Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei dere. Ettersom StrawberryNet har fri frakt har jeg alltid shoppet der. Men lønner egentlig det seg? Tok en liten stikkprøve på en dyr ansiktskrem nå og der kom lookfantistic billigst ut.. Vet dere hvor det lønner seg å handle? Tar gjerne i mot tips om andre sider også.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er kanskje fordi strawberrynet beregner prisene utifra dollaren som ligger høyt ifht den norske krona, mens det britiske pundet har gått ned. I tillegg er det litt avhengig av hvilken varesort man skal ha syns jeg, best å sjekke begge steder.

Gjest Golden Girl
Skrevet

Jeg har alltid brukt å bestille hårprodukter fra look fantastic og sminke fra strawberrynet. Men ikke tenkt noe på prisene.. Det må sjekkes! :)

Skrevet

[Har som en annen skrev her alltid handlet sminke på Strawberrynet og hårprodukter fra Lookfantastic. Men nå har Strawberrynet skrudd prisene sine i været og man bør derfor undersøke litt rundt på nettet først tror jeg, for de er ikke billigst lengre

Skrevet
Har du handlet her i fra? Erfaringer?

Jeg har,billig og kommer kjempefort og super service ;-))

Skrevet

prettyskin4less.com er også knallbra.handler for mye der..

Skrevet

Har lagt til en shampoo og en balsam fra Tigi Catwalk i handlekurven på feelunique som noen nevner lengre opp her. Og hele greia kommer på 15,09 Dollar. Kan dette være rett?Skeptisk, så vet ikke om jeg tør bestille. Noen som har erfaringer fra å bestille fra denne siden. Blir det virkelig den prisen, og hvor raskt kommer varene?

Skrevet
Har lagt til en shampoo og en balsam fra Tigi Catwalk i handlekurven på feelunique som noen nevner lengre opp her. Og hele greia kommer på 15,09 Dollar. Kan dette være rett?Skeptisk, så vet ikke om jeg tør bestille. Noen som har erfaringer fra å bestille fra denne siden. Blir det virkelig den prisen, og hvor raskt kommer varene?

samme gjest her. Ser jo at det er ei britisk side, altså er det ikke dollar men Pund. men likevell billig da, hvis jeg har funnet riktig kurs(at pund er ca 10,1 norske kroner)?

Skrevet
samme gjest her. Ser jo at det er ei britisk side, altså er det ikke dollar men Pund. men likevell billig da, hvis jeg har funnet riktig kurs(at pund er ca 10,1 norske kroner)?

Det stemmer det,bes derfra rett før jul og det er riktig pris.Billig i utlandet vettu ;-))

Skrevet

Takk for svar jenter!! :)

Skrevet

Jeg har prøvd alle - feelunique.com tar ca en uke pluss og var veldig greit. Synes Strawberrynet er blitt dyrt i det siste...? Lookfantastic er nok best til hår tror jeg, men er uansett den siden som jeg har fått raskest levering fra - to dager fra UK er ikke verst!

Skrevet
Jeg har prøvd alle - feelunique.com tar ca en uke pluss og var veldig greit. Synes Strawberrynet er blitt dyrt i det siste...? Lookfantastic er nok best til hår tror jeg, men er uansett den siden som jeg har fått raskest levering fra - to dager fra UK er ikke verst!

Supert. Har lagt inn en ordre på feelunique nå, så da får vi se:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...