Pepita Skrevet 30. desember 2008 #1 Skrevet 30. desember 2008 Noen som har hatt strandbryllup? Hvor, hvordan etc? Trenger tips, erfaringer og alt
Saeria Skrevet 31. desember 2008 #2 Skrevet 31. desember 2008 Min mann og jeg hadde selve seremonien på stranden. Stranden lå i Karibien da, så det var godt og varmt om man kan si det slik. Seremonistedet var pyntet med roseblader og konkylier og min "midtgang" var ned en liten stentrapp til selve stranden og bort til mannen. Jeg gikk barbent. Vi angrer ikke på at vi gjorde det på den måten. Middagen ble intatt på en uformell restaurant helt nede ved sjøen hvor vi kunne nyte fin utsikt, en varm bris, et flott rustikt lokale, nydelig mat og hverandre. Vi hadde ingen gjester. Det var bare oss to.
NemoLinn Skrevet 31. desember 2008 #4 Skrevet 31. desember 2008 Vi vurderte å ha vielsen på stranden ved siden av hotellet hvor vi hadde middag og fest, men siden vi ikke kunne vite hvordan været ville bli, valgte vi bort dette og hadde vielsen inne på hotellet i stedet. Så det kommer vel an på hvor i landet du skal ha vielsen på stranden. Noen steder er jo mer egnet enn andre.
Saeria Skrevet 2. januar 2009 #6 Skrevet 2. januar 2009 Jeg vil anbefale å skaffe en lokal planlegger dersom de finnes der dere har planer om å gifte dere. Særlig dersom dere har tenkt å bli viet for utenlandsk rett i stedet for sjømannskirke/ambassade. Vi hadde en meget erfaren og dyktig planlegger som tok seg av alt for oss. Ikke var det særlig dyrt heller.
Gjest annepålandet Skrevet 4. januar 2009 #7 Skrevet 4. januar 2009 Hei! Vi giftet oss på stranden på Tobago!! Jeg har skrevet litt her inne før ang ting som må ordnes, papirer, priser osv. Søk på "bryllup utlandet" så finner du masse tips og ideer (og det jeg har skrevet tidligere) Vi hadde en fantastisk tur og en utrolig romantisk vielse i solnedgangen!! Spør hvis du lurer på noe og lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå