er ikke bare en jentegreie. Men gutter generelt har et mer avslappet forhold til det, de er iallefall ivrigere på å dele morsomme bæsjehistorier. Det er forøvrig jeg og, men jeg har totalangst for å fise i senga eller stinke ut doen likevel.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå