Gjest Gjest Skrevet 30. desember 2008 #1 Skrevet 30. desember 2008 Jeg har veldig lyst til å komme i kontakt med snåsamannen... Ringe eller sende et brev. Men hvor finner jeg adresse/telefonnummer?
Gjest dineVibber Skrevet 30. desember 2008 #2 Skrevet 30. desember 2008 7760 Snåsa Navnet hans finner du hvis du googler det.
Gjest Gjest Skrevet 7. januar 2009 #3 Skrevet 7. januar 2009 Jeg har veldig lyst til å komme i kontakt med snåsamannen... Ringe eller sende et brev. Men hvor finner jeg adresse/telefonnummer?
Gjest Grethe Vikøren Skrevet 13. juni 2009 #4 Skrevet 13. juni 2009 Jeg har veldig lyst til å komme i kontakt med snåsamannen... Ringe eller sende et brev. Men hvor finner jeg adresse/telefonnummer?
Sandie Skrevet 13. juni 2009 #5 Skrevet 13. juni 2009 Ikke sikkert alle har fått det med seg, men Snåsamannen har gjennom media bedt om ro, og det bør bli respektert. Han er en gammel mann. http://www.nettavisen.no/innenriks/article2496378.ece 5
Mir Skrevet 16. juni 2009 #6 Skrevet 16. juni 2009 Jeg pleier å rope litt på han hvis jeg har skikkelig vond migrene og har gått tom for piller .. Neida.
Gjest MåneSkygge Skrevet 17. juni 2009 #7 Skrevet 17. juni 2009 I stedet for og prøve og komme i kontakt med han, bør du respektere hans ønske om å få være i fred. Han er en gammel mann og han har viet hele sitt liv til å hjelpe andre. Nå har han gått ut i media og sagt at han er sliten og vil bruke sine siste år på seg selv. Det bør alle respektere. 5
Gjest anonym Skrevet 2. januar 2011 #8 Skrevet 2. januar 2011 Vil han ha helt fred eller svarer han forsatt på brev?
Colargol Skrevet 2. januar 2011 #9 Skrevet 2. januar 2011 Joralf har bedt om å få være i fred -mange ganger. Han er en gammel mann og ønsker å få lov til å gå av med pensjon slik alle på hans alder gjør -og det synes jeg at burde bli respektert. Selv om han har gått ut i media med dette så møter folk opp utenfor huset hans, sender ham brev, sender mail og forsøker å ringe. Så vidt jeg vet så har han hemmelig telefonummer nå. Han og kona har vel snakket om både å reise bort og faktisk å flytte for å få litt ferie fra hele greia. Uansett vil du bli avvist om du forsøker å ta kontakt -han har slutta i jobben sin og tar ikke i mot ukjente lengre, ferdig! Det finnes flere som han her til lands, han er ikke alene -så hvorfor ikke ta kontakt med noen andre istedet? 1
Hoppetaujenta Skrevet 2. januar 2011 #11 Skrevet 2. januar 2011 Prøv her du: http://www.healing.no/Finnenhealer/tabid/187/Default.aspx
Hoppetaujenta Skrevet 2. januar 2011 #12 Skrevet 2. januar 2011 Vil han ha helt fred eller svarer han forsatt på brev? Han har bedt om å få helt fred nå, men enkelte mennesker tror at det ikke gjelder for akkurat deres lille problem, og tar kontakt alikevel... Respekter mannens ønsker nå. 1
Gjest hei Skrevet 26. mai 2011 #13 Skrevet 26. mai 2011 Prøv her du: http://www.healing.no/Finnenhealer/tabid/187/Default.aspx
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå