missfidget Skrevet 23. juni 2003 #1 Skrevet 23. juni 2003 Har en nabo som har bygd opp en sånn "bachelor pad" i garasjen sin. Han er litt gal av å spille trommelen og jeg kan ikke tåler det lenger! Han er bare et par meter fra vinduer våres (vi bor i kjellerleilighet) og han pleier å spille helt i fra kl. 9, og spiller nesten døgnet rundt. Han spiller høyt musikk også (vanligvis techno, endå mer verre) helt til kl. 23 eller senere. Jeg er utlandsk selv, og føler meg litt redd å ta det opp, og mannen min vil heller ikke konfrontere. Jeg har tenkt med en anonym brev i postkasse men jeg vet ikke helt. Har ikke lyst å vare slem eller noen ting, men det er galskap! Det går ikke ån...Jeg kommer hjem fra å jobber kveldsvakt og må hører på det? Ikke bra, det....Noen som har kommentarer eller vet hva er løvlig i dette forhold?
Gjest Anonymous Skrevet 23. juni 2003 #2 Skrevet 23. juni 2003 Ikke skriv brev om du vil være anonym, han kommer helt sikkert til å forstå at det er dere. Er det ikke andre naboer som er plaget av bråket hannes? Synes dere skal si i fra til han, nytter ikke det skyt han (spøk) Det skal være stille etter klokka 23.00
Octavia Skrevet 23. juni 2003 #3 Skrevet 23. juni 2003 Bor du i borettslag kan du jo gi beskjed til formannen, evt. sende skriftlig klage. Kan dere ikke invitere han inn til dere? La musikken stå på det volumet det pleier. Kanskje han blir overrasket og flau over hvor godt det høres?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå