Gå til innhold

Snåsamannen

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har veldig lyst til å komme i kontakt med snåsamannen... Ringe eller sende et brev. Men hvor finner jeg adresse/telefonnummer?

Videoannonse
Annonse
Gjest dineVibber
Skrevet

7760 Snåsa

Navnet hans finner du hvis du googler det.

Skrevet
Jeg har veldig lyst til å komme i kontakt med snåsamannen... Ringe eller sende et brev. Men hvor finner jeg adresse/telefonnummer?
  • 5 måneder senere...
Gjest Grethe Vikøren
Skrevet
Skrevet

Jeg pleier å rope litt på han hvis jeg har skikkelig vond migrene og har gått tom for piller ..

Neida.

Gjest MåneSkygge
Skrevet

I stedet for og prøve og komme i kontakt med han, bør du respektere hans ønske om å få være i fred. Han er en gammel mann og han har viet hele sitt liv til å hjelpe andre. Nå har han gått ut i media og sagt at han er sliten og vil bruke sine siste år på seg selv. Det bør alle respektere.

• Liker 5
  • 1 år senere...
Gjest anonym
Skrevet

Vil han ha helt fred eller svarer han forsatt på brev?

Skrevet

Joralf har bedt om å få være i fred -mange ganger. Han er en gammel mann og ønsker å få lov til å gå av med pensjon slik alle på hans alder gjør -og det synes jeg at burde bli respektert.

Selv om han har gått ut i media med dette så møter folk opp utenfor huset hans, sender ham brev, sender mail og forsøker å ringe. Så vidt jeg vet så har han hemmelig telefonummer nå. Han og kona har vel snakket om både å reise bort og faktisk å flytte for å få litt ferie fra hele greia.

Uansett vil du bli avvist om du forsøker å ta kontakt -han har slutta i jobben sin og tar ikke i mot ukjente lengre, ferdig!

Det finnes flere som han her til lands, han er ikke alene -så hvorfor ikke ta kontakt med noen andre istedet?

• Liker 1
Skrevet

Vil han ha helt fred eller svarer han forsatt på brev?

Han har bedt om å få helt fred nå, men enkelte mennesker tror at det ikke gjelder for akkurat deres lille problem, og tar kontakt alikevel... :nei:

Respekter mannens ønsker nå.

• Liker 1
  • 4 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...