Gjest Gjest Skrevet 30. desember 2008 #1 Skrevet 30. desember 2008 Finnes dette? Jeg elsker duften av herreparfyme, og bruker av og til samboeren min sin, men det har lyst på min egen. Finnes det en parfyme som er beregnet på både menn og kvinner?
Parfumfreek Skrevet 30. desember 2008 #2 Skrevet 30. desember 2008 Det finnes veldig veldig mange - i utlandet er utvalget enormt! Men tenkte du på noe som kan kjøpes her? Da er det ikke så mye å velge mellom. Av de kommersielle merkene, er det bl.a CK One, Gaultier 2, Bvlgari Black (denne liker jeg). Ellers tror jeg The Library of Fragrance fra Demeter er å finne i Norge. I Oslo er det et par butikker som har bedre utvalg av unisex, bl.a Gimle parfymeri og Heaven Scent. Sistnevnte har mye spennende unisex fra L'Arisan, The Different Company, escentric molecules, Eau d'Italie og flere
mari4ever Skrevet 31. desember 2008 #3 Skrevet 31. desember 2008 Det finnes veldig veldig mange - i utlandet er utvalget enormt! Men tenkte du på noe som kan kjøpes her? Da er det ikke så mye å velge mellom. Av de kommersielle merkene, er det bl.a CK One, Gaultier 2, Bvlgari Black (denne liker jeg). Ellers tror jeg The Library of Fragrance fra Demeter er å finne i Norge. I Oslo er det et par butikker som har bedre utvalg av unisex, bl.a Gimle parfymeri og Heaven Scent. Sistnevnte har mye spennende unisex fra L'Arisan, The Different Company, escentric molecules, Eau d'Italie og flere Så kan du jo også få på H&M. Comme de garcosè, den designer kolleksjonen. Kan kjøpes på nett billig nuh
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå