Ciara Skrevet 29. desember 2008 #1 Skrevet 29. desember 2008 Æsj altså Har en kjole jeg absolutt vil bruke på nyttårsaften, og når jeg testet antrekket i dag ser jeg at kjolen sitter limt rundt baken når jeg reiser meg fra sofaen Kjolen er syntetisk, og det er også strømpebuksen. Vil kjolen slutte å være så innpåsliten hvis jeg kjøper strømpebukse i ull eller bomull i stedet? Eller må jeg gå veien om underskjørt? *sukk*
Gjest Page Skrevet 29. desember 2008 #2 Skrevet 29. desember 2008 Tror nok et underskjørt er eneste utvei.
Ciara Skrevet 29. desember 2008 Forfatter #3 Skrevet 29. desember 2008 Æsj og æsj. Har de det på HM, mon tro?
Gjest Page Skrevet 29. desember 2008 #4 Skrevet 29. desember 2008 Æsj og æsj. Har de det på HM, mon tro? Kanskje. Hvis ikke har de det i hvert fall på Lindex.
Gjest Gjest Skrevet 29. desember 2008 #6 Skrevet 29. desember 2008 Evt. kan du vaske klærene først og bruke skyllemiddel.
Gjest blomman Skrevet 29. desember 2008 #7 Skrevet 29. desember 2008 Evt. kan du vaske klærene først og bruke skyllemiddel. - eller bruke stayups istedetfor heldekkende strømpis.
Gjest Gjest Skrevet 29. desember 2008 #8 Skrevet 29. desember 2008 Hei. Fikk eit tips om å smøre på seg bodylotion etter at ein har tatt på seg strøpmebuksa, ikkje så veldig mykje, så går du slik til det har tørka. Då kan du ta på deg kjolen. Veit ikkje om det virka, men du kan no prøve. Kansje litt lurt å prøve det før nyttårsafta
Ciara Skrevet 29. desember 2008 Forfatter #9 Skrevet 29. desember 2008 Hei. Fikk eit tips om å smøre på seg bodylotion etter at ein har tatt på seg strøpmebuksa, ikkje så veldig mykje, så går du slik til det har tørka. Då kan du ta på deg kjolen. Veit ikkje om det virka, men du kan no prøve. Kansje litt lurt å prøve det før nyttårsafta Det har kanskje samme effekt som skyllemiddelet? Uansett er dette noe jeg synes høres risky ut å prøve, men takk for tipset
Gjest Audrey Horne Skrevet 29. desember 2008 #10 Skrevet 29. desember 2008 Syntetisk kjole, jenta mi :klø:. Du må bruke silke, kan du skjønne . Men nå når du først har denne syntetiske så vil en strømpebukse i bomull funke bedre. Og underkjole (jeg synes ofte det faller penere enn et underskjørt). Trikset med lotion har jeg også hørt, men ikke testet (for jeg har også syntetiske kjoler. Nemlig!).
Ciara Skrevet 29. desember 2008 Forfatter #11 Skrevet 29. desember 2008 Syntetisk kjole, jenta mi :klø:. Du må bruke silke, kan du skjønne . Men nå når du først har denne syntetiske så vil en strømpebukse i bomull funke bedre. Og underkjole (jeg synes ofte det faller penere enn et underskjørt). Trikset med lotion har jeg også hørt, men ikke testet (for jeg har også syntetiske kjoler. Nemlig!). Herregud, jeg så på den nå, og den er faktisk 100% silke... Synes nå den kjentes veldig syntetisk ut, skal jeg være ærlig Men underkjoler da? Hvor i alle dager får man tak i det uten at det er for dyrt? Dette er en tunika-aktig kjole, så vil ikke ha noe som strutter heller. Men deg var det uansett veldig hyggelig å se! Long time no see!
Gjest Audrey Horne Skrevet 29. desember 2008 #12 Skrevet 29. desember 2008 Herregud, jeg så på den nå, og den er faktisk 100% silke... Synes nå den kjentes veldig syntetisk ut, skal jeg være ærlig Men underkjoler da? Hvor i alle dager får man tak i det uten at det er for dyrt? Dette er en tunika-aktig kjole, så vil ikke ha noe som strutter heller. Men deg var det uansett veldig hyggelig å se! Long time no see! Se der, ja! Men det klistrer kanskje uansett. Underkjoler er vanskelig å oppdrive, men prøv en undertøysbutikk. Jeg har noen som jeg har kjøpt for noen år siden, og jeg synes det er litt kult at underkjolen stikker litt ut nedenfor kjolen også. Dessuten er underkjoler hakket mer sexy enn underskjørt Stikker innom dagboken din en dag; jeg har hatt KG-pause, men tror kanskje at jeg er på vei tilbake .
Ciara Skrevet 29. desember 2008 Forfatter #13 Skrevet 29. desember 2008 Men undertøysbutikk, da snakker vi plutselig dyre saker, gjør vi ikke? :klø: KG-pause? No shit Jeg håper du er på vei tilbake
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå