Gå til innhold

Undertøy

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal ha en stroppeløs kjole, hva slags undertøy/korsett kan jeg bruke da?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kommer vel an på hvordan kjolen er skåret ellers og hvor mye støtte du trenger. Er det korsett i kjolen?

Min kjole har korsett og snøring i ryggen så derfor trenger jeg ikkje korsett for å stramme inn, så det blir enten stroppeløs bh eller torselette. Brystene mine er medium str og faste så jeg trenger egentlig ikke noe særlig støtte, dersom du trenger mer støtte kan kanskje et korsett være greit siden det gir en bedre støtte en stroppeløs.

Ellers kan jeg anbefale Change undertøy, de har flinke ansatte, pent og godt undertøy og har ikke avskrekkende priser.

Skrevet

Jeg valgte sånne "lime-på"-cuper. De holdt seg godt på plass siden kjolen hadde korsettliv.

Jeg droppet korsett under kjolen og brukte heller det som kalles suspender stockings. Ville ha det enklest mulig under kjolen.

Det jeg vurderte å kjøpe, men som jeg ikke kjøpte var en enklere kjole å bytte til senere på kvelden. Det var skikkelig tungt å gå i brudekjolen hele dagen og kvelden. Særlig stroppeløs! Folk tråkket på den og det var et stort arbeid hver eneste gang jeg skulle på toalettet..

Skrevet

Jeg skal bruke et stroppeløst korsett for å "glatte ut" midjen mest mulig.:) Det er korsett og snøring i kjolen, men jeg føler alt sitter finest med korsett under. Bryr meg ikke så mye om at det undertøyet som skal være under brudekjolen skal være estetisk fint, men heller at det skal stramme, løfte og forme best mulig. Fint undertøy kan tas på når vi kommer hjem... :lur:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...