fuerza Skrevet 29. desember 2008 #1 Skrevet 29. desember 2008 Jeg har nå et tele2 abonnement, og har kjøpt en mobil via tele2.no. Den nye telefonen har et annet abonnement enn jeg har pr dags dato. Så jeg valgte å videreføre mitt nr til det nye abonnementet. men så ble jeg litt usikker på hvordan dette foregår :S får jeg et nytt simkort? Slutter plutselig det gamle å virke? Vil ikke være simkortløs på nyttårsaften... Telefonen kommer jo sikkert ikke før til neste uke, håper ikke de gjør noe med abonnementet/nummeret mitt før den tid.. Noen som vet hvordan dette fungerer?
Skrika89 Skrevet 29. desember 2008 #2 Skrevet 29. desember 2008 Jeg har nå et tele2 abonnement, og har kjøpt en mobil via tele2.no. Den nye telefonen har et annet abonnement enn jeg har pr dags dato. Så jeg valgte å videreføre mitt nr til det nye abonnementet. men så ble jeg litt usikker på hvordan dette foregår :S får jeg et nytt simkort? Slutter plutselig det gamle å virke? Vil ikke være simkortløs på nyttårsaften... Telefonen kommer jo sikkert ikke før til neste uke, håper ikke de gjør noe med abonnementet/nummeret mitt før den tid.. Noen som vet hvordan dette fungerer? Så lenge du har et abonnement fra tele2 nå, er jeg 99% sikker på at du beholder det simkortet du har nå
Gjest78 Skrevet 29. desember 2008 #3 Skrevet 29. desember 2008 (endret) Det tar minst 14 dager fra du har sendt inn skjema om å videreføre nummeret (pga at man skal ha angrefrist), og du får garantert beskjed om akkurat når det skjer en stund før. Jeg bestilte ny mobil for et par måneder siden, og jeg fikk den ca. en uke før nummeret ble overført. Edit: oi beklager, så ikke at det var samme selskap. Vil tro du beholder samme simkortet da, så du må nok ikke være noe tid uten. Endret 29. desember 2008 av Lady Lovelace
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå