Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Noen som kan anbefale en god rettetang? Har hørt at GHD skal være bra. Jeg trener mye, og vil gjerne ha med rettetangen min på trening. Kan den puttes i bagen når den er varm, eller finnes det spesielle vesker å ha den i?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har en fra Babyliss som jeg synes er god. Men har hørt mye skryt om GHD, så neste gang kjøper jeg meget muligen derfra.

Jeg pleier å legge den varme rettetanga øverst i bagen. Pleier å gå bra :)

Skrevet (endret)

GHD ja, skal være bra (; Blant de dyreste, men lurt å investere i hvis man skal ha en bra en.

Endret av Jenta.
Gjest *Ulla*
Skrevet

KG hadde nylig en test av rettetenger, den ligger nesten nederst til venstre på siden her. Kan jo være noe å se på?

Skrevet

Du kan kjøpe et transportetui som dette. Men vær obs på at du også kan få dette med i enkelte GHD-pakker.

Har selv en GHD-tang og den er god ja, jeg er spesielt fornøyd med at den er god å lage volum i håret med, og så blir den fort varm.

Gjest Gjest_gjest_*
Skrevet

Heisann!

Jeg har GHD IV styler som jeg har kjøpt på lookfantastic.com. Den er ganske dyr, men du sparer uansett ca. 300 etter toll og moms. Har brukt min i et og et halvt år nå og den fungerer som om jeg kjøpte den i går! Den er så god at både jeg, min søster og nå min mor (fikk den i julegave fra oss) har en hver! Veldig kul til å lage krøller også! Den vi kjøpte til min mor fulgte det også med en sånn etui, slik at du kan ta den med på trening.

Brukte kjempe lang tid til å finne en bra rettetang, for har hatt så mange dårlig fra før av. Sverger til GHD!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...