Gjest Bare Lille Meg Skrevet 29. desember 2008 #1 Skrevet 29. desember 2008 Har nylig blitt sammen med en X igjen, alt vel og bare lykke og glede. Men, da det er barn i bildet må jeg spørre om råd: Ville dere ha feiret nyttår sammen, når dette innebærer en fra tidligere av planlagt familie-nyttårsfeiring? Føler at alt er så "nytt" nå at det nesten blir litt "pinlig" å involvere hele slekta akkurat nå. Noen som forstår meg? Hva bør jeg gjøre?
Nabodama Skrevet 30. desember 2008 #2 Skrevet 30. desember 2008 Aner ikke! Eks/ikke eks, familie/ikke familie, hakke peil. Spes ettersom du ikke gir noe særlige opplysninger. Vennligst forklar nærmere hvis du ønsker råd. Eller gjør som først planlagt.
Nabodama Skrevet 30. desember 2008 #3 Skrevet 30. desember 2008 (endret) . Endret 30. desember 2008 av Nabodama
Cata Skrevet 30. desember 2008 #4 Skrevet 30. desember 2008 Ville holdt meg til opprinnelig plan jeg, rett og slett fordi opprinnelig plan var først . Når i tillegg ny kjæreste er så ny så ville jeg ventet til neste år med å feire sammen med ham.
Gjest Bare Lille Meg Skrevet 30. desember 2008 #5 Skrevet 30. desember 2008 Ville holdt meg til opprinnelig plan jeg, rett og slett fordi opprinnelig plan var først . Når i tillegg ny kjæreste er så ny så ville jeg ventet til neste år med å feire sammen med ham. Ja, fornuften sier meg jo at vi bør vente.... men jeg/vi vil så gjerne være sammen den dagen! Det innebærer ikke egentlig noen annen forandring av planene enn at den ene blir med på den andres familiefest. Det er da ikke så ille?
Cata Skrevet 30. desember 2008 #6 Skrevet 30. desember 2008 Ja, fornuften sier meg jo at vi bør vente.... men jeg/vi vil så gjerne være sammen den dagen! Det innebærer ikke egentlig noen annen forandring av planene enn at den ene blir med på den andres familiefest. Det er da ikke så ille? Niks, det er ikke ille, men hvis du selv har en følelse av at det er lurt å vente, så er det kanskje det?
Gjest Bare Lille Meg Skrevet 30. desember 2008 #7 Skrevet 30. desember 2008 Niks, det er ikke ille, men hvis du selv har en følelse av at det er lurt å vente, så er det kanskje det? Ja, det er kanskje lurt å vente. Men det trenger ikke å være en så "big deal" heller? Vi kan jo gå dit som "gode venner" og oppføre oss deretter av hensyn til resten. Vi kjenner hverandres familier godt, og alle er ganske åpne av seg, og vil sikkert ikke bry seg noe særlig om det, mer enn at det er hyggelig. Problemet er nok kanskje at vi med dette får et "kjæreste-stempel" litt før vi egentlig hadde tenkt til å offentliggjøre det 100%. (Barna hans vet om det).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå