Pokahonta Skrevet 30. desember 2008 #1 Skrevet 30. desember 2008 Har dere erfaring på å være sammen med en introvert når man selv er extrovert? Jeg tror det kan være en fin kombinasjon, da den intoverte ofte roer ned den andre. MEN, det skaper også en del kommunikasjons problemer, da den extroverte sier det meste den tenker, mens introverten ofte tenker uten å tale så mye... men viser mye kjærlighet og omtanke gjennom handlinger. Del erfaringer venner...
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 30. desember 2008 #2 Skrevet 30. desember 2008 Mannen min er introvert, mens jeg er det stikk motsatte... Har stort sett gått fint, bortsett fra at jeg av og til trenger tydeligere signaler fra ham enn det jeg får. Jeg vil gjerne at han forteller meg at han er glad i meg, vil være med meg osv., mens han skjønner ikke at jeg ikke forstår at han har det bra med meg osv. Nå er det vel akkurat denne delen av kommunikasjonen vår som har skaffet oss store problemer i forholdet. Eller det vil si, mitt problem med å leve med det...men det er en annen historie.
Pokahonta Skrevet 30. desember 2008 Forfatter #3 Skrevet 30. desember 2008 Mannen min er introvert, mens jeg er det stikk motsatte... Har stort sett gått fint, bortsett fra at jeg av og til trenger tydeligere signaler fra ham enn det jeg får. Jeg vil gjerne at han forteller meg at han er glad i meg, vil være med meg osv., mens han skjønner ikke at jeg ikke forstår at han har det bra med meg osv. Nå er det vel akkurat denne delen av kommunikasjonen vår som har skaffet oss store problemer i forholdet. Eller det vil si, mitt problem med å leve med det...men det er en annen historie. Det er vel nettopp det som er saken. Kan man leve med det, eller finne en middelvei begge kan leve med?
Gjest Gjest Skrevet 30. desember 2008 #4 Skrevet 30. desember 2008 Det er vel nettopp det som er saken. Kan man leve med det, eller finne en middelvei begge kan leve med? Jeg vet ikke...står midt oppi det nå. Har satt meg selv i en kinkig situasjon, og har klart det greit før det, men nå føles det som om det er mye vanskeligere å leve med. Men at man kan leve med det, er jeg sikker på at går. Selv om kanskje ikke jeg kan....
Pokahonta Skrevet 30. desember 2008 Forfatter #5 Skrevet 30. desember 2008 Jeg vet ikke...står midt oppi det nå. Har satt meg selv i en kinkig situasjon, og har klart det greit før det, men nå føles det som om det er mye vanskeligere å leve med. Men at man kan leve med det, er jeg sikker på at går. Selv om kanskje ikke jeg kan.... Takk for svar! Lykke til. Sender deg en
Gjest Infralove Skrevet 30. desember 2008 #6 Skrevet 30. desember 2008 Det blir eigentleg litt for enkelt å sei det slik. Alle introverter og extroverter er ulike. Og der er ulik grad av det. Det vil derfor variere veldig frå personar til personar. Nokre ganger passer det, andre ganger ikkje.
Gjest Gjest Skrevet 30. desember 2008 #7 Skrevet 30. desember 2008 Har dere erfaring på å være sammen med en introvert når man selv er extrovert? Jeg tror det kan være en fin kombinasjon, da den intoverte ofte roer ned den andre. MEN, det skaper også en del kommunikasjons problemer, da den extroverte sier det meste den tenker, mens introverten ofte tenker uten å tale så mye... men viser mye kjærlighet og omtanke gjennom handlinger. Del erfaringer venner... Bare som venn, men som nær venn over 7 år. Jeg: introvert-nevrotisk. Kompisen: ekstrovert-nevrotisk. Det jeg syns er vanskelig, er den lave frustrasjonstoleransen, som jeg har lest er ganske typisk. Jeg merker at det senker seg en TUNG regnsky hvis det f.eks er noe på pcen han ikke fikser, eller det er noe vi er uenige i. Ganske ubehagelig egentlig. Jeg vil ikke ha en kjæreste som er sånn, mindre ekstreme varianter har jeg ikke så mye greie på, en kjæreste jeg må hale ordene ut av, som er mye mer introvert enn hva jeg er, det vil jeg ikke ha noe av, tror jeg blir litt mye å pludre med sine egne ting.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå