Gjest utro? Skrevet 30. desember 2008 #1 Skrevet 30. desember 2008 Det er vel ikke så mye annet å si. Jeg er fryktelig glad i samboeren min, men jeg er ofte utro mot ham i drømme. Jeg aner ikke hvem jeg er utro med heller. Helt fremmede menn som jeg skaper i mitt hode. Det er aldri folk jeg vet hvem er, men følelsene mine er alltid intense i drømmene og jeg vet godt at jeg er utro. Det er ikke noe gøy i det hele tatt og jeg kan jo liksom ikke fortelle ham det, men jeg føler meg jo helt forferdelig og lurer på om jeg egentlig ønsker å gjøre det slutt osv. Jeg tror faktisk at min utroskap i mine drømmer skaper en slags avstand mellom oss fordi det får meg til å lure så fælt og jeg har veldig dårlig samvittighet når jeg våkner, noe som varer hele dagen. Jeg har aldri vært utro verken mot ham eller noen andre, så vet ikke hva slags følelser man sitter med om man er det bevisst, men tror kanskje det minner litt om de følelsene jeg har nå. Noen andre som har vært gjennom noe lignende eller som har noen kloke ord å si? Trenger ikke noe dyptpløyende drømmetydning her, men det hadde vært fint å vite om dette er vanlig i parforhold eller ikke. Har liksom litt problemer med å snakke med andre om det i den ordentlige verden...
Prikketekoffert Skrevet 30. desember 2008 #2 Skrevet 30. desember 2008 Jeg vet hvordan du har det, jeg pleide å drømme om det da jeg var i et forhold. Jeg var i drømmene mine utro med både ukjente og kjente. I begynnelsen fikk jeg dårlig samvittighet, men så bestemte jeg meg for å ikke bry meg om det. Jeg hadde jo ingen planer om å være utro i det virkelige liv, og det er jo DET som teller! Jeg fortalte det til kjæresten min (som en komisk greie), også lo vi av det sammen. Jeg mener, come on! Jeg drømmer om isbjørner i huset mitt også, det er jo ikke akkurat fornuft i drømmer til enhver tid:P
Sola^ Skrevet 31. desember 2008 #3 Skrevet 31. desember 2008 Det er ikkje utroskap. For det meste klarer ein ikkje å styre draumene, og skal ein da ha dårleg samvit for noko ein ikkje har skuld i? Nei, la det dårlege samvitet fare og kos deg med kjærasten.
Gjest virvelvind Skrevet 31. desember 2008 #4 Skrevet 31. desember 2008 Ikke tenk på det du, jeg drømte at jeg hadde fantastisk sex med Predator, men det har jo ikke mye rot i det virkelige liv
Gjest Gjest Skrevet 31. desember 2008 #5 Skrevet 31. desember 2008 Det er jo ikke sånn at det man drømmer er det man ønsker skal skje. Jeg kan drømme at noen jeg er glad i dør, at huset brenner ned, at jeg mister jobben eller at et monster følger etter meg. Det betyr ikke at jeg ønsker at noen av disse tingene skal skje! Drømmer er en underlig ting. De kan være basert på så mye. Som ubevisste tanker, frykt, spenning, de kan vikle seg ut av en liten hendelse i hverdagen og vokse til svære greier. Drømmer skal ikke tas bokstavlig. Jeg drømte engang at jeg hadde sex med en slektning. Underveis i drømmen føltes det ikke feil, men da jeg våknet og husket drømmen følte jeg meg dårlig. Noe så ekkelt! Jeg slet med å tørre å se denne slektningen i øynene lenge etterpå. Men med tida gikk det opp for meg at det var jo bare en drøm, ikke en ønskedrøm. To forskjellige ting!
Gjest Svovel Skrevet 31. desember 2008 #6 Skrevet 31. desember 2008 Jeg vet ikke hva dere andre mener, men i min bok så er dette renspikka utroskap! Jeg synes synd på samboeren din som har en kjæreste som begjærer andre og ikke ser ham.
Gjest Gjest Skrevet 31. desember 2008 #7 Skrevet 31. desember 2008 Jeg vet ikke hva dere andre mener, men i min bok så er dette renspikka utroskap! Jeg synes synd på samboeren din som har en kjæreste som begjærer andre og ikke ser ham. Ja, jeg er HELT enig! Ts burde skamme seg! Du burde aldri sove noensinne igjen så lenge dere to er sammen! Eller bedre, dump typen og bli sammen med en av disse fremmede mennene du drømmer om! Eller alle sammen for den saks skyld! Være skikkelig slutty! God damit! Du Svovel, må ta deg en bolle.
Gjest Grafica Skrevet 1. januar 2009 #8 Skrevet 1. januar 2009 Begynner å lure på om jeg har logget meg ut og skrevet denne tråden uten å huske det? TS, jeg sliter med akkurat det samme. Forskjellen er at jeg har en viss tidligere flamme som går igjen, bare at det er ikke han heller på en måte (vanskelig å forklare). Jeg vet alltid i drømmen at det jeg gjør er feil, og at jeg har en forlovede. Jeg har slått meg til ro med at disse drømmene er et symbol på min egen redsel. Jeg sliter mye psykisk for tiden, og er redd at jeg kommer til å ødelegge forholdet vårt. Så disse drømmene tror jeg er et symbol på den redselen.
Gjest *smak* Skrevet 1. januar 2009 #9 Skrevet 1. januar 2009 Det er vel ikke så mye annet å si. Jeg er fryktelig glad i samboeren min, men jeg er ofte utro mot ham i drømme. Jeg aner ikke hvem jeg er utro med heller. Helt fremmede menn som jeg skaper i mitt hode. Det er aldri folk jeg vet hvem er, men følelsene mine er alltid intense i drømmene og jeg vet godt at jeg er utro. Det er ikke noe gøy i det hele tatt og jeg kan jo liksom ikke fortelle ham det, men jeg føler meg jo helt forferdelig og lurer på om jeg egentlig ønsker å gjøre det slutt osv. Jeg tror faktisk at min utroskap i mine drømmer skaper en slags avstand mellom oss fordi det får meg til å lure så fælt og jeg har veldig dårlig samvittighet når jeg våkner, noe som varer hele dagen. Jeg har aldri vært utro verken mot ham eller noen andre, så vet ikke hva slags følelser man sitter med om man er det bevisst, men tror kanskje det minner litt om de følelsene jeg har nå. Noen andre som har vært gjennom noe lignende eller som har noen kloke ord å si? Trenger ikke noe dyptpløyende drømmetydning her, men det hadde vært fint å vite om dette er vanlig i parforhold eller ikke. Har liksom litt problemer med å snakke med andre om det i den ordentlige verden... Drømmene kan jo ingen styre, så du skal ikke ha dårlig samvittighet for de.
Gjest Gutt92 Skrevet 1. januar 2009 #10 Skrevet 1. januar 2009 Jeg vet hvordan du har det, jeg pleide å drømme om det da jeg var i et forhold. Jeg var i drømmene mine utro med både ukjente og kjente. I begynnelsen fikk jeg dårlig samvittighet, men så bestemte jeg meg for å ikke bry meg om det. Jeg hadde jo ingen planer om å være utro i det virkelige liv, og det er jo DET som teller! Jeg fortalte det til kjæresten min (som en komisk greie), også lo vi av det sammen. Jeg mener, come on! Jeg drømmer om isbjørner i huset mitt også, det er jo ikke akkurat fornuft i drømmer til enhver tid:P Hehe, samme gjorde jeg. Fortalte det også til kjæresten min, hun har også drømt noe lignende en gang. Det er jo bare drømmer.
Gjest Gjest_Nusse_* Skrevet 1. januar 2009 #11 Skrevet 1. januar 2009 Dette har skjedd meg flere ganger...det er ingen andre enn mannen min som tenner meg, men i drømmer så har ikke han engang eksistert...Det er bare en drøm, og har ingen rot i virkeligheten...
Gjest Gjest Skrevet 1. januar 2009 #13 Skrevet 1. januar 2009 Jeg drømmer i vei om andre menn allerede før jeg har sovnet. Kysser mannen god natt og så kommer tankene. Det er ofte mulig å bestemme hva en skal drømme om en tenker på det når en sovner. Jeg er utro i tankene hver eneste kveld,både som dagdrøm og drøm.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå