Gå til innhold

Lettere i kropp og til sinns!

skytterjenta

Anbefalte innlegg

No skal eg ned i vekt og trur eg treng hjelp med motivasjon og tips til korleis eg skal klare å nå mine mål.

Eg er 166 høy og veier 79 kg. Målet mitt er å komme ned på ca 70 kg. Er eit stort mål, men eg har frykteleg lyst til å komme dit.

Det er mykje i min kvardag som setter ein stopper for slanking. Eg driver med ein idrett som tar mykje tid, og det er ikkje mykje fysisk trening i sjølve idretten. Det blir då ikkje mykje motivasjon til å dra på ei treningsøkt etter allerede fleire økter den dagen.

Eg er fast bestemd på at eg gjerne vil ned i vekt, og etter nyttår no vil eg gjere mitt aller beste for å klare mine mål. Det er mykje som skjer i januar med mange hotel opphold, men eg skal gjere mitt beste for å ikkje falle i dei aller vanlegaste fellene...

Håper nokon har gode råd og er villige til å hjelpe meg med motivasjonen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei på deg, og velkommen! Tar meg den friheten å anbefale deg å lese litt i dagboka til svanungen her på KG jeg. Hun er ei tøff jente skal jeg si deg! Og det gir maaaasse inspirasjon og motivasjon å lese!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagane går og dei går... EG både gruar meg og gledar meg til å kome i gang med det nye året! Det er så utruleg mykje som skjer når det nye året er i gang. Første som skjer er to uker med reising og hotel opphald, også vert me kasta inn i masse skulearbeid direkte etterpå. Eg gledar meg mykje til reisinga, men håpar eg klarar å halde oppe ein viss moral når eg skal velje mat og slik. Eg vil jo gjerne nå måla mine og likevel kunne kose meg når eg faktisk er på tur!

Heile jula har eg vert flink til å gå tur eller vert på treningsstudioet. Eg har pressa meg sjølv gjennom treningsøktene og håpar på å klare å fortsette med dette. Det blir spennande å sjå om det vert tid til det ved siden av både skulen og skytinga!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vert ute å gått ein tur i dag i den deilige kjølige vinternatta! Eg må benytte meg av anledningen til å gå ute no som det er så godt og kaldt ute!:) Er ikkje fullt så kjekt når det vert så varmt og klamt ute liksom!

Turen varte omtrent ein time vil eg tru.. Det blei litt seint, så kunne ikkje gå noko særleg lenger.. Ville ikkje kome meg i seng dersom eg hadde gått noko særleg lenger.

Me har og fått nyttårsbesøk i dag.. Mormor og sambuaren kom i dag, og no er alt klart for at det nye året kan komme med eit brak!:) Sjølv skal eg ut med nokon venner i morgon kveld, siste dråpene med alkohol før eg byrjar med den seriøse slankinga mi! Eg skal klare å vera flink når eg byrjar!

Medan eg var ute og gjekk i dag, begynte eg og å tenkja på kor koseleg det ville ve å ha ein å gå tur saman med. Ein som ville halde handa mi og sei koslige ord til meg ute i måneskinnet. Er det slik at når eg tenkjer slike tanker, at eg eigentleg lurar meg sjølv? Finnes det faktisk dei gutane som vil halde deg i handa og sei koslege ord utan å kreve noko att, eller er det berre i min fantasi at det eksisterar? Eg klengar meg til det håp at det er nokon sånne der ute, men at eg berre ikkje enno har truffe dei!:) Eg tykkjer det er viktig å halde på håpet iallefall (uansett om det er realistisk eller ei!)

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Då var mine hotel opphold over.. Mye god mat, og dårlig mat! Men eg har kost meg, og prøvd å vært forsiktig i maten eg har vald å eta..!

Det siste oppholdet inkluderte konkurranser som var ganske viktige for meg i min sport, og der fekk eg meg ein kraftig psykisk knekk!

Det er liksom.. Trener to ganger til dagen, kvar dag heile året.. Det går veldig bra fram mot den viktigste konkurransen, og når den kommer fungerer abselutt ingenting.. Alt ryker på den konkurransen, alt du har ønska gjennom heile sesongen.. Eg treng ein pause frå alt og alle føler eg, men det er ikkje tid til det!

Eg er då nøydd til å vera forsiktig med at eg ikkje går til maten for trøst! Det er vel egentlig det eg må passe særleg på! Eg skal gjere mitt aller beste for å komme forbi dette, eg skal bita tennene saman og gjere mitt alle beste!!

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest svanungen

Hei skytterjenta!

Vimsa innom boka di jeg, og tenkte jeg fikk hilse på!

Og så fikk jeg se denne:

Hei på deg, og velkommen! Tar meg den friheten å anbefale deg å lese litt i dagboka til svanungen her på KG jeg. Hun er ei tøff jente skal jeg si deg! Og det gir maaaasse inspirasjon og motivasjon å lese!

og ble helt satt ut! :sjenert:

Tusen takk, Sisu! :klem:

Vet virkelig ikke hva jeg skal si jeg nå, du har klart å målbinde meg helt (og DET er det ikke mange som klarer...). :ler:

Håper du klarer å beholde motivasjonen, skytterjenta, da er MYE av jobben gjort! Tro meg... Det kommer oppturer og nedturer, og mange litt kjipe hverdager, men hvis motivasjonen ligger i bunn, så vil du se at vekta kryper nedover!

Lykke til! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Hm, no e da ei stund sidan eg har skreve her.. Tida går så fort, det er så utruleg mykje som må gjerast heile tida.. Men no lette trykket pittelitt i eit par dagar, før da e full rulle igjen..

Helga har blitt tilbragt som crew unde MGP, så har blitt en del bæring og springing att og fram. Man må berre ta med seg det man kan seie no eg:)

Det var jo ein opplevelse som man må ta med seg det og.. Fekk jo gratis mat og møte masse folk. Så det var heilt klart ein opplevelse:)

Nett no sitte eg å formulere ein mail til trenaren på eit college eg vurdere å søka på til neste år.. Eg har så utruleg lyst til å dra til USA og gå på skule der eit par år.. Der kan eg fortsette å kombinere idretten min og utdanninga mi på ein fin måte. Og då ville eg fått sett ein ny treningskultur og eit nytt syn på ting. Eg trur kanksje eg ville hatt godt av å komme litt vekk frå alt som skjer her heime, eit lite avbrekk kan ein kalle det..! Dessutan kjenner eg eit par av dei som allereie går på det colleget som eg søker på, så det er jo heilt klart eit stort pluss:)

Slankinga går forsåvidt bra om dagane!:) Eg har no gått 6 dagar utan godis, og håpar på å holde på slik i lengre tid..!:) Sist gong eg hadde ein lang godtstopp, holdt eg i ca 8 månader:) Men eg kjem nok til å sette opp nokon ting som må vera lov av og til.. For eksempel nøtter og mandler.. Mandler fordi eg treng kalsium og jern.. Men alt i moderate mengder:)

Eg ser veldig positivt på tilværelsen og har funne ut at eg har blitt ein smule betatt.. Så alt er fryd og gammen!!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ska me sjå.. No har eg vert flink i lengre tid må ein skjønna! Eg har holdt meg unna godis i 12 dagar no and counting! Skal ha ein lengre godtestopp mens eg forsøker å gå ned i vekt. Godis, sjokolade, søt kjeks, is, kake, sukkerholdig brus, lefser og liknande er ikkje godtatt.. Det er slike ting eg skal holde meg unna, og dette skal eg klare!

Har fått ny motivasjonsfaktor inn i bildet! Eg håpar på å komme inn på college til hausten, og då vil eg gjerne sjå bra ut.. Slik at dei ikkje vil sjå på meg som den tjukke jenta liksom.. Nei, dette skal eg klare denne gongen! Eter mykje frukt, og føler meg mykje betre enn eg har gjort til vanleg.

Men problemet er berre at eg konstant er svimmel og balansen er i ulage.. Og eg skjønner ikkje kvifor det er slik:S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, dette er skikkelig deprimerende!! Har vert skikkelig flink i ei veka no, ete sunt og lite og ungått alt som heite godis.. Har trent fysisk eit par gongar og! Men uansett kva eg gjer føles det som om eg berre legg på meg.. Da e skikkelig bale!! Nokon som veit kva eg kan gjera med det? Eg har så lyst ned i vekt, og få ein ny sjanse til å føla meg bra med meg sjølv att!

Eg føler vekta stopper meg på forskjellige ting, som for eksempel kjærleiken. Eg fyller 20 i august, og har framleis aldri hatt ein kjerast i heile mitt liv..! Eg veit ikkje kvifor det er slik, men eg hoppar lett til den konklusjonen at det er vekta mi som gjer det..

I dag har vore ein skikkelig fæl dag. Dagen begynte med ei hard fysisk økt 7 om morgonen, så var det skule i ørten timar, så tilbake på hybel for å lese til prøve. Tven stenger i morgo så eg må sjå så mykje på tv som eg kan fram til klokka 12, samtidig som eg les til prøve.. I går fekk eg veta at ein god venn av meg sin bror prøvde å drepa seg sjølv i helge.. Eg veit ikkje kva eg skal sei til han, men han sa at det hjalp at eg berre var der for han, og at han kunne snakke med meg om det som skjedde.. Det har gått rundt i tankane mine i heile dag, og det er ikkje nokon gode tanker..

Alt i alt, nett no er eg litt down.. Men eg skal vera flink og ikkje kaste opp igjen maten i dag! Har kome so langt, så skal ikkje tape alt no!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I går var ein skikkelig down dag.. Eg var egentlig gansek deppa for alt, beklager det! Men det var godt å få det ut, og få delt alt på ein måte..

Nokon tenke kanskje at ho der e berre ein dum jentonge som berre tenker på seg sjølv og er besatt av sitt eige utseende.. Eg trur sjølv eg ikkje er silk, men eg veit no kje.. Det er klart eg er opptatt av korleis eg ser ut, kven er ikkje det? Dette er mi dagbok, og folk som ikkje liker det, treng heller ikkje lese det:)

Eg føler meg mykje betre i dag! Eg har planlagd heile dagen, med både mat og aktivitetar!:) Eg skal ha bolognes suppe til middag, og eg skal vaske heile hybelen grundig, og rydde skikkeleg.. Rydde i kottet, rydde i kles skapet og rydde på badet! Dette blir bra! Einaste no er å bli ferdig med den grusomme norsk prøven.. Skal bli godt å bli ferdig med det!!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag er eg egentlig veldig fornøgd..!

I går vaska eg og rydda heile hybelen! Har kun att å vaske kle (i det eg skulle legge tingene mine i vaskemaskina, kom ei venninne av meg som bur samme plass. Ho skulle reise utendlands i dag, og trengte kle. Så eg lot ho vaske kle i går) og å rydde i kles skapet mitt!

Synes egentlig eg var veldig flink i går.. Til frukost åt eg eit grovt rundstykke, lunsj salat, studie tid et rundstykke, når eg kom heim åt eg to skjever og til middag vatt da ein enkel omelett.. Eg synes eigentleg eg var veldig flink i går! Tven er borte nå, så eg får tid til å gjere alt det eg eigentleg burde ha gjort for lenge sidan på hybelen!

Så i dag skal me ein tur til svergie på harrytur.. Handle inn litt mat og forsyninger:) Eg skal handle kylling, litt bacon (usunt, men det trengs i nokre matrettar synes eg), vitaminer, juice, pålegg og ein del andre ting som eg ikkje kjem på akkurat no, men som eg har skreve opp på den smarte handlelappen min:) Eg fann og plutselig 135 SEK liggjande på hybelen i går når eg rydda, så det var jo ein positiv overraskelse!!:)

I går mens eg rydda fekk eg mykje tid til å tenkje på alt og ingenting. Eg snakka og ein del med ei god venninna av meg! Ho seier mykje lurt, og eg er glad eg kan sei alt til ho utan at ho dømmer meg!:)

Eg tenkte mykje over kjærleiken.. Eg føler meg fryktelig ensom om dagane. Eg har vennar her, men dei er liksom litt eksluderande på ein måte, det føles som om eg trenger meg på når eg er med dei og slik.. Så det er nok derfor eg føler meg ensom, ikkje fordi eg ikkje har ein kjerast. Sjølvsagt, det hadde vert veldig kjekt med ein gut som var så glad i meg, men det er ikkje lenger noko must i den situasjonen eg er i no. Eg har masse gode gutevennar (spredd rundt omkring i heile norge), og dei kan eg snakke med alt om! Så eigentleg er problemet at dei vennane eg føler eg kan snakke med om alt, ikkje er her! Dei er spreidd.. Men til hausten får eg sjansen til å starte heilt på nytt att. Endten det blir USA, Moss eller Oslo.. Nye mennesker, nye sjanser!

Skål for nye sjanser!!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

No har eg nettopp gjennomført ei treningsøkt med skulen.. Me sprang ein runde rundt fotball banen også tok me 120 situps.. Slik holdt me på i ca 45 min, pluss at me sprang ein halv time før det.. Tok vel rundt 1500 situps i dag altså.. Kommer til å vera skikkelig støl i morra!!

Fikk mail av landslagssjefen i går, skal på samling til helga, om at han har skaffa ein instruktør frå OLT som skal ha en basis økt med oss på lørdag lveld.. Eg grue meg litt og glede meg litt.. Glede meg til å læra nye øvelsar og få trent litt basis. Men eg grue meg til at resten av landslaget skal få sjå kor dårleg form eg eigentleg er i.. Det er snakk om å trene saman med folk som har vert i OL liksom:S SYnes det er litt skummelt eg!:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Annonse

No er det ei stund sidan eg sist skreiv her.. Har ikkje skjedd så mykje eigentleg.. Har brutt godtestoppen, og det ødela ein del.. Men no skal eg prøve att, både for kropp og idrett.. Trenaren min er sint på meg fordi eg er sjuk i dag, og det er ikkje akkurat så veldig festlig for min del da.. Eg veit liksom ikkje heilt kva eg skal gjere med at eg er sjuk.. Men han sa liksom, at eg må jobbe hardt med skytinga, bestille time hos helsesøster og snakke med ho, ikkje spy og bestille time hos lege.. Og alt det har eg no tenkt å gjere noko med.. Han nevnte og at eg ikkje måtte gjere meg sjølv til eit offer og at eg måtte endre leve og ete vanane mine.. Det har eg tenkt å gjere noko med! Ikkje faen om eg skal miste karakteren min i idrett, og med den at alle drømmene mine skal forsvinne! IKKJE POKKER!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endeleg blitt erklært frisk att (sjølverklært, sjølvsagt). Har fått mykje tid til å tenkje medan eg har vore sjuk, og har bestemt meg for å leve sundt, men kunne unne med noko innimellom :) Eg vil heller ikkje stresse med vekta, det som skjer det skjer.. Livet handlar om så utruleg mykje meir!:) Kalla mann vil ha ei radmager jenta som ikkje ete den fantastiske maten han lagar til ho?!

Eg våkna på onsdag med eit auga som såg ut som ein raud golfball.. Ikkje anar eg korleis det blei sånn, men sånn var det no. Hevelsen gjekk ned utover dagen, og blei skikkelig raudt.. Utpå kvelden kom hevelsen tilbake, men når eg våkna så var den borte igjen.. Det er framleis raudt og svir litt.. Så er ganske usikker på kva det var som skjedde eigentleg..

Jaja, i dag er ein ganske grei dag.. Begynte dagen med trening 7, og no sitte eg på skulen og høyre på undervisning i filosofi.. Etterpå skal eg jobbe med rettslære innlevering og prøve.. Seinare i dag er gjengen invitert på taco hos ho eina som e frå her.. Det blir skikkelig koslig, og billig for oss fattige studentar!:) Dette blir kos:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...