fløtepia Skrevet 29. desember 2008 #1 Skrevet 29. desember 2008 Jeg er skorpion og det står at jeg passer veldig bra sammen med blandt annet krepsen.. men på krepsen så står det at de skal holde seg unna skorpionen? Sjønte ikke helt den =P
Gjest Heloise Skrevet 30. desember 2008 #2 Skrevet 30. desember 2008 Skorpionen kan bli for intens for mange innimellom, og krepsen kan bli for følsom for mange innimellom... Men hvem bryr seg Følg hjertet ^^ Generelle astrogreier hmm.. ikke bry deg om det du
fløtepia Skrevet 30. desember 2008 Forfatter #3 Skrevet 30. desember 2008 men hvis jeg passer med krepsen.. hvorfor passer ikke krepsen med meg? =P skjønte ikke helt den.. =P
Gjest Gjest_Princess_Peach_* Skrevet 30. desember 2008 #4 Skrevet 30. desember 2008 Jeg er også skorpion, og jeg synes jeg stort sett har lest at jeg skal passe sammen med fiskene? Husker ikke helt hva jeg har lest om skorpion vs kreps, men det høres jo unektelig rart ut at det skal passe den ene veien, men ikke den andre
Gjest Heloise Skrevet 30. desember 2008 #5 Skrevet 30. desember 2008 Jeg er "jomfru", og har vært sammen med en del skorpioner, så jeg vil si at jomfru og skorp kan være en bra match Kan være. Men så har jeg desverre opplevd at mange jomfruer er.... ekle 0.o *føler seg ikke jomfru'ete*
fløtepia Skrevet 30. desember 2008 Forfatter #6 Skrevet 30. desember 2008 Jeg er også skorpion, og jeg synes jeg stort sett har lest at jeg skal passe sammen med fiskene? Husker ikke helt hva jeg har lest om skorpion vs kreps, men det høres jo unektelig rart ut at det skal passe den ene veien, men ikke den andre det var det jeg også syntes, at det var rart at det passet den ene veien og ikke den andre =P så lurte liksom på om det var en grunn til det ikke står det noe om kjønn heller. linken til siden forresten http://www.cosmopolitan.no/php/art.php?id=210970 føler du deg forresten typisk skorpion? jeg føler at det er så utrolig mye som stemmer at jeg blir nesten litt skremt, jeg
Gjest Princess_Peach Skrevet 30. desember 2008 #7 Skrevet 30. desember 2008 (endret) det var det jeg også syntes, at det var rart at det passet den ene veien og ikke den andre =P så lurte liksom på om det var en grunn til det ikke står det noe om kjønn heller. linken til siden forresten http://www.cosmopolitan.no/php/art.php?id=210970 føler du deg forresten typisk skorpion? jeg føler at det er så utrolig mye som stemmer at jeg blir nesten litt skremt, jeg Det var jeg som skrev den forrige om skorpion og fiskene, glemte bare å logge meg inn Men ja, jeg føler meg også veldig som en skorpion, jeg har bl.a. en bok om skorpionen og vårt forhold til andre mennesker, livet, karriere osv, og det er faktisk skremmende hvor mye som står i den boken som jeg føler at omtrent er en direkte beskrivelse av meg selv...! Jeg har dessuten en god venninne som er skorpion, og hun føler seg også veldig truffet av beskrivelser av skorpionen! Jeg er i utgangspunktet litt skeptisk til astrologi, men når man ser at det er så veldig mye som stemmer så begynner man jo å lure litt likevel, om det kan være noe i det edit; skriveleif Endret 30. desember 2008 av Princess_Peach
Gjest astornis Skrevet 31. desember 2008 #8 Skrevet 31. desember 2008 altså: skorpion-kreps-fisk jomfru-stenbukk-tyr løve-skytt-vær vannmann-vekt-tvilling slik er de pålagte budene. om hva som er de best matchene. hvor mange av dere par her inne har disse koblingene?
Gjest Heloise Skrevet 31. desember 2008 #9 Skrevet 31. desember 2008 altså: skorpion-kreps-fisk jomfru-stenbukk-tyr løve-skytt-vær vannmann-vekt-tvilling slik er de pålagte budene. om hva som er de best matchene. hvor mange av dere par her inne har disse koblingene? Det der er bare hvilke tegn som er i samme element... Vann og jord passer bra, og ild og luft passer bra. Ikke nødvendigsiv til en hver tid, men det er de elementene som harmonerer best med hverandre. Etter min mening (hobbypskykologierfaringer) er det heller slik at alle innen jord/vann og ild/luft kan matche bra, men å blande noen fra de to puljene ikke alltid er like bra match. Kommer slevsagt an på overvekten av tegn og planeter... Jeg har sterk innflytelse av vann, og litt jord (ergo er jeg veldig sørpete :o ) og jeg har erfaringer med at vektemenn er veldig gode venner for meg, og skorpioner er stort sett full klaff som venner/venninner og kjærester... Tyrer, steinbukker og krepser går ikke bra som noen ting egentlig, i lengden...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå