Gjest ts Skrevet 30. desember 2008 #1 Skrevet 30. desember 2008 Hypotetisk spørsmål; er det ok at ei jente på 15 og gutt på 21 er venner, uten å definere noe mer om forholdet mellom dem?
Eskild Skrevet 30. desember 2008 #2 Skrevet 30. desember 2008 Kjenner et par som er akkurat i denne aldersgruppen, og i samme situasjon. Og det går helt greit. Så lenge man er glad i hverandre har alderen ingenting å si. Og hvis det utvikler seg til noe mer, så er det også bare kjempefint. Kjærligheten har ingen aldersbetingelser. Noen få synes kanskje det er uvant med "så stor" aldersforskjell, men det betyr ingenting. Det viktigste er hva dere synes!
Gjest Gjest Skrevet 30. desember 2008 #3 Skrevet 30. desember 2008 Nei, for hun er under den seksuell lavalder. De har ulovlig sex.
Eskild Skrevet 30. desember 2008 #4 Skrevet 30. desember 2008 Nei, for hun er under den seksuell lavalder. De har ulovlig sex. For det første: Hvem har nevnt noe om sex? Så vidt jeg forstår er det her bare snakk om et venneforhold - som kanskje kan utvikle seg til noe mer senere. For det andre: Mange har sex for de er 15. Både gutter og jenter. Hvis begge to virkelig har lyst er det ikke noe galt ved det.
Gjest Gjest_gjesten_* Skrevet 30. desember 2008 #5 Skrevet 30. desember 2008 Hvorfor skulle det ikke være greit at de er venner ?
The Kitten Skrevet 30. desember 2008 #6 Skrevet 30. desember 2008 Hypotetisk spørsmål; er det ok at ei jente på 15 og gutt på 21 er venner, uten å definere noe mer om forholdet mellom dem? Jeg ser ikke noe problem med det.
Gul Nonstop Skrevet 30. desember 2008 #7 Skrevet 30. desember 2008 Trodde ikke det skulle være noe problem...
Gjest Gjest_Line_* Skrevet 30. desember 2008 #8 Skrevet 30. desember 2008 Om det skulle utvikle seg til noe mere kan dere jo event. vente med sex til hun er 16. Da lærer dere hverandre å kjenne enda bedre først også
Gjest Gjest Skrevet 30. desember 2008 #9 Skrevet 30. desember 2008 For det første: Hvem har nevnt noe om sex? Så vidt jeg forstår er det her bare snakk om et venneforhold - som kanskje kan utvikle seg til noe mer senere. For det andre: Mange har sex for de er 15. Både gutter og jenter. Hvis begge to virkelig har lyst er det ikke noe galt ved det. Ettersom det er forbudt ved lov er det galt. Sorry to burst your bubble.
:-) anna Skrevet 30. desember 2008 #10 Skrevet 30. desember 2008 Min stesønn er snart 21 og han har i allefall et vennskap med datteren til en god venninne av meg, som er snart 15. De er ikke nære venner som henger sammen hver dag, men de snakker med hverandre på msn og sms og slikt. Synes det er OK gjort av ham å være en venn for henne. Ikke at hun trenger "veldedighet". Hun er en pen, smart og kul jente. Men om hun er som jeg var da jeg var 15 så er det litt stas om noen som er eldre og kule faktisk gidder å snakke med deg. Han er en veldig OK fyr og er grei med henne på alle måter. Noen av dere synes kanskje jeg er naiv som ikke tror det er noe mer. Men det er jeg veldig sikker på. Han bor et stykke unna oss, så de møtes ikke alene, men kan f.eks sitte og tulle sammen i sofen her om de er her samtidig. Men jeg hadde ikke blitt forundret om hun er litt betatt av ham.
Matrix Skrevet 30. desember 2008 #11 Skrevet 30. desember 2008 Jeg kjenner fedre som hadde tatt en alvorsprat med med denne fyren. Ordet balltre kunne fort blitt nevnt i den samtalen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå