Gjest Gjest_Gro_* Skrevet 30. desember 2008 #1 Del Skrevet 30. desember 2008 Gleder du deg? :D cause i dooooo:D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Votten Skrevet 30. desember 2008 #2 Del Skrevet 30. desember 2008 JAAAAAA.. Jeg gleder meg masse =D har til og med friska opp litt fra forrige sesong i dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fortunatus Skrevet 30. desember 2008 #3 Del Skrevet 30. desember 2008 Ja, gleder meg Men lurer på hva som skjedde med Grey's Anatomy..? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Gro_* Skrevet 30. desember 2008 #4 Del Skrevet 30. desember 2008 JAAAAAA.. Jeg gleder meg masse =D har til og med friska opp litt fra forrige sesong i dag åhhh, hva skjedde lissom i siste episode sist a? Har helt glemt det jeg... Eller husker det med at susan hadde ny gubbe da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 30. desember 2008 #5 Del Skrevet 30. desember 2008 åhhh, hva skjedde lissom i siste episode sist a? Har helt glemt det jeg... Eller husker det med at susan hadde ny gubbe da. Husker ikke helt jeg heller.. men husker bare at de avsluttet med at de gikk 4-5 år frem idag og Susan med ny mann.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Natea Skrevet 30. desember 2008 #6 Del Skrevet 30. desember 2008 Virkelig en god start på sesongen. Sitter igjen med undring over alt som har skjedd!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 30. desember 2008 #7 Del Skrevet 30. desember 2008 Virkelig en god start på sesongen. Sitter igjen med undring over alt som har skjedd!! Hvordan i alle dager greide Gabriel og Carlos å få barn? De ser jo biologiske ut, eller? Synd med Susan og Mike Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 30. desember 2008 #8 Del Skrevet 30. desember 2008 Oi oi oi, her var det mye som hadde skjedd... Hva skjedde med Orson og Bree før sesongslutt forrige gang? Er han død nå, siden vi fikk flashback hvor Bree sa "jeg har mistet Orson og har bare Benjamin igjen"? Og når hun snakket til ham nå, gjorde hun det fordi hun innbilte seg at han fortsatt var der? Og hvorfor fikk vi ikke se noe til de andre barna til Tom og Lynette, og Julie? Jeg ble mest trist over Susan og Mike. Det tok SÅ lang tid før de endelig fikk hverandre, og så dette.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 30. desember 2008 #9 Del Skrevet 30. desember 2008 Oi oi oi, her var det mye som hadde skjedd... Hva skjedde med Orson og Bree før sesongslutt forrige gang? Er han død nå, siden vi fikk flashback hvor Bree sa "jeg har mistet Orson og har bare Benjamin igjen"? Og når hun snakket til ham nå, gjorde hun det fordi hun innbilte seg at han fortsatt var der? Og hvorfor fikk vi ikke se noe til de andre barna til Tom og Lynette, og Julie? Jeg ble mest trist over Susan og Mike. Det tok SÅ lang tid før de endelig fikk hverandre, og så dette.... Er ikke sikker, men havnet han ikke i fengsel eller noe? Tror ikke hun bare innbiller seg at han er der, han var jo på restauranten og sang karaoke også. Det med barna til Tom og Lynette lurte jeg også veldig på, og hvor er Julie? Hun er jo i tjueårene nå da, så hun er kanskje et sted og studerer eller noe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 30. desember 2008 #10 Del Skrevet 30. desember 2008 Bra start på sesongen! Men jeg sitter igjen med et stort HÆ?!?!?! Jeg trodde Mike døde i bilulykken men bra han ikke gjorde det da. Synes synd på dem. Gleder meg til neste tirsdag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Gro_* Skrevet 31. desember 2008 #11 Del Skrevet 31. desember 2008 Det var en knallåpning ja :D Men ja, hva skjedde med at plutselig Gaby og Carlos fikk barn alikevel da? Tror Mike og Susan finner hverandre igjen jeg:D Blir spennende å finne ut hva som har skjedd mellom de. Ble så glad når han ikke var død alikevel, trodde ho bare så syner når han kom inn døra mned en gang jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Votten Skrevet 1. januar 2009 #12 Del Skrevet 1. januar 2009 Det var en knallåpning ja :D Men ja, hva skjedde med at plutselig Gaby og Carlos fikk barn alikevel da? Tror Mike og Susan finner hverandre igjen jeg:D Blir spennende å finne ut hva som har skjedd mellom de. Ble så glad når han ikke var død alikevel, trodde ho bare så syner når han kom inn døra mned en gang jeg... Jeg trodde også hun så syner da han kom inn døra.. men bra han ikke døde da! Men de burde jo være sammen.. etter alt! Men jeg har skjønt at det er meningen at vi skal sitte igjen med et stort "HÆ!?", når en episode er ferdig.. har skjedd før for å si det sånn! og jeg ser som en gal på forrige sesong, for å oppdatere meg litt til. Er jo så lenge siden:P Nå er det bare å glede seg til neste tirsdag:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Søtpotita Skrevet 1. januar 2009 #13 Del Skrevet 1. januar 2009 Oi, oi det var gøy! Men mange uklare greier...! No må eg berre kjappe meg å få kjøpt dvd-boksen med sesong 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Votten Skrevet 1. januar 2009 #14 Del Skrevet 1. januar 2009 Oi, oi det var gøy! Men mange uklare greier...! No må eg berre kjappe meg å få kjøpt dvd-boksen med sesong 4 Det anbefales Jeg samler:P Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Søtpotita Skrevet 1. januar 2009 #15 Del Skrevet 1. januar 2009 Det anbefales Jeg samler:P Eg har 1-3, så sesong 4 er sjølvsagt Trur ikkje eg såg så mykje av den når den gjekk på TV2, så no er det eit stort hol i mine Frustrerte Fruer-kunnskapar Veit du kor mange episodar det er i sesong 4? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Myrthel Skrevet 1. januar 2009 #16 Del Skrevet 1. januar 2009 Spennende Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 1. januar 2009 #17 Del Skrevet 1. januar 2009 Finnes den første episoden på nett noe sted, mon tro? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleSiri Skrevet 1. januar 2009 #18 Del Skrevet 1. januar 2009 Hvorfor har jeg ikke fått med meg dette? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 1. januar 2009 #19 Del Skrevet 1. januar 2009 Eg har 1-3, så sesong 4 er sjølvsagt Trur ikkje eg såg så mykje av den når den gjekk på TV2, så no er det eit stort hol i mine Frustrerte Fruer-kunnskapar Veit du kor mange episodar det er i sesong 4? Det er 17 episoder i sesong 4. Epguides er kjekk å ha Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 1. januar 2009 #20 Del Skrevet 1. januar 2009 (endret) Spoiler ahead! I følge Dagbladet og Tv2 skal Gabriel bli smelt på tjukka igjen i løpet av våren. Det skal også skje et dødsfall, men det er avslørt hvem som dør. Det er lov å ha spoilere her så lenge man skjuler de slik at man selv bestemmer om man vil se den eller ikke vel? Endret 1. januar 2009 av Knøttet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå