Skorpion72 Skrevet 23. juni 2003 #1 Skrevet 23. juni 2003 Jeg trenger tips om gode neglelakker som kan brukes til fransk manikyr. Har tenkt å legge dette selv, og jeg skal bruke beige lakk og ikke rosa. Noen som har tips om gode merker på lakk. 5 dager igjen til den store dagen. Hjelpe seg.
Fakse Skrevet 23. juni 2003 #2 Skrevet 23. juni 2003 Har du prøvd både beige og rosa? Jeg trodde nemlig at beige kom til å bli absolutt finest på meg (er ingen rosa-type for å si det sånn), men jeg tok feil! Mitt råd er å prøve begge deler. Når det gjelder merker kan jeg ikke hjelpe deg, da jeg fikk min franske manikyr lagt på salong. Deilig avslappende, og verd det spør du meg!
cappocino Skrevet 23. juni 2003 #3 Skrevet 23. juni 2003 Jeg bruker Mavala og er veldig fornøyd med merke.. men det er vel smak og behag.....
Skusla Skrevet 23. juni 2003 #4 Skrevet 23. juni 2003 En lys lys rosa neglelakk er pent til fransk manikyr. Det er hvertfall det jeg har nå, og syntes det er fint. Da viser man llitt av den hvite tuppen under, mens man samtidig har neglelakk... Bruker Christian Diors Rose pastel pink nr 108, Estee Lauders Rosy Pink nr 62 ( den er litt mer kompakt og dekker litt mer) og Maybellines pastel strengthener. Alle disse tre er kjempe fine!
Fat Sally Lee Skrevet 23. juni 2003 #5 Skrevet 23. juni 2003 5 dager igjen til den store dagen. Hjelpe seg Skal du gifte deg? Hvis du skal det, synes jeg du bør koste på deg et besøk hos en negldesigner som kan legge manikyren for deg. Det blir absolutt penest, og lakken sitter lenger uten å skalle av. Vil du likevel legge manikyren selv, har Christian Dior gode manikyrsett med alt du trenger. ca. 330 kr.
Tjorven Skrevet 23. juni 2003 #6 Skrevet 23. juni 2003 Det blir absolutt penest' date=' og lakken sitter lenger uten å skalle av. [/quote'] Da jeg var hos negldesigner datt faktisk lakken av allerede noen timer etter at jeg hadde vært der... Ikke mye å skryte av.... Det var iallfall utrolig kjedelig at den ikke satt bedre ennd en gjorde...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå