Gjest Gjest Skrevet 30. desember 2008 #1 Del Skrevet 30. desember 2008 Bor i en liten by, alle utesteder er enten stengt eller har lukkede selskap. Ungene er hos faren og venner er enten i syden eller skal ha familiekos med mann og barn..trist å tenke på at jeg blir sittende alene på nyttårsaften, vurderer å legge meg tidlig da men med alt fyrverkeriet som går i lufta er jo det umulig. Har en kamerat da..som vil feire med meg, alene, men han har sterke følelser for meg og forventer i så fall en romantisk aften og jeg har ikke følelser for han så jeg må nok takke nei til det tilbudet. Noen fler som går en ensom kveld i møte??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 30. desember 2008 #2 Del Skrevet 30. desember 2008 Ja, jeg sitter alene i år som i fjor, men jeg synes ikke det gjør noe... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eskild Skrevet 30. desember 2008 #3 Del Skrevet 30. desember 2008 Finnes det ingen lokal pub eller noe tilsvarende du kan besøke? Det kan jo være deilig å være helt alene en gang i blant også. Så kan du kose deg mens alle andre er ute og stresser. Hvis du skjønner hva jeg mener Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 30. desember 2008 #4 Del Skrevet 30. desember 2008 Forstår at det kan være trist for deg, TS, men selv har jeg valgt det. Jeg har flere invitasjoner til nyttårsaften, men orker ikke å være sosial på den kvelden i år. Har liksom hatt så mange nyttårsaftener på ulike fester, i byen, på hytten hos noen, i middagsselskap osv. Denne her bør bare være roolig. Skal bli deilig. Peiskos, TV, en bok, litt musikk... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isbjørn Skrevet 30. desember 2008 #5 Del Skrevet 30. desember 2008 Forstår at det kan være trist for deg, TS, men selv har jeg valgt det. Jeg har flere invitasjoner til nyttårsaften, men orker ikke å være sosial på den kvelden i år. Har liksom hatt så mange nyttårsaftener på ulike fester, i byen, på hytten hos noen, i middagsselskap osv. Denne her bør bare være roolig. Skal bli deilig. Peiskos, TV, en bok, litt musikk... Ja, det skal bli godt med en rolig og koselig hjemmekveld, mat, litt musikk, kanskje film eller ei bok og bare meg.. lite lyst til å gå på besøk.. (hvis besøk, så må det være få personer, slik at det blir rolig og koselig..) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 30. desember 2008 #6 Del Skrevet 30. desember 2008 Noen fler som går en ensom kveld i møte??? Går nok en ensom kveld i møte, men så snart kl. har slått 00.00 dukker det opp en rik kjekkas her. En ny hvert år! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 30. desember 2008 #7 Del Skrevet 30. desember 2008 Vi er flere alenesittere på den kvelden, gitt. Her blir det mat og bok, muligens TV og helt garantert KG . Ikke den optimale kvelden å være alene nei, men.....det er jo ikke så mange timene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 30. desember 2008 #8 Del Skrevet 30. desember 2008 Tror det blir en alene kveld på meg og imorgen. Det blir isåfall en første gang for meg. Lage litt god mat, se film, KG også blir det nok som en vanlig kveld. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isbjørn Skrevet 30. desember 2008 #9 Del Skrevet 30. desember 2008 Ja, hvorfor ikke ta det som en vanlig kveld, man sitter jo hjemme alene, så dat er det ingen som ser hva man holder på med.. ;-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isbjørn Skrevet 30. desember 2008 #10 Del Skrevet 30. desember 2008 PS. men første gang for meg også.. så det blir nok litt spennende også da! :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 30. desember 2008 #11 Del Skrevet 30. desember 2008 Jeg skal også være hjemme alene imorgen. Er så heldig å ha valgt det selv da, og vet at jeg hadde vært hjertlig velkommen flere steder om jeg ville. Og, jeg har på ingen måte tenkt å la det være en helt vanlig dag/kveld! Det er jo nyttårsaften! inngangsporten til det nye året, som jeg gleder meg så til. Jeg skal ut å kjøpe en film jeg har kjempelyst til å se, har kjøpt inn masse god mat, godteri, godt å drikke og skal se om jeg finner noen egenpleieprodukter på shopping i morgen. Har store planer om å bruke mye av kvelden på å pleie meg selv. Ansiktsmasker, hårkur, stelle hud og negler og være skikkelig snill med meg selv. Gjøre alle sånne ting som jeg sjelden har tid til i hverdagen. Kanskje skal jeg også male litt, sy litt, lese litt og i det hele tatt, så tror det blir en riktig så fin kveld jeg. (og kommer sikkert innom her en runde også tipper jeg... hihi) nei, jeg er for å kose seg, spesiellt vi som er hjemme. jeg satte meg rett og slett ned og tenkte på hvordan jeg ønsket å starte det nye året, og kom igrunnen frem til at dersom jeg starter det nye året med å pleie meg selv og være snill mot meg selv, så synes jeg det er en skikkelig god måte å gå inn i det nye året på. La det fortsette slik. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Stjernedryss Skrevet 30. desember 2008 #12 Del Skrevet 30. desember 2008 Jeg kan ikke være alene jeg. Da blir jeg bare sittende her til jeg blir firkanta i øynene. Klarer ikke å rive meg løs uansett hvor mye jeg vil, så da ender det bare med at jeg blir sittende i en rotete leilighet uten mat. Må nok være med familien jeg, selv om det er kjedelig. Har i hvertfall som nyttårsforsett nå da at jeg skal forandre på ting i løpet av det nye året. Har blandt annet avtalt treff med noen her fra kg allerede i januar Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 30. desember 2008 #13 Del Skrevet 30. desember 2008 Jeg skal også være hjemme alene imorgen. Er så heldig å ha valgt det selv da, og vet at jeg hadde vært hjertlig velkommen flere steder om jeg ville. Der er kanskje litt av forskjellen . Jeg er ikke invitert noen steder og dermed føles det litt ensomt. Kan heller ikke invitere selv siden jeg ikke har noen å invitere. Men for all del, jeg har jo valgt å være hjemme i jula i stedet for å reise på familiebesøk, så jeg har egentlig ikke den helt store klageretten jeg heller. Og jeg er temmelig sikker på at jeg kommer til å ha en bra kveld (om enn ikke fantastisk) for jeg er i prinsippet enig med deg om at man får gjøre det beste ut a v det man har. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 30. desember 2008 #14 Del Skrevet 30. desember 2008 Hvis jeg er singel til neste år, så skal jeg reise bort på nyttårsaften. Se om jeg får med meg noen venninner på det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 30. desember 2008 #15 Del Skrevet 30. desember 2008 Der er kanskje litt av forskjellen . Jeg er ikke invitert noen steder og dermed føles det litt ensomt. Kan heller ikke invitere selv siden jeg ikke har noen å invitere. Men for all del, jeg har jo valgt å være hjemme i jula i stedet for å reise på familiebesøk, så jeg har egentlig ikke den helt store klageretten jeg heller. Og jeg er temmelig sikker på at jeg kommer til å ha en bra kveld (om enn ikke fantastisk) for jeg er i prinsippet enig med deg om at man får gjøre det beste ut a v det man har. helt klart en forskjell å sitte hjemme fordi man velger det, kontra å ikke ha noe annet valg. Kan godt hende jeg på ett tidspunkt føler litt ensomhet likevel, men det er på en måte greit. og nemlig, det er viktig å gjøre det beste utav det man har, og kose seg med det man kan. Du er tøff da Cata, som klarer å bo der du bor, slik du gjør. Du vet hva det betyr å se det positive i ting, slik jeg oppfatter deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isbjørn Skrevet 30. desember 2008 #16 Del Skrevet 30. desember 2008 nei, jeg er for å kose seg, spesiellt vi som er hjemme. jeg satte meg rett og slett ned og tenkte på hvordan jeg ønsket å starte det nye året, og kom igrunnen frem til at dersom jeg starter det nye året med å pleie meg selv og være snill mot meg selv, så synes jeg det er en skikkelig god måte å gå inn i det nye året på. La det fortsette slik. ja, må si det høres kjempe ut, skal tenke litt mer om morgendagen jeg og i kveld.. men skal i hvertfall ut å springe til ei hytte, der er det masse folk og litt mat, så tilbake og hjem igjen, da blir det enda koseligere å bare slappe av etter en lang trening.. Så starter det nye året også med å fortsett ta vare på meg selv, å være fornøyd med meg selv og livet mitt, å føle meg bra og heldig osv.. he-he :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SIFA Skrevet 30. desember 2008 #17 Del Skrevet 30. desember 2008 Jeg er for syk til å reise ut på noe:( Hva finner man på alene en slik kveld? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isbjørn Skrevet 30. desember 2008 #18 Del Skrevet 30. desember 2008 (endret) Jeg er for syk til å reise ut på noe:( Hva finner man på alene en slik kveld? Som sagt: hjemmekos, film, god mat og drikke, musikk, bok.. bare ha det trivelig med deg selv.. har flyttet fra utlandet til Norge for ca. 1mnd siden jeg, så er lang borte fra familie og venner, men det gjør ikke så mye synes jeg, er ikke redd for å være alene.. Endret 30. desember 2008 av Isbjørn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 30. desember 2008 #19 Del Skrevet 30. desember 2008 Du er tøff da Cata, som klarer å bo der du bor, slik du gjør. Du vet hva det betyr å se det positive i ting, slik jeg oppfatter deg. Takker og bukker . Jeg er nok mer realist enn tøff - det er slett ikke alle steder i landet jeg kan få jobb som det jeg er utdannet til, så da må det spises noen kameler. Min kamel er manglende sosialt liv. Men jeg har gode kolleger og en hyggelig tone på jobb (stort sett) og ikke minst - jeg har gode venner selv om de ikke bor her. Dermed føler jeg meg ikke det spøtt ensom i det daglige. Det er faktisk godt å komme hjem til aleneheten. Derfor går det i det daglige veldig greit å være den lokale "Vigdis Venneløs" . Dette er jo "hjemme" etter så mange år. Men akkurat på merkedager som julaften og nyttårsaften så merkes det litt ekstra godt at familie og venner bor langt vekk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 30. desember 2008 #20 Del Skrevet 30. desember 2008 joda, og så lenge man faktisk er sosial på jobb, så er det jo relativt mange timer om dagen der man er sammen med mennesker. Har man ett godt miljø, og trives med kollegaene i tillegg, så er man jo faktisk ganske mange timer sosial med mennesker man trives med. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå