Gjest Mr.Me2 Skrevet 30. desember 2008 #1 Del Skrevet 30. desember 2008 Hei! Jeg trenger virkelig hjelp av dere der ute... Pappa fyller 50 år på selve nyttårsaften, og jeg har ikke kjøpt en gave til han eller har ikke en ide om hva jeg skal kjøpe. Han er en mann som liker å gå turer i skogen, liker å gå på ski osv. >Bøker leser han ikke. Liker filmer men vanskelig å velge en film som han virkelig setter pris på. Jeg har tenkt på konjakk men det er "standard gave" ifra meg. vil gi noe spesielt i år. Pris på gaven skal være i mellom 700-1500kr (2000kr, hvis det er noe virkelig bra) Han har digitaltkamera, videokamera, GPS, nytt tv og steroanlegg, mobil Jeg har tenkt på ny mobil som gave, men det er litt kjedelig.. Håper virkelig at dere har en god idè, skulle ønske at jeg var en med masse gode idèr men det er jeg altså ikke. Takk for hjelpen, ha en god jul videre og et godt nytt år :D:D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest strykebrett Skrevet 30. desember 2008 #2 Del Skrevet 30. desember 2008 Hvis han liker å gå i skogen, så kanskje en kikkert+en fuglebok hadde vært noe? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mr. Me2 Skrevet 30. desember 2008 #3 Del Skrevet 30. desember 2008 Hvis han liker å gå i skogen, så kanskje en kikkert+en fuglebok hadde vært noe? Hmm, glemte å skrive at han har kikkert også, men fuglebok skal jeg tenke på, takk for ideen :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest itla Skrevet 30. desember 2008 #4 Del Skrevet 30. desember 2008 (endret) Eller en skikkelig god hodelykt... Det ga jeg til pappa for et par år siden, og den har vært mye i bruk, både vår/høst og vinterstid. (Ikke alltid lysløypa lever opp til navnet sitt! ) Endret 30. desember 2008 av itla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 30. desember 2008 #5 Del Skrevet 30. desember 2008 Billetter til et show, konsert, teater, fotballkamp eller??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå