Gjest Janna Skrevet 23. juni 2003 #1 Del Skrevet 23. juni 2003 Jepp, jeg er hekta... Allerede, igjen. Andre? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sofia Skrevet 23. juni 2003 #2 Del Skrevet 23. juni 2003 Meg!!...(rekker handa i været). 5 minutter i går, og jeg ble avhengig, igjen. Gleder meg til ikveld. Fyfaen for en tyrann han var, pappaen til lille Megan.. lurer på hvor hun er.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alive Skrevet 23. juni 2003 #3 Del Skrevet 23. juni 2003 Jeg også!!! Satt og gliste i to timer i går....så sinnsykt bra! Klarer nesten ikke å vente til i kveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 23. juni 2003 #4 Del Skrevet 23. juni 2003 Sukk...samme gjelder meg. Tenkte etter første episode at ja,ja - siden det er en uke til neste så kanskje jeg glemmer det. Men så kom det jo en til! og en ny en i dag!! Men - ble litt irritert på scenen med faren, hvem ville satt igjen en unge i en bakgate i en storby i USA? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cruella Skrevet 23. juni 2003 #5 Del Skrevet 23. juni 2003 Jeg og!!! Ble så glad i går da jeg skjønte at de skulle vise 2 episoder! I kveld blir det å sitte klistra igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jinx Skrevet 23. juni 2003 #6 Del Skrevet 23. juni 2003 Gleder meg til neste episode ikveld jeg også.. Men det irriterer meg sånn at kvinnfolk (Kim) blir framstilt som så utrolig teit.. Utrolig at det går an å ta slike dumme avgjørelser på en liten time.. Men men.. Håper det bedrer seg.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 24. juni 2003 #7 Del Skrevet 24. juni 2003 Tre episoder har gått, men ikke èn har vi fått med oss!! Men.....vi har videospiller og tatt opp episodene! Gleder meg til og begynne og se!!! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sofia Skrevet 24. juni 2003 #8 Del Skrevet 24. juni 2003 Igår spiste jeg opp 7 negler mens jeg så på..... Litt spennende altså... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Octavia Skrevet 24. juni 2003 #9 Del Skrevet 24. juni 2003 Lever sikkert litt i min egen verden, av og til, men jeg har altså ikke sett 24 før søndagskvelden. Hvem er Megans pappa i dette spillet? Klarer ikke helt å plassere hans rolle. Er han Wand? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
'Lilly' Skrevet 24. juni 2003 #10 Del Skrevet 24. juni 2003 Lever sikkert litt i min egen verden, av og til, men jeg har altså ikke sett 24 før søndagskvelden. Hvem er Megans pappa i dette spillet? Klarer ikke helt å plassere hans rolle. Er han Wand? De første episodene av denne sesongen var altså på søndag........... Og hvem som har hvilke roller kommer nok frem etterhvert. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Janna Skrevet 24. juni 2003 #11 Del Skrevet 24. juni 2003 24 er en episk tv-serie, dvs at det er en sammenhengende historie som går over et visst antall episoder. Sesong 1 var èn historie, sesong 2 som begynte nå på søndag er en annen historie. Dog med mange av de samme karakterene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nala Skrevet 24. juni 2003 #12 Del Skrevet 24. juni 2003 Herregud for en spennende serie. Klarer nesten ikke vente til neste episode. Ingen steder man kan finne episodene på nett da? Klarer ikke vente :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Octavia Skrevet 24. juni 2003 #13 Del Skrevet 24. juni 2003 Takk, da er jeg oppdatert og i rute! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå