Gå til innhold

Sender fæle meldinger - får bare hyggelige svar

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan ville dere tolket det at selv om man er aldri så slem og sender skikkelig fæle og ondsinnete meldinger til en type så er han alltid høflig tilbake, om enn noe fjern og ofte ikke svarer på det en skriver?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

At han ikke gidder å synke til et nivå som krever at man må sende fæle og ondsinnede sms.

Skrevet

Jeg tenker som det knaker,men henger ikke helt med på denne men ok..

Gjest Gjest_Vivi_*
Skrevet

Jeg ville tolket det som at han synes veldig synd på deg. At han tenker du har det veldig fælt med deg selv, når du kan synke til et slikt nivå. Kanskje har han tenkt å gjøre det slutt, men er uviss på om du vil klare å takle det. Derfor utsetter han det og prøver å være grei mot deg for å kompensere for det som må komme.

Men dette er jo bare ren gjetning fra min side.

Skrevet
Jeg ville tolket det som at han synes veldig synd på deg. At han tenker du har det veldig fælt med deg selv, når du kan synke til et slikt nivå. Kanskje har han tenkt å gjøre det slutt, men er uviss på om du vil klare å takle det. Derfor utsetter han det og prøver å være grei mot deg for å kompensere for det som må komme.

Men dette er jo bare ren gjetning fra min side.

Vi er ikke sammen.

Synes det er rart han aldri reagerer...

Skrevet (endret)

aaallrigth, prøver teskjeen da.. gap opp..?

personlighet, som å være genuint innteresant og hyggelig å snakke med, ikke sende tullete "onde" meldinger til typen bare for å få litt oppmerksomhet.

Endret av mrs_bond
Gjest Gjest_Vivi_*
Skrevet

Du bør heller spørre deg selv om hvorfor du har behov for å sende slike meldinger. Og hvordan du kan få deg til å virkelig gjøre det.

Det kan hende han ser på deg som et interessant tilfelle. Kanskje han tester deg, for å se hvor langt han kan drive deg. Ellers så synes han synd på deg.

Skrevet
aaallrigth, prøver teskjeen da.. gap opp..?

personlighet, som å være genuint innteresant og hyggelig å snakke med, ikke sende tullete "onde" meldinger til typen bare for å få litt oppmerksomhet.

Har noen sagt jeg vil ha oppmerksomhet? Det får da bli opp til han. Jeg tvinger han ikke til å svare eller være hyggelig, eller til å lese mine meldinger!

Skrevet
Du bør heller spørre deg selv om hvorfor du har behov for å sende slike meldinger. Og hvordan du kan få deg til å virkelig gjøre det.

Det kan hende han ser på deg som et interessant tilfelle. Kanskje han tester deg, for å se hvor langt han kan drive deg. Ellers så synes han synd på deg.

Han synes ikke synd på meg. DET er sikkert og visst. Har aldri møtt verre person enn han.

Skrevet

vi vet ikke hva hun har skrevet,og hva han har svart.Vanskelig å komme med noe svar da.

Lettere om TS hadde et eksempel.

Skrevet

Hehehehehe :D Her er min forklaring:

Han bryr seg ikke. Han kjenner deg nok for godt til å bry seg med hva du måtte lire av deg, for han vet at du gjør det for å få oppmerksomhet.

Det er jo helt naturlig å ikke bry seg om meningene til folk man driter i. :)

Skrevet
Har noen sagt jeg vil ha oppmerksomhet? Det får da bli opp til han. Jeg tvinger han ikke til å svare eller være hyggelig, eller til å lese mine meldinger!

Du tuller vel nå..

Du vil jo åpenbart ha oppmerksomhet fra han når du i det hele tatt sender mld til han (!) og når du også begynner å diskutere dette på KG så viser jo det att du også bryr deg om det ;)

Gjest Bjartlaug
Skrevet

Det blir bare gjetninger fra min side, men jeg tror for det første han ikke bryr seg, muligens også synes synd på deg.

Min kjærestes x-kone la meg for hat, og sendte massevis av slemme meldinger. Jeg bare lo for meg selv, tenkte "stakkars patetiske kjerring", og svarte uten unntak at hun måtte ha en god dag videre. Noe som sikkert gjorde henne enda mer rasende, haha :ler:

Seriøst, folk som sender sånne meldinger virker på meg litt far out. Ønske det, ja, tenke det, ja- men faktisk gjøre det? Nei nei nei. Respekt for seg selv!

Gjest Bjartlaug
Skrevet

Og forresten, når det gjelder konflikter og sms:

Den som ikke bryr seg, og ikke lar seg trekke opp, vinner. Alltid.

Den som peprer med slemme meldinger og lar seg hisse opp, taper. Alltid.

Skrevet
Min kjærestes x-kone la meg for hat, og sendte massevis av slemme meldinger. Jeg bare lo for meg selv, tenkte "stakkars patetiske kjerring", og svarte uten unntak at hun måtte ha en god dag videre. Noe som sikkert gjorde henne enda mer rasende, haha :ler:

Hahaha, ja, det er slik man håndterer de som prøver å oppnå reaksjoner gjennom å slenge drit.

Det er så enkelt å gjennomskue hva de vil oppnå med det, og da er det desto deiligere å la dem få sitte og koke enda mer :)

Skrevet
Du tuller vel nå..

Du vil jo åpenbart ha oppmerksomhet fra han når du i det hele tatt sender mld til han (!) og når du også begynner å diskutere dette på KG så viser jo det att du også bryr deg om det ;)

Det er også mange meldinger jeg ikke får svar på, og ærlig talt så venter jeg ikke noen oppmerksomhet fra han. Slik som jeg skriver. Blir faktisk overrasket når jeg får det, og han svarer aldri med samme mynt tilbake. Synes det er litt rart..at han fortsatt gidder...og han skriver også om personlige ting fra sitt liv.

Skrevet
Det er også mange meldinger jeg ikke får svar på, og ærlig talt så venter jeg ikke noen oppmerksomhet fra han. Slik som jeg skriver. Blir faktisk overrasket når jeg får det, og han svarer aldri med samme mynt tilbake. Synes det er litt rart..at han fortsatt gidder...og han skriver også om personlige ting fra sitt liv.

Slapp av, du stolte menneske. Du vil ha oppmerksomheten hans, bare innrøm det!

Nå begynner du å vinkle fokuset over på ham, fordi du føler deg angrepet. Kan du ikke bare innse at drittsendingen din ikke bryr ham?

Smil og vær glad for hver dag som går, så skal du se hvor mange venner du får.

Skrevet

Han bryr seg ikke og du blir da enda mer ivrig på å "knekke" han.. men det nytter ikke, bare slutt med det. ok?

Har å fått slike meldinger, jeg ser på mobben i 2 sekunder og skriver tilbake "sånn ellers da?" så legger jeg den fra meg uten en eneste bekymring i verden :)

Synes det er merkelig att du i det hele tatt gidder, bortkasta sekunder IMHO :)

Skrevet
Slapp av, du stolte menneske. Du vil ha oppmerksomheten hans, bare innrøm det!

Nå begynner du å vinkle fokuset over på ham, fordi du føler deg angrepet. Kan du ikke bare innse at drittsendingen din ikke bryr ham?

Smil og vær glad for hver dag som går, så skal du se hvor mange venner du får.

Vinkle fokuset på han? Har jeg sagt noe stygt om han?

Jeg vet jeg er fæl, og jeg burde stoppe...

Men jeg blir overrasket over at han aldri reagerer eller ber meg stoppe.

Jeg ville selv ikke giddet å svare folk jeg ikke likte og de som hadde sendt meg fæle meldinger skulle fått svar tilbake. Men vi er kanskje forskjellige da....

Skrevet

Jeg gidder ikke engang sende julehilsninger tilbake til folk som vel egentlig bare vil være hyggelige...jeg er aldri høflig for høflighetens skyld.

Huff så fæl jeg er.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...