Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har begynt å tenke litt på 2 års jubileet med kjæresten.

Vil finne på noe kult!! Er det noen av dere som virkelig har vært oppfinnsomme og gjort noe gøy når dere har hatt jubileum med kjærestene deres? :)

Fortell!!!! :yvonne:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

vi slår av telefonene og kjøper masse godteri og ser en god film, kanskje vi drar ut å spiser og tar et par glass vin. Ikke noe spennende men det er alltid kjempekoselig og vi liker å feire på den måten;) Kjøper eller lager en liten ting til hverandre også. jeg inngraverte en armebånd til han med navnet vårt:)

Skrevet

Hvorfor skal man feire at man har värt sammen en viss periode?

Kan man ikke heller "feire" ved å ta vare på hverandre i hverdagen?

Personlig ser jeg ikke vitsen...blir litt "la oss ta et glass vin da vi har holdt ut med hverandre x antall år, blir spennende å se om det vedvarer!"

Skrevet

Det har jo ikke noe med og ikke ta vare på hverandre i hverdagen, men å kunne feire litt ekstra innimellom. Og å gjøre litt annet enn det vanlige. :)

Ser da heller ikke på det som "hvor lenge holder vi ut med hverandre". Det er mere, "oi, har det gått 2 år allerede. Dette går fort!!", og det er jo tvert imot morsomt og gøy.

Takk, for det ene koselige tipset til hva man kan gjøre :)

Noen som har noe mer? :D

Skrevet

Aner ikke hvilken dato vi ble sammen, så det har vi aldri feiret. Vi kommer nok til å feire bryllupsdagen + forlovelsesdagen/valentinsdag med en koselig middag.

Skrevet

vi har vært sammen i 1 år om 4 dager, det er utrolig koselig. jeg har sagt jeg synes det ville være koseli om kjæresten min ville finne på noe vi kunne gjøre, men virker ikke som han helt vet va, jeg har en liten "plan" om han ikke kommer på noe.. :P

tenkte vi kunne gå å spise der vi var på date første gang.. kanskje få reservert samme bord også..?

etterpå tar vi turen hjem, til tomt hus, kanskje ser en film, å bare nyter hverandres selskap :)

har også lyst å gi en gave, men hva kan dette være ?

ikke så kjempe dyrt, kanskje noe fra en gullsmed..? gravere noe på... har egentlig ingen idè. har du ?

Skrevet

Jeg husker ikke om jeg og samboer feiret årsdagen vår i fjor. Vi har vært sammen i to år 1. mai, men jeg vet ikke om det blir gjort noe ut av det. Selvfølgelig, det er koselig å tenke på at det har vært oss to de siste to årene, men mtp at vi to med tider og stunder kanskje blir familie og forhåpentligvis blir gamle sammen (jada, det er tidlig og alt sånt, men poenget kommer nå: ), så er to år nesten ingen ting.

Samboer og jeg tar oss heller en kveld innimellom og lager ekstra god mat, drikker vin/øl til den og koser oss. Så kan tiden bare gå :)

Skrevet

Ettersom vi har generelt dårlig råd unnet vi oss Peppes Film Deal på 1årsdagen, levert på døra :) Kjempekoselig og kjempegodt. Vi gir heller ikke gaver, men jeg syns vi er flinke til å unne hverandre med noen småting i hverdagen :)

Som at han kommer hjem med en liten blomst, eller en isskrape til bilen :D Det er mye koseligere å få en sånn overraskelse enn å stresse med gave og ha høye forventinger bare pga en dag.

• Liker 1
Skrevet (endret)

Vi pleier å reise bort som en gave til hverandre på datoen vi ble sammen hvert år. Vi har vært i Praha, Dusseldorf og København. Det gir oss et lite avbrekk i hverdagen og muligheten til å bare fokusere på hverandre. Er alltid helt nyforelska når vi kommer hjem igjen. Gleder meg til neste jubileum :yvonne:

Generelt så reiser vi mye sammen, har vært i minst 13 byer på kjærestetur siden vi ble sammen :)

Endret av Nienna83
Skrevet

Vi tar godt vare på hverandre i hverdagen, men likevel så synes vi det er kos å markere dagen vi møtte hverandre. Det var "kjærlighet ved første blikk" for oss, så vi var omtrent for et par å regne fra dag 1. Derfor står denne datoen for oss som vår lykkedag, den dagen vi møtte hverandre. Det feirer vi med en deilig romantisk middag, tre retter, levende lys, vin, sofakos etterpå. Det betyr ikke at dette er den eneste dagen i året vi gjør dette, men det betyr at vi alltid gjør dette på DEN dagen, i TILLEGG til mange andre dager i året. Vi passer på å ha barnefri den dagen, for det er vår helt spesielle dag.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...