liv Skrevet 30. desember 2008 #1 Skrevet 30. desember 2008 Senga mi knirker. Noen forslag (sånn bortsett fra å slutte å ha sex...) til hvordan få den til å ikke knirke? Den er godt skrudd sammen
Gjest Grafica Skrevet 30. desember 2008 #2 Skrevet 30. desember 2008 I min erfaring er det sengebunnene som knirker mest, fordi de blir "flyttet på" når man har sex. Altså, de som holder madrassen på plass, plankene som ligger hekta sammen.
liv Skrevet 30. desember 2008 Forfatter #3 Skrevet 30. desember 2008 hmm det høres ikke ut som det er sengebunden for det kommer klart fra ene hjørnet.
Gjest Grafica Skrevet 30. desember 2008 #4 Skrevet 30. desember 2008 Jøss, da vet jeg ikke. Opplevde på min gamle seng at den knirka noe grusomt, enda både jeg, mamma og stefar skrudde på den flere ganger, så hardt vi bare klarte. Først når en supersterkt kompis kom på besøk så vi at vi var visst ikke så sterke som vi trodde, for han greide å skru den til enda mer. Etter det satt knirka den ikke lenger.
Eileen Skrevet 30. desember 2008 #6 Skrevet 30. desember 2008 Har dere nattbordet/ene som hører til? For det hadde nemlig vi, på ene siden. Fram til i dag hvor mannen tok det av for å se oom det stoppet knirkingen og det gjorde det.. Men om dere ikke har det så aner jeg ikke...
Gjest Fluksi Skrevet 30. desember 2008 #7 Skrevet 30. desember 2008 Seng av tre? Spikre og lime der du kommer til og håpe at knirkingen slutter. Metallseng? Bruk en form for smørning. Ei seng som knirker burde ikke være så mye verre å fikse enn ei dør som knirker
Full_Storm Skrevet 30. desember 2008 #8 Skrevet 30. desember 2008 Litt vittig diskusjon Jeg tipper senga enten er skjev,noe galt med montering/skru eller trenger smøring :søvn:
Skrika89 Skrevet 30. desember 2008 #9 Skrevet 30. desember 2008 Vi har metall/jern seng og den knirker så jeg blir gal, men ikke bare når vi har sex, men bare vi går hardt på soveromsgulvet lager den knirkelyder.... Så når jeg får råd blir det madrass på bein seng på meg ja!
Wildy Skrevet 30. desember 2008 #10 Skrevet 30. desember 2008 Continental madrass... garantert knirkefri! Elsker sengen min!
Gjest Marlo Skrevet 31. desember 2008 #11 Skrevet 31. desember 2008 Ja hehe, fikk meg endelig en skikkelig kontinental seng i romjula - finnes ikke noe bedre enn totalt knirkefritt Til TS, har dere skrudd det for hardt sammen da? Ikke bra det heller.
liv Skrevet 31. desember 2008 Forfatter #12 Skrevet 31. desember 2008 Nattbordene er løse og står ikke helt til. Det er en metallstang midt i senga men ellers er den av tre.
Eileen Skrevet 1. januar 2009 #13 Skrevet 1. januar 2009 Har dere nattbordet/ene som hører til? For det hadde nemlig vi, på ene siden. Fram til i dag hvor mannen tok det av for å se oom det stoppet knirkingen og det gjorde det.. Men om dere ikke har det så aner jeg ikke... Jeg trekker tilbake det jeg skrev, knirker litt fortsatt. Virker som det er det metallkrysset under der.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå