Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Finnes dette? Jeg elsker duften av herreparfyme, og bruker av og til samboeren min sin, men det har lyst på min egen. Finnes det en parfyme som er beregnet på både menn og kvinner?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det finnes veldig veldig mange - i utlandet er utvalget enormt!

Men tenkte du på noe som kan kjøpes her? Da er det ikke så mye å velge mellom. Av de kommersielle merkene, er det bl.a CK One, Gaultier 2, Bvlgari Black (denne liker jeg).

Ellers tror jeg The Library of Fragrance fra Demeter er å finne i Norge. I Oslo er det et par butikker som har bedre utvalg av unisex, bl.a Gimle parfymeri og Heaven Scent. Sistnevnte har mye spennende unisex fra L'Arisan, The Different Company, escentric molecules, Eau d'Italie og flere

Skrevet
Det finnes veldig veldig mange - i utlandet er utvalget enormt!

Men tenkte du på noe som kan kjøpes her? Da er det ikke så mye å velge mellom. Av de kommersielle merkene, er det bl.a CK One, Gaultier 2, Bvlgari Black (denne liker jeg).

Ellers tror jeg The Library of Fragrance fra Demeter er å finne i Norge. I Oslo er det et par butikker som har bedre utvalg av unisex, bl.a Gimle parfymeri og Heaven Scent. Sistnevnte har mye spennende unisex fra L'Arisan, The Different Company, escentric molecules, Eau d'Italie og flere

Så kan du jo også få på H&M. Comme de garcosè, den designer kolleksjonen. Kan kjøpes på nett billig nuh

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...