Gå til innhold

Kan man være registrert på facebook uten å vite det?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en venn som sier at han aldri har vært inne på facebook og derfor heller ikke er registrert der. Men jeg ser når jeg googler han at han er registrert som bruker av facebook. Jeg er ikke på facebook og kan derfor ikke sjekke.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det finnes jo flere med samme navn dere inne. Kanksje det er forklaringen?

Gjest strykebrett
Skrevet

Enten så har hen et veldig vanlig navn så det er noen andre med samme navnet sin profil.

Eller så er det noen andre som har laget en falsk profil med din venns navn. Det kreves jo ikke noe legitimasjon for å opprette profil, så hvem dom helst kan egentlig ha gjort det.

Hvis ikke så er det vel at den personen har vært litt uærlig med deg..

Skrevet

Det er mange muligheter her.

1) Det kan tenkes at det er flere med samme navn, om han har vanlig navn, men du vil som regel kunne se vennelisten ved google søk uten å være Facebook medlem selv, er det en del venner der du ikke har peiling på hvem er, og profilbildet er en du ikke kjenner, ergo en med annet navn.

2) Dersom du googler hans epost adresse, vil du også kunne få treff om han har Facebook konto, får du ikke treff på eposten hans, er det mest sannsynlig en annen.

3) Googler du navnet hans, og får treff med hans bilde, kan det faktisk være noen som misbruker hans bilder på sin Facebook konto.

Skrevet

Eller så er det fordi han vil holde sitt hemmelige Facebook-liv skjult for deg.

Skrevet

Dersom man registrerer seg selv på facebook har man da tilgang til alle profiler?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...