Gjest Purple Skrevet 30. desember 2008 #1 Del Skrevet 30. desember 2008 Jeg har et stort kjøkken som jeg har lyst til å dele i to, slik at jeg får soverom og et lite kjøkken. Det som da må gjøres er å sette opp en vegg, pluss slå hull i den eksisterende veggen for å få dør inn til soverommet. På kjøkkenet vil jeg ikke måtte gjøre noe med rør og slikt, for de blir i den delen som skal forbli kjøkken, men jeg må nok flytte vasken litt. Og så må jeg kanskje ha noe ny innredning. Er det noen som har erfaringer med dette? Hvor mye må jeg regne med at det vil koste (sett bort fra innredningen jeg må kjøpe)? Jeg kan ikke gjøre noe som helst selv, da jeg ikke har noen kunnskaper om det, og vil at det skal gjøres ordentlig. Kan male veggene selv da, men det er vel omtrent alt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 30. desember 2008 #2 Del Skrevet 30. desember 2008 Har ikke snøring på hvor mye det kan koste. Men du kan ringe til div firmaer som driver med sånt og få dem til å gi pris, det koster ingenting. Kan gi deg navn på et jeg kjenner til hvis du vil. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå