Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg trenger å høre noen meninger angående en litt, etter mitt skjønn, kinkig situasjon.

Har vært keen på ei jente en stund, og nå har vi begynt å deale. Jenta er ok.

Jeg har desverre funnet ut at denne jenta har hatt sex med et par bekjente av meg, mens jeg var keen på hun. Nå er situasjone slik at hun er keen på meg, det har hun sagt. Jeg og er eller muligens var keen på hun og. Men problemet ligger i at jeg egentlig takler dette dårlig, at hun har hatt sex med disse bekjente av meg, kanskje spesielt fordi jeg var keen på henne denne perioden.

Det jeg ser er at dette ikke betyr noe, egentlig, hvertfall ikke for hennes følelser for meg nå. JEg vet riktignok ikke lenger. Problemet er at jeg tenker på det for ofte, og egentlig er det litt turn off for meg. Det er heller ikke gøy å møte disse bekjente, og har følgelig igrunn prøvd å unngått dem etter jeg fant ut hva som var skjedd.

Er det feil av meg å tenke slik? Burde jeg bare prøve å ikke tenke på det? Noen som har vært i samme situasjon? Eller er det noen som skjønner meg?

Tar i mot ALLE innspill og meninger/ytringer i denne saken med stor takk!

Videoannonse
Annonse
Gjest Charming
Skrevet

Jeg skjønner hva du mener, men mener selv det er feil. Hun kan ikke gjøre noe med hva hun har gjort tidligere, og sannsynelig visste hun kanskje ikke at du likte henne da hun hadde sex med de andre bekjente av deg som du snakker om. Derfor har jo ikke hvem hun hadde sex med DA, noe å si verken for deg eller henne så lenge dere har følelser for hverandre NÅ.

Men hvis det plager deg så inderlig mye at du tenker på det hele tiden synes jeg heller du bør vurdere om det vil fungere for deg. I stedet for å "satse på at det går greit", for så å såre henne. Selv om det er hun som har gjort det som plager deg, tror jeg at jeg ville tatt det ganske hardt hvis noen hadde sagt at de ikke kunne være sammen med meg pga noe jeg gjorde for lenge siden som jeg nå ikke får gjort noe med. Da er det bedre å ikke si noe i det hele tatt.

Men dette er jo mine personlige meninger og synspunkt. Og det er sikkert mange som er uenig :)

Skrevet

Hei!

Ofte kan det jo være slik at det ikke er alle ting i fortiden til en person man er like begeistret for. Men likevel er jo dette ting som er gjort, som ikke kan bli ugjorte.

Jeg ser selvsagt dilemmaet ditt, med at du må omgås disse personene, og vite at de har hatt sex med en jente du selv er keen på. Men samtidig er det som sagt fint lite du får gjort med det.

Kanskje du bare trenger å la det synke inn, få det på avstand, at dette faktisk HAR skjedd, og det som faktisk teller er dere to NÅ?

Skrevet

Kinkig!!!

Skjønner den altså!!!

Hva slags relasjon har du til disse folka da?

Klarer du å gi slipp på tanken om hva hun har gjort tror du? Innest i magen din veit du det!! Klart det er kjipt nå, men du veit selv om det bare plager deg nå fordi du er usikker på dere, eller om det er noe som kommer til å henge over dere i forholdet...

Lykke til!!!

Skrevet

Det jeg lurer på er hvordan kan det ha seg at hun har hatt seg med -2- av DINE bekjente ? Er det lite utvalg der dere bor slik at det har skjedd eller er det bare tilfeldigheter at hun har havnet med de , eller er hun litt heisa-jente på eventyr ?

Skrevet

Kan jo legge til at disse ONS hennes skjedde ganske tett oppunder når vi begynte å deale. Og at vi alerede pratet, sms osv. Og at vi bor i et lite miljø.

Skrevet

Hvis du virkelig er keen på hu så må du bare komme deg over det og satse. Det er i fortiden. Ting er annerledes nå, og det er deg hun er keen på.

Skjønner at det er ubehagelig. Er ikke så kult når vennene dine har hatt sex med kjæresten din lissom.

Skrevet

Du får prøve da vet du. Du har jo ingenting å tape på å satse på denne jenta. Antagelig vil deres nye historie viske ut det som har vært før. Det er jo ikke sikkert hun synes dine valg av tidligere sexpartnere er helt supert heller.

Gi det noen måneder. Om du ikke greier å legge det fra deg så får du heller gi opp da.

Skrevet

Hva er det dere dealer? :klø:

Høres ikke helt sunt ut? :klø:

Skrevet

Ingenting som er bedre enn at du klarer å legge det bak deg, så lenge hun er trofast mens dere er sammen.

Hvis du på ingen måte klarer å legge det bak deg, med eller uten hjelp, så bør du bare glemme jenta.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...