Gjest John24 Skrevet 30. desember 2008 #1 Skrevet 30. desember 2008 Hei kjæresten min er ganske sjalu og vi krangler osv ganske ofte pga av det. skal ta eksempler fra en par dager tilbake i tid her for å prøve å forklare situasjon andrejule dag alt er bare fint. søsken barnet mitt ringer og ber meg med på fest, jeg sier ja og sier i fra til dama at jeg skal på fest. hun sier ok og blir stille. 5min senere sier hun at hun ikke har tenkt å være med på familie selskapet vi skal på om et par timer. så krangler vi fram til familie selskapet hvor hun til slutt blir med og prøver å late som hun ikke er dritsur. etterpå vil hun ikke snakke med meg. jeg drar alikevel ut og ringer og sender meldinger jevnlig slik at hun ikke skal behøve å bekymre seg mer enn nødvendig. når jeg kommer hjem forteller jeg at ei jeg har holdt på meg tidligere var der, og at hun prøvde seg på meg dama klikker lager ferdig resten av historien inni hode sitt og nekter å høre hva som faktisk skjedde. tredje juledag fortsatt sur på meg. men det går over vi blir venner i igjen og har deilig sex osv. jeg tar på meg klærne fra festen dagen før, dama lukter dameparfyme og blir sjalu igjen. vi krangler igjenn om både festen hun andre dama og parfymen. dama får noen timer på å roe seg ned blir normal igjen unnskylder seg masse og så gå resten av dagen greit. fjerdejuledag alt er greit. vi forteller hverandre facebook passord hun har navnet på en gutt hun har holdt på med tidligere. jeg sier hva om jeg hadde hatt navn eksempel eksempelX. dama blir dritsur og sjalu vi krangler om festen, andre damer, parfymen, gamle meldinger fra andre jeg har glemt å slette, div andre gamle episoder. etter noen timer er ting ok igjen og dama kommer med mange unnskyldninger. femte juledag vi drar sammen på fest, vi ungår så vidt en krangel pga jeg vistnokk har sett på en annen dame. som vistnokk er greit bare at det ikke er det alikevel å i hvertfall ikke om det er en pen dame og jeg ser mer en et sekund. sjette juledag vi ligger og ser tv. hun ligger med hode på magen min, hun åpner buksnene min og er på vei til å ta dem av da hun finner et langt blondt hår hun har svart hår. hun reiser seg og går. jeg sier at jeg ikke gidder krangle mer. at hun ikke får lov til å bli sur på meg for et hår jeg ikke vet hvor kommer fra. hun begynner og ta opp parfymen og andre ting jeg gidder ikke høre og går. dette er ikke helt verdagen men ikke så veldig langt i fra. jeg elsker henne over alt og hun er det beste som har hendt meg. vi har vært sammen 6-7mnd og eier en leilighet sammen. bli gal av den jævla sjalusien hva kan jeg vi gjøre? må bare legge til at jeg ikke har være utro eller noe.
Gjest Gjest Skrevet 30. desember 2008 #2 Skrevet 30. desember 2008 Først av alt må jeg nesten bare spørre hvorfor dama di ikke kunne være med på den festen? Eller var det slik at hun valgte å ikke gå selv. Og luktet det dame parfyme av deg, eller innbildning fra henne? Og det lyse håret, hvor kom det fra? Tror jeg også hadde blitt litt mistenksom om jeg hadde funnet et langt blondt hår i buksen til typen. Når jeg har sagt dette så høres det ut som at damen din er litt i overkant sjalu, men forstår henne også. Jeg hadde blitt dritt sur om typen ikke hadde spurt om jeg ville ha vært med på fest, og etterpå fikk vite at xen hadde vært der. Du må finne grunnen til hennes sjalusi. Er nok det at hun er utrygg på deg. Og hvorfor. Inkluderer du henne i ditt liv?
Gjest TS Skrevet 30. desember 2008 #3 Skrevet 30. desember 2008 Dama skulle på jobb og kunne derfor ikke være med på festen. men får altid være hvor hun vil om hun vil. Det luktet dame parfyme pga en venninde jeg danset med som er litt for glad i parfyme. Jeg har prøvd å forklare henne det og hun tror meg tilsynelatende når hun ikke er sjalu, for så å ta det opp igjen senere når hun igjen er sjalu. Ja det var et blondt hår, og jeg vet ikke hvor det kom fra. jeg har unasett vært med eller i nerheten av henne hele tiden mens jeg har hatt på de klærne. Ja hun er utrygg på meg, vet ikke hvorfor men lyst til å skylde på hennes tidligere kjærester.
Gjest Yihaa Skrevet 30. desember 2008 #4 Skrevet 30. desember 2008 Hvorfor inviterte du henne ikke med på festen? Hvordan i all verden kan det lukte parfyme av deg? Jeg har aldri luktet av andres parfyme etter kun å ha sittet i samme rom/ved siden av dem. Utover det skjønner jeg det er kjipt å leve med en sjalu partner. Men eksemplene du kommer med bygger vel på at hun blir usikker på måten du oppfører deg på?
Gjest Yihaa Skrevet 30. desember 2008 #5 Skrevet 30. desember 2008 Okay, så du forklarte en del av det jeg spurte om samtidig som jeg postet mitt innlegg.
Pokahonta Skrevet 30. desember 2008 #6 Skrevet 30. desember 2008 (endret) Hei kjæresten min er ganske sjalu og vi krangler osv ganske ofte pga av det. skal ta eksempler fra en par dager tilbake i tid her for å prøve å forklare situasjon andrejule dag alt er bare fint. søsken barnet mitt ringer og ber meg med på fest, jeg sier ja og sier i fra til dama at jeg skal på fest. hun sier ok og blir stille. 5min senere sier hun at hun ikke har tenkt å være med på familie selskapet vi skal på om et par timer. så krangler vi fram til familie selskapet hvor hun til slutt blir med og prøver å late som hun ikke er dritsur. etterpå vil hun ikke snakke med meg. jeg drar alikevel ut og ringer og sender meldinger jevnlig slik at hun ikke skal behøve å bekymre seg mer enn nødvendig. når jeg kommer hjem forteller jeg at ei jeg har holdt på meg tidligere var der, og at hun prøvde seg på meg dama klikker lager ferdig resten av historien inni hode sitt og nekter å høre hva som faktisk skjedde. tredje juledag fortsatt sur på meg. men det går over vi blir venner i igjen og har deilig sex osv. jeg tar på meg klærne fra festen dagen før, dama lukter dameparfyme og blir sjalu igjen. vi krangler igjenn om både festen hun andre dama og parfymen. dama får noen timer på å roe seg ned blir normal igjen unnskylder seg masse og så gå resten av dagen greit. fjerdejuledag alt er greit. vi forteller hverandre facebook passord hun har navnet på en gutt hun har holdt på med tidligere. jeg sier hva om jeg hadde hatt navn eksempel eksempelX. dama blir dritsur og sjalu vi krangler om festen, andre damer, parfymen, gamle meldinger fra andre jeg har glemt å slette, div andre gamle episoder. etter noen timer er ting ok igjen og dama kommer med mange unnskyldninger. femte juledag vi drar sammen på fest, vi ungår så vidt en krangel pga jeg vistnokk har sett på en annen dame. som vistnokk er greit bare at det ikke er det alikevel å i hvertfall ikke om det er en pen dame og jeg ser mer en et sekund. sjette juledag vi ligger og ser tv. hun ligger med hode på magen min, hun åpner buksnene min og er på vei til å ta dem av da hun finner et langt blondt hår hun har svart hår. hun reiser seg og går. jeg sier at jeg ikke gidder krangle mer. at hun ikke får lov til å bli sur på meg for et hår jeg ikke vet hvor kommer fra. hun begynner og ta opp parfymen og andre ting jeg gidder ikke høre og går. dette er ikke helt verdagen men ikke så veldig langt i fra. jeg elsker henne over alt og hun er det beste som har hendt meg. vi har vært sammen 6-7mnd og eier en leilighet sammen. bli gal av den jævla sjalusien hva kan jeg vi gjøre? må bare legge til at jeg ikke har være utro eller noe. Så nevrotisk hun enn høres ut, må jeg også si at du høres ikke ut som en med PhD i kommunikasjon heller. Jenta er utrygg fordi du heller ikke gir henne trygghet. Dette må jobbes med fra begge parter. Start med deg selv du, så kommer hun etter! Endret 30. desember 2008 av Pokahonta
Yoghurt Skrevet 30. desember 2008 #7 Skrevet 30. desember 2008 Herregud, hvis dette hadde kommet fra kjæresten min hadde jeg blitt fly forbanna. Hvorfor forpeste ei hel jul med grunnløs sjalusi? Du får bare ha en laang samtale med henne som kan gjøre henne tryggere, er det eneste jeg kan tenke på. Uansett hvor "teit" slik sykelig sjalusi blir - her trengs det å skapes mer trygghet !
Gjest Betty89 Skrevet 30. desember 2008 #8 Skrevet 30. desember 2008 (endret) Må si du ber om at dama de skal være sjalu. Du går på fest uten henne når du vet hun ikke liker det, og att på til danser tett sammen med en annen jente? Endret 30. desember 2008 av Betty89
Full_Storm Skrevet 30. desember 2008 #9 Skrevet 30. desember 2008 (endret) jeg drar alikevel ut og ringer og sender meldinger jevnlig slik at hun ikke skal behøve å bekymre seg mer enn nødvendig. Det var pent gjort da når jeg kommer hjem forteller jeg at ei jeg har holdt på meg tidligere var der, og at hun prøvde seg på meg dama klikker lager ferdig resten av historien inni hode sitt og nekter å høre hva som faktisk skjedde. Når du vet hun er sjalu er det absolutt lurt å komme til pointet veldig fort.Og være veldig overbevisende at du absolutt ikke ville tatt i henne med en ildtang (kline på masse her)..(Skulle foresten gjerne hørt hva som skjedde jeg da men men) jeg tar på meg klærne fra festen dagen før, dama lukter dameparfyme og blir sjalu igjen. vi krangler igjenn om både festen hun andre dama og parfymen. DÆVEN så mye parfyme den venninda di må ha på seg gett.Hadde begynt å lure selv jeg asså.. fjerdejuledag alt er greit. vi forteller hverandre facebook passord hun har navnet på en gutt hun har holdt på med tidligere. jeg sier hva om jeg hadde hatt navn eksempel eksempelX. dama blir dritsur og sjalu vi krangler om festen, andre damer, parfymen, gamle meldinger fra andre jeg har glemt å slette, div andre gamle episoder. etter noen timer er ting ok igjen og dama kommer med mange unnskyldninger. Jævlig lurt av deg vettu.Og bringe exen din på banen.Hvis du ikke vil ha krig så nevner du vel ikke henne!! Og hvorfor skal du reagere på den gutten da?? femte juledag vi drar sammen på fest, vi ungår så vidt en krangel pga jeg vistnokk har sett på en annen dame. som vistnokk er greit bare at det ikke er det alikevel å i hvertfall ikke om det er en pen dame og jeg ser mer en et sekund. Om du faktisk ikke gjorde det.Så vil hun etter vært roe seg.Den dagen hun stoler på deg.Er du "snill gutt",så går sjalusien over! sjette juledag vi ligger og ser tv. hun ligger med hode på magen min, hun åpner buksnene min og er på vei til å ta dem av da hun finner et langt blondt hår hun har svart hår. hun reiser seg og går. jeg sier at jeg ikke gidder krangle mer. at hun ikke får lov til å bli sur på meg for et hår jeg ikke vet hvor kommer fra. hun begynner og ta opp parfymen og andre ting jeg gidder ikke høre og går. Ok..Hvilken farge har eksdama di på haue da?og lengde? Uansett,hadde begynt å lurt jeg også dette er ikke helt verdagen men ikke så veldig langt i fra. jeg elsker henne over alt og hun er det beste som har hendt meg. vi har vært sammen 6-7mnd og eier en leilighet sammen. bli gal av den jævla sjalusien hva kan jeg vi gjøre? må bare legge til at jeg ikke har være utro eller noe. Tror dette vil gå over.Når hun ser at du faktisk ikke er sånn hun er redd for.Så roer hun seg. Ta det som et komplemang da,hun er nok veldig glad i deg Gi det tid:) Endret 30. desember 2008 av Full_Storm
Full_Storm Skrevet 30. desember 2008 #10 Skrevet 30. desember 2008 Må si du ber om at dama de skal være sjalu. Du går på fest uten henne når du vet hun ikke liker det, og att på til danser tett sammen med en annen jente? Egentlig enig i den å..
DingDong Skrevet 30. desember 2008 #11 Skrevet 30. desember 2008 Be dama di lese denne tråden. Det er heller ikke normalt at kjærester utveksler facebook-passord.
Rosalie Skrevet 30. desember 2008 #12 Skrevet 30. desember 2008 Må si du ber om at dama de skal være sjalu. Du går på fest uten henne når du vet hun ikke liker det, og att på til danser tett sammen med en annen jente? Nei, ærlig talt. Hvor mye skal sjalu mennesker få styre andres liv?
Gjest Betty89 Skrevet 30. desember 2008 #13 Skrevet 30. desember 2008 Nei, ærlig talt. Hvor mye skal sjalu mennesker få styre andres liv? Hvis jenta sliter med å stole på han, så bør vel han først gjøre henne trygg på han, før han slenger seg på dansegolvet med jenter?
Rosalie Skrevet 30. desember 2008 #14 Skrevet 30. desember 2008 Hvis jenta sliter med å stole på han, så bør vel han først gjøre henne trygg på han, før han slenger seg på dansegolvet med jenter? Har denne dama noen som helst grunn til ikke å stole på han? Ikke etter det jeg kan lese i denne tråden.
Gjest Betty89 Skrevet 30. desember 2008 #15 Skrevet 30. desember 2008 Har denne dama noen som helst grunn til ikke å stole på han? Ikke etter det jeg kan lese i denne tråden. Kanskje ikke... Men å komme hjem med et langt blond hår på buksa gjør ikke akuratt kjæresten trygg på han.....
Full_Storm Skrevet 30. desember 2008 #16 Skrevet 30. desember 2008 Har denne dama noen som helst grunn til ikke å stole på han? Ikke etter det jeg kan lese i denne tråden. For han kan ikke lyve vettu..
Yoghurt Skrevet 31. desember 2008 #17 Skrevet 31. desember 2008 Kanskje ikke... Men å komme hjem med et langt blond hår på buksa gjør ikke akuratt kjæresten trygg på han..... Ja for han har nappa det ut av huet på eksen og limt det fast med superlim - herregud.
Gjest Betty89 Skrevet 31. desember 2008 #18 Skrevet 31. desember 2008 Ja for han har nappa det ut av huet på eksen og limt det fast med superlim - herregud. Nei, det betyr han har hatt nærkontakt med en annen jente... Mest sannsynlig.
Gjest Gjest Skrevet 31. desember 2008 #19 Skrevet 31. desember 2008 Jeg kom hjem med et langt blondt hår på skuldra etter å ha gitt ei barndomsvenninne en klem, jeg antar at kjæresten min har lov til å klikke på meg og kalle meg utro av den grunn, da?
Yoghurt Skrevet 31. desember 2008 #20 Skrevet 31. desember 2008 Nei, det betyr han har hatt nærkontakt med en annen jente... Mest sannsynlig. Trur du fullt og helt dette? At det er hva som er mest sannsynlig? Jeg vil tru at hvis det ble undersøkt hvor ofte fremmede hår på klær stammet fra heit utroskap ville resultatet vært temmelig nedslående for sykelige sjalue mennesker.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå