Gjest Charming Skrevet 29. desember 2008 #1 Skrevet 29. desember 2008 Jeg skal kjøpe meg nytt kamera. Det forrige jeg kjøpte var egentlig best i test og det som var, men var i praksis ikke akkurat drømmen. Nå har kanskje mange fått kameraer til jul osv som de har fått testet ut litt? Noen forslag?
TheHawk Skrevet 29. desember 2008 #2 Skrevet 29. desember 2008 Nå vet ikke jeg hva slags bilder du har tenkt å ta .. mitt kamera, fikk det ikke til jul, en stund siden jeg kjøpte det faktisk, men det er jeg ganske fornøyd med. http://www.olympus.no/consumer/29_mju_740.htm Les om det på den linken. Vil anbefale det.
Gjest Gjest Skrevet 29. desember 2008 #3 Skrevet 29. desember 2008 Du må si litt om størrelsen (du får speilrefleks fra 3000, og ultrakompakt opp til 4000) og hva som er viktig for deg. Var det forrige kameraet for vanskelig å bruke, eller ble bildene for dårlige?
Gjest Charming Skrevet 30. desember 2008 #4 Skrevet 30. desember 2008 Vil ha et lite nett kamera som jeg kan ha i lommen. Det forrige var et Fujifilm Finepix Jeg har lest gjennom bruksanvisningen mange ganger, i håp om at det skal gå et lys opp for meg om hva jeg må gjøre feil. Men det gjør jeg ikke. Jeg vil ha et lite lett kamera som ikke er for dyrt siden jeg har det med å være svært så uheldig med kameraene mine.
Gjest Gjest Skrevet 31. desember 2008 #6 Skrevet 31. desember 2008 Billig: Nikon L18 Dyrere: Canon Ixus 870 og Panasonic FX37 DPReview har testet ultrakompakte kamera før jul.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå