Gjest Gjest Skrevet 30. desember 2008 #1 Skrevet 30. desember 2008 Så mange kvinner der ute på nettet som alltid skal snakke om så mye uinteressant shit som hva de jobber med, barn, bla bla bla når alt jeg er ute etter er et knull. Det er da ikke noe galt med å bare ville pule, eller? Det er jo veldig godt for begge parter og sunt er det også. Man trenger ikke prate! Og det er heller ikke galt å spørre om sex med en gang man treffer ei dame på nettet. Sex er sunt!
Gjest Gjest Skrevet 30. desember 2008 #2 Skrevet 30. desember 2008 Ja, men da kan du jo heller bare gå i en bar, du som har så dårlig tid. Det er jo mye mer effektivt!
Gjest Gjest Skrevet 31. desember 2008 #3 Skrevet 31. desember 2008 Det finnes noe som heter dannelse og sivilisasjon. Jeg er glad for at jeg kjenner dannede menn. De vet i hvilken rekkefølge ting skal skje, og de kan kunsten å konversere. Trådstarter, du høres ut som en torsk fra Barentshavet.
Gjest Stjernedryss Skrevet 2. januar 2009 #4 Skrevet 2. januar 2009 Så mange kvinner der ute på nettet som alltid skal snakke om så mye uinteressant shit som hva de jobber med, barn, bla bla bla når alt jeg er ute etter er et knull. Det er da ikke noe galt med å bare ville pule, eller? Det er jo veldig godt for begge parter og sunt er det også. Man trenger ikke prate! Og det er heller ikke galt å spørre om sex med en gang man treffer ei dame på nettet. Sex er sunt! Jeg synes det er veldig greit at gutter på nettet som bare er ute etter sex sier det rett ut med en gang. Da får jeg sjansen til å droppe de der og da isteden for at vi bruker opp tiden til hverandre.
Gjest Gjest Skrevet 11. februar 2009 #5 Skrevet 11. februar 2009 Sånne som deg går det 13 av på dusinet, og vi trenger slett ikke gå på nettet for å få oss et knull. Da jeg var single kunne jeg bare ha slått opp i telefonlista mi og ringt noen, så ville det knullet kjapt vært overstått... Å finne en mann man kan snakke med er derimot gull verdt. :-D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå