Lille Lea Skrevet 30. desember 2008 #1 Skrevet 30. desember 2008 Jeg regner ikke med at det er noen som vet dette her, men det er verdt ett forsøk!! Jeg ville ha mobilen"samsung omnia i900". Jeg bestilte fra denne siden, http://www.mpx.no/aspx/produkter.aspx Og jeg bestilte "samsung omnia i900 DEMO" Jeg klarer ikke se forskjell på disse tlf, men det er jo 1000 kr i forskjell så noe må det jo være!! Kan noen hjelpe meg?
Ambriel Skrevet 30. desember 2008 #2 Skrevet 30. desember 2008 Hmm, iom at det står: "Komplett og pen i original emballasje" så vil jeg tippe at den kanskje har blitt brukt til utstilling eller noe, i et display i en butikk kanskje?
Lille Lea Skrevet 30. desember 2008 Forfatter #3 Skrevet 30. desember 2008 Ja kanskje det! For det står: "Kun testet. Komplett og pen i original emballasje." Det kan jeg leve med...
Mistyen Skrevet 30. desember 2008 #4 Skrevet 30. desember 2008 Det betyr antagelig at en av de ansatte har brukt denne telefonen i en periode for å lære seg funksjonene den har osv...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå